Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dva ze dvou objednaných výrobků byly po expiraci - jeden již 7 měsíců
    když jsem jim dala zpětnou vazbu na tuto skutečnost, nulová reakce
    nedoporučuji - absolutní neprofesionalita

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 18.9. mám zaplacené zboží,dle sledování na zákaznickém účtu stále čeká na odeslání,mělo dorazit 23.9. ,nic nedorazilo ,telefon nedostupný,na e-mail žádná odezva. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávka z 15.12.2019 dodnes nedoručeno :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod objednávku zrušil s odůvodněním, že Heuréka neměla zjištěnu dostupnost zboží. Při objednávce však bylo zboží na stránkách Hello Sandy běžně dostupné.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na webu maji napsano skladem ale opak je pravdou , ochota nulova ,zadna nabidka nahrady takze jsem musel jit udelat ,,kseft” jinam

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod z neznámého důvodu neumožnil přesměrování zásilky do výdejny Geis. Tudíž jsem musel absolvovat několik telefonátů s dopravcem, abych dosáhl dopravy do práce a poté odvozit přes 10 kg granulí MHD přes celou Prahu...

    Reakce obchodu Hello Sandy

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Vaši objednávku jsme obratem prověřili a zjistili jsme, že chyba byla na straně společnosti Geis, která přislíbila nápravu. Věříme tedy, že už se tato situace opakovat nebude a příští nákup proběhne v pořádku.
    I tak přijměte naši omluvu za vzniklé nepříjemnosti.
    Děkujeme za pochopení,
    Vaše Hello Sandy