-
Standa: no ani se nepodivuji, to jakou komunikaci jsem zažila já ta se fakt k řeznictví hodí. I když je pravda, že v Německu se tak buransky zaměstnanci řeznictví nechovají. Ale možná je to proto, že je paní schovaná za emailem. .... No jistě budou mít s takovým přístupem hodně zákazníků a dlouhé trvání. To už si myslela spousta firem a dnes se diví. On i jediný člověk dokáže mnoho věcí... Takže jim přeji mnoho úspěchů.
-
Ať žijou ty internety ! :-)
-
Dobrý den,
Motto :" Náš zákazník - náš pán "
níže uvádím přepis mojí recenze ze dne 24.11.2015:
"+ rychlost dodání
+ široký sortiment zboží
- V poslední dodávce bylo koření s dobou použitelnosti do:
- Hořčice bílá mletá 100gr do 27.2.2016
- Čína 100gr 22.1.2016
- Pepř bílý 50gr - kvalita velmi mizerná, je hrubě umletý, vyčichlý, jakoby někde smetený???
S obchodem jsem jinak spokojen, zboží přišlo vždy v pořádku a včas, komunikace je perfektní. Doporučuji všem, kteří chtějí potřeby pro řezníky i laiky."
Zákazníkem firmy Herold jsem druhým rokem.Reakce na moji recenzi ze strany vedoucího fi. Herold byla zcela nepochopitelná.
Dne 24.11.2015 jsem objednal zboží za cca 888,-Kč.
Dle rozhodnutí vedoucího jsem dostal odpověď:
cituji:
"Dobrý den,
je nám to líto, ale vzhledem k tomu, že nejste s naším sortimentem spokojen, nebude Vám Vaše objednávka odeslána. "
podepsána Katka, se kterou jsem hovořil i telefonicky a sdělila mi, že je to skutečně rozhodnutí vedoucího!!
Ještě že existují na trhu jiné, solidní firmy jako např. firma Gastro Veselý z Ústí nad Labem, kde nejsou problémy jako u fi. Herold.
Závěrem bych chtěl upozornit všechny odběratele firmy Herold, že pokud budou psát recenze na tuto firmu, tak pouze 100% kladné hodnocení, jinak se vystavují reálnému nebezpečí zrušení dodávek, tak jak se to stalo v mém případě.
S pozdravem
Standa