Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím, zaplatila jsem, ale zboží nemám, takže zkušenost špatná

    Reakce obchodu heli

    Dobrý den, zásilku s Vaší objednávkou jsme odeslali 7. 10. skrze Zásilkovnu. Veškeré info o odeslání dorazilo v pořádku na Váš e-mail. Podle trasování zásilky zůstala objednávka v depu - takže se nejspíše ztratila. Škoda, že jste nás nekontaktovala, protože od Vás nemáme přijatý jediný e-mail nebo telefonickou komunikaci. Vyřešili bychom vše dřív a zásilka (klidně nová) mohla být už u Vás. V tuto chvíli je tedy potřeba počkat na reklamaci u dopravce, kterou jsme jim zaslali. Za problémy s dopravou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplatila jsem předem a i když obchod sliboval zaslání do 5 dnů, dosud nic nepřišlo. Psala jsem mail s dotazem, kdy mi roušky doručí, ale nikdo neodpovídá :o(

    Reakce obchodu heli

    Dobrý den,

    za zdržení objednávky se samozřejmě omlouváme a pokusíme se do budoucna zlepšit. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu jak je možné že mi tenhle dotazník posíláte je to obrovský podvod necháte si zaplatit a po dvou týdnech čekání stále nic je to odporný hienizmus nejhrubšího zrna zralý na žalobu. Josef Kašpar.

    Reakce obchodu heli

    Dobrý den,

    podle informací je Vaše zásilka připravena k vyzvednutí na Vámi vybrané pobočce Zásilkovny. Na našem e-mailu jsme od Vás nenalezli jedinou zprávu, že jsou s objednávkou problémy. Mějte pěkný den a pokuste se kolem šířit pozitivní náladu namísto žalob! Je to lepší :)

    S pozdravem,
    Jan Foltán