Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
dva ze dvou objednaných výrobků byly po expiraci - jeden již 7 měsíců
když jsem jim dala zpětnou vazbu na tuto skutečnost, nulová reakce
nedoporučuji - absolutní neprofesionalita -
Nedoporučuje obchod
Od 18.9. mám zaplacené zboží,dle sledování na zákaznickém účtu stále čeká na odeslání,mělo dorazit 23.9. ,nic nedorazilo ,telefon nedostupný,na e-mail žádná odezva. Nedoporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka z 15.12.2019 dodnes nedoručeno :(
-
Nedoporučuje obchod
- obchod objednávku zrušil s odůvodněním, že Heuréka neměla zjištěnu dostupnost zboží. Při objednávce však bylo zboží na stránkách Hello Sandy běžně dostupné.
-
Nedoporučuje obchod
Na webu maji napsano skladem ale opak je pravdou , ochota nulova ,zadna nabidka nahrady takze jsem musel jit udelat ,,kseft” jinam
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Obchod z neznámého důvodu neumožnil přesměrování zásilky do výdejny Geis. Tudíž jsem musel absolvovat několik telefonátů s dopravcem, abych dosáhl dopravy do práce a poté odvozit přes 10 kg granulí MHD přes celou Prahu...
Reakce obchodu Hello Sandy
Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Vaši objednávku jsme obratem prověřili a zjistili jsme, že chyba byla na straně společnosti Geis, která přislíbila nápravu. Věříme tedy, že už se tato situace opakovat nebude a příští nákup proběhne v pořádku.
I tak přijměte naši omluvu za vzniklé nepříjemnosti.
Děkujeme za pochopení,
Vaše Hello Sandy