Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Nulová komunikace
    • Zboží skladem nejsou schopni vychystat ani po 4 dnech
  • 20 %

    • rychlé vyřízení objednávky
    • položky neodpovídají fotkám v eshopu
    • neochotný online personál
    • teprve po zaplacení zjistí, že něco nemají

    Tento týden jsem vytvořila a ihned zaplatila větší objednávku (8 položek - trička, mikiny). Cca po třech dnech mi přišly 2 malé balíčky, v každém po jednom tričku. Další den mi přišel větší balíček s 5 položkami, poslední chyběla. Některá trička měla potrhané cenovky, bylo vidět, že sklad nebude jejich silná stránka. U dvou mikin byla jiná barva tkanic, než bylo vyobrazeno v eshopu (místo bílých byly tkanice stejné barvy jako mikiny - modré). Právě bílá barva tkanic stála za mým výběrem těchto mikin, jinak bych vybrala jiné mikiny. Po upozornění eshopu emailem na chybějící položku a špatnou barvu tkanic mi přišla odpověď, že poslední položku bohužel nemají a tedy vrátí peníze (doufám!) a že, cituji "vyobrazení zboží na e-shopu se může v drobných detailech lišit". Jako omluvu mi poslali slevový kód na 200 Kč, který můžu uplatnit na příští nákup nad 1000 Kč :-) už nikdy více!!!

  • 10 %

    • Komunikace

    10.8 jsem si objednal batoh ve výprodeji, který byl označen jako skladová položka. Objednal jsem zaplatil jsem ihned přes kartu. Po 4 dnech!!! V pátek odpoledne Mi přišel email s oznámením Storna, bez uvedení důvodů. Po 4 dnech zjistili, že něco nemají. Šílené. Zkažený plány na víkend.

    Děkuji hervis s Vámi už nikdy více.

  • 10 %

    • Peníze za vadné zboží vráceno
    • Zboží ve stavu použitého
    • Neochotný personál
    • Neochota vyřešit problém

    V tomto obchodě jsem si objednala elektrokolo (měl to být dárek) na prodejnu do Štěrbohol. Kolo bylo zabalené v několikrát přelepované a celkem dost poničené krabici. Naštěstí jsem krabici musela nechat v obchodě, jinak by se mi nevešla do auta. Po rozbalení kola jsem byla dost rozčarovaná. Chtěla jsem se zeptat na podrobnosti o kole, jelikož na webu je popsané velmi skromně, stejné to bylo v obchodě, nikdo o něm nic moc nevěděl.

    Pak jsem si kolo prohlédla a bylo hned na první pohled poškrábané, na druhý pohled hodně poškrábané (baterka, rám i blatníky). Šlapky, nabíječka a návod vytištěný max. 8 písmem, vypadal jako kdyby ho měl v ruce celý Hervis, byli zabalené v pomuchlané krabici od bot a přelepené izolepou. To už jsem lapala po dechu, opravdu to vypadalo jako kdyby to celé i kolo, vytáhli z popelnice. Zaměstnanec ze sebe nedokázal nic jiného vysoukat než to, že mi vrátí peníze a že neví co s tím, ale omluvil se.

    Celou tuto záležitost považuji za opovrhování zákazníkem a to jsem zvyklá na hodně.

    Jediné pozitivum je to, že mi vrátili peníze jak měli, tedy do tří dnů.

    Poté jsem zajela do Deca***onu, kolo koupila tam a co se nestalo? Pán mi vše dopodrobna vysvětlil, mohla jsem se na něm projet, poté udělal v podstatě garanční prohlídku a ještě u toho byl velmi milý!!! Hervis by si tam měl zajet na školení.

    Hervis absolutně nedoporučuji!!!

  • 80 %

    • Rychlost doručení
    • Zákaznická linka funguje bez problémů
    • Přijatelné ceny

    V neděli jsem objednala boty, dnes (v úterý) je mám doma.
    Na základě recenzí jsem se zděsila, zda balík přijde včas, jelikož jsem na něj dost pospíchala, ale zkusila jsem a za mě tedy super, ještě přišel s předstihem.
    Volala jsem i na infolinku, že na to dost spěchám, ihned mi telefon byl zvednutý a i když s tím pracovnice nemůže nic udělat, byla aspoň po hlase příjemná.
    Nevím tedy, jak větší balíky (lyže atd.), zda přijdou taky takhle rychle, ale boty teda jo.:-D

  • 10 %

    Obchod nedoporučuji. Objednané zboží přišlo z jedné objednávky po jednotlivých kouskách. Nakonec velikost neseděla. Vratka zboží přes Českou poštu a za plné poštovné. Na info linku se prakticky nedovoláte.
    Na eshopu nenajdete běžné informace jako je velikostní tabulka.
    Za mě už nikdy více. Doufám, že alespoň vratka prostředků proběhne bez dalších sražených poplatků a problémů.

