Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Standa: no ani se nepodivuji, to jakou komunikaci jsem zažila já ta se fakt k řeznictví hodí. I když je pravda, že v Německu se tak buransky zaměstnanci řeznictví nechovají. Ale možná je to proto, že je paní schovaná za emailem. .... No jistě budou mít s takovým přístupem hodně zákazníků a dlouhé trvání. To už si myslela spousta firem a dnes se diví. On i jediný člověk dokáže mnoho věcí... Takže jim přeji mnoho úspěchů.

  • Ať žijou ty internety ! :-)

  • Dobrý den,
    Motto :" Náš zákazník - náš pán "

    níže uvádím přepis mojí recenze ze dne 24.11.2015:
    "+ rychlost dodání
    + široký sortiment zboží
    - V poslední dodávce bylo koření s dobou použitelnosti do:
    - Hořčice bílá mletá 100gr do 27.2.2016
    - Čína 100gr 22.1.2016
    - Pepř bílý 50gr - kvalita velmi mizerná, je hrubě umletý, vyčichlý, jakoby někde smetený???
    S obchodem jsem jinak spokojen, zboží přišlo vždy v pořádku a včas, komunikace je perfektní. Doporučuji všem, kteří chtějí potřeby pro řezníky i laiky."

    Zákazníkem firmy Herold jsem druhým rokem.Reakce na moji recenzi ze strany vedoucího fi. Herold byla zcela nepochopitelná.
    Dne 24.11.2015 jsem objednal zboží za cca 888,-Kč.
    Dle rozhodnutí vedoucího jsem dostal odpověď:
    cituji:

    "Dobrý den,
    je nám to líto, ale vzhledem k tomu, že nejste s naším sortimentem spokojen, nebude Vám Vaše objednávka odeslána. "
    podepsána Katka, se kterou jsem hovořil i telefonicky a sdělila mi, že je to skutečně rozhodnutí vedoucího!!

    Ještě že existují na trhu jiné, solidní firmy jako např. firma Gastro Veselý z Ústí nad Labem, kde nejsou problémy jako u fi. Herold.

    Závěrem bych chtěl upozornit všechny odběratele firmy Herold, že pokud budou psát recenze na tuto firmu, tak pouze 100% kladné hodnocení, jinak se vystavují reálnému nebezpečí zrušení dodávek, tak jak se to stalo v mém případě.

    S pozdravem
    Standa