Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlost, originálnost
  • Nekvalitní zboží, v rozporu s nabídkou.
    Jan Kupka

    Reakce obchodu Help-Man.cz

    Pan Krupka nás kontaktoval takto:
    "Dobrý den,
    jsem velmi nespokojen s tímto nákupem, protože stav knihy je v příkrém
    rozporu s popisem (uváděn dobrý) a také s fotografií v nabídce, na které byla
    určitě jiná kniha. Ta, co jste mi poslali, je roztrhaná tak, že se ji štítím vzít do ruky,
    půjde do kontejneru. Vyhozené peníze.
    Jan Kupka, Brno."

    Na což jsme mu obratem odepsali:
    "Dobrý den,
    mrzí mne špatná zkušenost.
    Nemám šanci ze své strany zjistit, co Vám bylo posláno.
    Prosím Vás tedy o zaslání fotografie produktu.
    Děkuji. Nebude problém Vám udělat reklamaci.
    Přeji Vám krásný den.
    S pozdravem za tým Help-Man.cz
    Ing. Jan Procházka"

    Na což už zákazník nijak nezareagoval a udělil nám toto negativní hodnocení.

    Objednána byla antikvariátní kniha. Je samozřejmě možné, že kolegové ve skladu omylem poslali jiné vydání, než bylo vyobrazeno na fotografii. Není problém ale z naší strany celou věc vyřešit ve prospěch zákazníka. Bohužel, pokud není vůle ze strany zákazníka, nemůžeme nic dělat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost vyřízení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • skvělý obchod, když na poslední chvíli sháním dárky. Prostě takové věci, co jen tak nenajdete a víte, že je druhý člověk ocení, nebo se s nimi minimálně zasměje/zabaví.
    • některé flashky se tváří jako 3.0(mají i modrý konektor), ale jsou rychlostí ve skutečnosti spíš 2.0
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Levné
    • Většinou delší dodání balikovny 3 dny
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Rubikovky jsou jako darek,tak uvidím jake budou, ale zajimave je, ze hodnotím dysko a prispevek organizaci tak snad az otevru balicek, tak tam bude co byt ma. A jestli prispevek pomuze, tak je to fajn napad.
    Ale jinak byl balicek predan dopravci rychle. Dekuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé a férové jednání
    • Příjemná komunikace
    • Všechno OK

    Do obchodu se budu vracet, vše v naprostém pořádku. Ještě jednou děkuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Levné zboží
    • Dobrava za pomoci Zásilkovny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemůžu hodnotit , když zboží ještě nedošlo

    Reakce obchodu Help-Man.cz

    ZÁKAZNÍK S NÁMI JIŽ SKORO PŮL ROKU ODMÍTÁ JAKKOLIV KOMUNIKOVAT. Zde pro vysvětlení přikládám e-mail, který byl zákazníkovi odeslán:

    Vážený pane [jméno zákazníka veřejně neuvádíme],

    moc nás mrzí, že nejste spokojen.

    Nicméně si dovolíme tvrdit, že Vaše hodnocení na Heurece není fér a je zcela neopodstatněné.

    Urovnejme si tyto věci:
    1. Náš obchod „nedoporučujete“. Přesto v popisu zkušenosti s obchodem píšete, že „nemůžete hodnotit, když zboží ještě nedošlo“. Vždyť to je naprostý přímý logický rozpor! Když sám píšete, že náš obchod ještě nemůžete hodnotit, proč jste tedy vyplňoval tento dotazník a náš obchod hodnotil?!
    2. Nejste spokojen s délkou dodací lhůty. Objednávku jste vytvořil ve čtvrtek 8.4.2021 v půl desáté večer. V sobotu 10.4.2021 dopoledne jsme objednávku vyřídili a předali ji na podací pobočce spolu s ostatními zásilkami. My jsme Vaší objednávku vyexpedovali a vyřídili za 36,5 hodiny, tedy ani ne do 2 dnů. Proč to na podací pobočce zpracovali až 16.4.2021 nevím – to už však není naše vina! Nehledě na to, že v košíku při vybírání dopravy přímo explicitně upozorňujeme na to, že se doba dodání může prodloužit kvůli faktorům, které nemůžeme nijak ovlivnit. Napsáno tučně v červeném rámečku…
    3. Kvalitu komunikace obchodu hodnotíte jako velmi špatnou? Dostal jste od nás e-mail s potvrzením objednávky, dále že je přijata platba a objednávka se vyřizuje a nakonec e-mail o tom, že je objednávka vyřízena, kde je vždy uvedeno sledovací číslo zásilky i s odkazem na sledování a kontakt na dopravce. Co jiného byste si přál, abychom Vám psali? Jak můžete tvrdit, že toto je špatná komunikace?!
    4. Když je jakýkoliv problém se zásilkou, tak nás máte kontaktovat. Můžete nám volat či psát SMS zprávy na telefonní číslo, to samé platí pro WhatsApp, můžete nám psát na Facebooku, na online podpoře, nemluvě o napsání e-mailu.
    5. Nechápeme, proč máte potřebu poškozovat náš obchod negativním hodnocením na Heurece, když jsme neudělali nic špatně – a ještě když sám v hodnocení píšete, že nás nemůžete hodnotit! Náš obchod přispívá z každé prodané věci na charitativní účely. Pravidelně tak podporujeme organizace zajišťující terapie pro postižené děti, speciální pečovatelské služby nebo denní stacionáře pro osoby se získaným poškozením mozku. Opravdu nás mrzí, když nám pak takto někdo dává špatné recenze, které jsou neodpodstatněné – navíc, když se nás dotyčná osoba ani nesnažila kontaktovat nebo danou situaci s námi nejdříve vyřešit. Myslíte si, že takovéhle hodnocení nějakému jinému zákazníkovi pomůže? Jak by mohlo! Zvlášť, když tam sám napíšete, že náš obchod nemůžete hodnotit… Jiní zákazníci by naopak mnohem více ocenili, kdybyste napsal recenzi, ve které byste popsal svůj problém, řekl jak jste nás kontaktoval a co jsme se s tím my snažili udělat. Takové zákaznické recenze mají smysl. Ta Vaše nás jen poškozuje a nikomu nepomůže.

    Žádám Vás proto, abyste přehodnotil svou recenzi na Heurece. Znovu opakuji, poškozujete náš obchod za něco, za co my nemůžeme.

    Pokud Vám mohu ještě něco vysvětlit, neváhejte psát.

    Přeji Vám krásný den a děkuji za reakci.

    S pozdravem za tým Help-Man.cz
    Ing. Jan Procházka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé jednání
    • krásné motivy
    • kvalitní materiál

    Reakce obchodu Help-Man.cz

    Dobrý den,
    mockrát děkujeme za hodnocení! :-)
    Tým Help-Man.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Skvela cena
    • Zasilkovna

    Vse naprosto v poradku

    Reakce obchodu Help-Man.cz

    Mockrát děkujeme za hodnocení! :-)
    Tým Help-Man.cz