  • 90 %

    • Přijemné ceny
    • Při osobním převzetí jsou velmi milí a ochotní pomoci.
    • Nedodržení termínu doručení, ale bylo to jen o necelý týden později, tak to se vzhledem k aktualní coronové situaci dá pochopit. Škoda jen, že dámy na infolince nemají informace o tom, kde se výrobek zrovna nachází a dorazí-li vůbec. - Během vyřizovaní objednávky člověk netuší v jakém stavu objednávka je.

    Vůbec mě nenapadlo podívat se u takto velkého řetězce na hodnocení a po objednávce na eshopu jsem v klidu odeslala několik tisíc na účet Hervisu. Po přečtení recenzí jsem se fest lekla. Ale za mě nic výrazně negativního nevnímám. Po 10-ti dnech mám zboží doma :-) A vše je v pořádku.

  • 10 %

    • Amatérský eshop

    E-shop Hervisu snad musí provozovat Pat a Mat, takový bordel jsem ještě nikde nezažil. Objednány běžky a boty s vyzvednutím na prodejně Praha Chodov. Ačkoliv obě položky měly být dle webu skladem přímo na dané pobočce, výzva v vyzvednutí přišla až za 2 dny. Jel jsem tam tedy přes celé město a k mému překvapení na pobočce moji objednávku nemohli vůbec najít, respektive po chvíle našli pouze boty s tím, že běžky tam vůbec nemají a teprve jim musí přijít z prodejny ve Zlíně a neví kdy přijdou!!!!??
    Další den opět email, že je vše připraveno, opět cesta přes celé město a prodejna mě přivítala zavřená (pátek 18:20!!!). Tím už mi došly nervy objednávku jsem zrušil a objednal jsem běžky znovu tentokrát s doručením na moji adresu, protože potřetí už jsem na prodejnu odmítal jet. Za dva dny běžky dorazily a když jsem balík rozbalil, zjistil jsem, že poslali úplně jiný model, než jsem si objednal, navíc model který poslali stojí 2500 Kč a mnou objednaný a zaplacený stál 5800 Kč!!!! Po kontaktování infolinky s tím, že mi byl zaslán špatný model, se mi ozvali zpět druhý den, že moje běžky omylem poslali úplně jinému člověku a naopak ty co poslali mně, byly určené někomu jinému.

    Příběh tedy pokračuje dál. Další 2 dny čekání na DPD, kvůli vyzvednutí balíku zpět, kdy Hervis opět chyboval a objednal vyzvednutí 2 balíků místo jednoho a kurýr se samozřejmě divil, proč mu předávám jen jeden. Další 4 dny se nic nedělo a pak přišel email od DPD, že mi budou doručovat další balík od Hervisu. Když jsem však v mailu od DPD viděl, že sice jméno a telefon sedí, nicméně doručovací adresa je úplně jiná, tak to už jsem nevěděl jestli se mám smát nebo brečet. Naštěstí změna adresy už se dala vykomunikovat přímo s DPD, nicméně s posunutím doručení o další den, protože mezitím už stihli balík dovézt na tu špatně uvedenou adresu. Dnes je to tedy 15. den od objednávky, běžky už stihly několikrát obkroužit Česko a já je stále nemám v ruce a upřímně se bojím, co v balíku bude, protože už nevěřím, že by to konečně mohlo dopadnout dobře. Opravdu nedoporučuji kupovat ani tkaničky do bot.

  • 10 %

    • nic
    • servis, ochota, komunikace

    Masakr, manželka si objednala běžky s vázáním a běžky samozřejmě dorazily bez vázání. Čtvrt hodiny před zavíračkou, zavřeno. Pátek 17:00, nakonec ještě paní vylezla a běžky mi vydala. Bohužel bez vázání jsou nám na víkend stejně k ničemu. Když jsem pročítal recenze tak se děsím jak bude probíhat reklamace.

  • 100 %

    • Po přečtení recenzí jsem se obávala, jestli má objednávka vůbec dorazí, ale nebyl žádný problém. Balík jsem obdržela do 3 pracovních dnů v naprostém pořádku.
  • 10 %

    • - naprosté rozhořčení, praktiky podvodných e-shopů, bohužel pod velkou známou značkou, kde by člověk očekával profesionální jednání
    • - dva kusy oblečení zaplaceny v e-shopu předem, doručen jen jeden kus, po reklamaci storno druhé části, údajně kvůli nedostatku skladových zásob, na e-shopu ale stále zboží v prodeji a možné objednat
    • - obchod pochybil, faktické chyby v emailové komunikaci a vrácení peněz bez poštovného, tomu neříkám e-shop z roku 2020
  • 10 %

    • Zboží v akci, slevové kupony
    • Na e-shopu mají chybu v košíku, kde se nelze dostat přes krok výběru platební metody. Zkusil jsem jiné webové prohlížeče i zařízení. Psal jsem na podporu a odpověděli mi, ať si to jdu objednat osobně na prodejnu, že u nich je vše v pořádku. Zboží, které mají tedy skladem pouze na e-shopu, nelze objednat jinak, než abych si jej zajel osobně teprve objednat na prodejnu a pak ještě zaplatit poštu a nebo si pro to přijet znovu.

    Obchod nedoporučuji.

  • 10 %

    Dobrý den, objednala jsem si paddleboard za 9000, v balení měl byt leash na uchycení kolem kotníku,ten tam nebyl, i když na webových Staňka h byl uveden v obsahu balení. Po mem telefonátu, kdy to začali řešit, informace na webových stránkách změnili a tvrdí mi, ze tam nikdy nic takového nebylo. Naprosto neseriózní jednání, takže jednoznačně nedoporučuji.

  • 10 %

    • Po 10 dnech od objednávky mi poslali e-mail ze zboží nemají a ze jestli chci vrátit peníze, tak mám zavolat. Jedna se o zboží za několik 1000 a platila jsem předem.
  • 80 %

    • Doručení v čas
    • Cena
    • Komunikace

    Před 7 dny jsem objednával boty, boty dorazili v pořádku, mezitím jsem si všiml záporných recenzí a chtěl vědět zda mi zboží bude doručeno, komunikace přes FB nefunguje, informace nulové. Přesto na mě dneska čekal balík a vše je v pohodě. Takže doporučuji.

  • 10 %

    Nebudu se zde zbytečně rozepisovat, nejhorší eshop vubec, vyhnete se Hervisu obloukem.

  • 10 %

    • Nulová vstřícnost a komunikace
    • Zboží, které nemají na skladě, mají stále v nabídce
    • Nevracejí celkovou částku za objednávku

    Objednala jsem si boty z Hervisu, v pátek za 1674 Kč, které byly ještě v ten pátek strhnuty z mého účtu. Přišel mi e-mail potvrzující moji objednávku.
    Následující týden v úterý ráno přišel e-mail s tím, že objednávku stornují z důvodu, že zboží není na skladě a že mi budou vráceny peníze ve výši 1599Kč. Proto jsem tedy hned volala na infolinku, kde mi to zvedla velmi nepříjemná pani. Vysvětlila jsem ji situaci - Řekla jsem ji, že jsem si objednala boty za 1674,- a že mi chtějí vrátit pouze 1599,- (75kč bylo za dopravou). Pani mě pomalu seřvala, že jak je možné, že jsem platila 75kč za dopravu, když jsem objednávku platila převodem, źe to není možné, že se doprava platí jen při dobírce. Když jsem se ptala jak je vlastně vůbec možné, že objednávka proběhla, když zboží nemají na skladě, tak mi vpálila, že asi někdo byl hold rychlejší a objednal si to rychleji, že je to tedy asi vlastně moje vina. Poté jsem se ptala, kdy mám peníze očekávat zpět na mém účtě. Na to mi odpověděla, že jim ode mě žádné peníze vlastně ani nepřišly, že neví a že si mam zavolat zítra.
    Teď se obavám, jestli své peníze vůbec dostanu zpět ..
    V e-shopu Hervisu jsem tedy nakupovala poprvé a naposledy. Hrůza ..

  • 10 %

    Zboží bylo zaplaceno, nedodáno a peníze z nich momentálně snažím druhý týden dostat zpět, přičemž mě zaměstnanci tvrdí, že je pošlou zpět za 3-5 dní.
    Takže aktuálně nemám ani peníze, ani zboží.
    To je moje nejhorší zkušenosti s eshopem - vyhněte se tomuto obchodu velkým obloukem, tady opravdu ne.

  • 20 %

    • Zdánlivě velký výběr za zajímavé ceny
    • Většina zboží nedodána, platba nevrácena

    ZAPLACENO,NEDODÁNO, NA VRÁCENÍ PENĚZ ČEKÁM UŽ TÝDNY MARNĚ!!!
    Nevím, jestli jsou to podvodníci, nebo v tom jen mají takový bordel... Běžně nakupuji online např. v Decathlonu, Sportisimu, Intersportu nebo u Bati a nikdy jsem takový chaos nezažil!!! Běžně prodávají a nechají si zaplatit položky, které vůbec nemají k dispozici!!! A peníze nevrátí!!!
    Dost zajímavá obchodní strategie... U takové firmy bych to nečekal...

  • 10 %

    • žádná
    • otřesné jednání

    Platila jsem kartou a platba se stáhla 2x. Psala jsem hned, aby mi byly peníze vráceny. Bylo mi odpovězeno, že to nemohou dohledat a že se platba vrátí automaticky, když nebude propojena se zbožím. Platba nepřišla, poslala jsem tedy potřebné podklady a obchod přestal komunikovat. Teprve až jsem zaslala předžalobní výzvu a napsala, že věc budu řešit soudně, peníze byly vráceny na účet. Ovšem reakce, neřkuli omluva, žádná. Nákup v Hervisu už nikdy, snad jen s pistolí u hlavy...