-
Dobrá a rychlá komunikace. Vzniklý problém vyřešili velice rychle. Do 5 dnů mi zaslali chybějící díly k bazenu.
-
Nejhorší online obchod s jakým jsem se kdy setkal. Zboží přišlo včas, ale to je jediný. Přišlo poškozený, tak jsem chtěl zboží reklamovat. Na emaily neodpovídají. Když jim člověk zavolá tak jsou nepříjemný a řeknou, že oni to nastarosti nemají, že se osoba co se stará o reklamace ozve. No neozve se nikdo! Nedoporučuji cokoliv kupovat! Extrémní amatérský přístup, kde neví levá ruka co dělá ta pravá. Katastrofa!
-
Bazén Bestway Power Steel 6,71 x 1,32 m avizován jako "skladem" s dodáním do dvou dnů. V potvrzovacím emailu již zapsán jako "není skladem" Nulová odezva obchodu jak na telefonicky, tak na emailovou korespondenci. Objednávku jsem zrušil a obchod rozhodně nedoporučuji.
-
Nafukovací matrace Intex Classic nam prisla s malou dirkou, kterou jsme zalepili. Po oprave i tak matrace za 4 hodiny usla tak, ze jsme lezeli na zemi. Dobra cena, ale k cemu. Zdenek Palenik
-
Skutečně jsem spokojen !! Požádal jsem při objednávce Hawaj.cz aby mi potvrdili při dodávce (rámcově ) čas a možnost platby kartou ....... žádná odpověď - nic. Paní na infolince něco blekotala o tom ,že PPL karty nebere ...... nu a otázka PPL to je story sama pro sebe !! Žádný info o zásilce, možném času doručení - na jejich stránkách lautr nic o mé zásilce a že u nich nelze platit kartou to je jejich "-". od teď kde uvidím PPL nenakupuju !
-
Odeslal jsem před několika dny dotaz do obchodu na možnost koupě a dopravy. Nikdo mi nereagoval. Ani teď po pracovní době. U konkurenčního obchodu Vidoza.cz jsem se emailem i telefonicky okamžitě domluvil. Byl to vzorově osobní přístup, kterého se mi od Hawaj.cz nedostalo. Nakoupil jsem u Vidoza.cz - Hawaj.cz utřelo nos.
-
Super obchod. Rychlé dodání, parádní ceny a hlavně velmi rychle a k mojí spokojenosti vyřízená reklamace.
-
Sehnal jsem, co jsem potřeboval. Velký výběr zboží, dobré ceny. Doporučuji využít ještě cashbacku, kdy dostanete část peněz zpátky z celkové ceny nákupu. Odkaz je zde > https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/hawaj.cz?doporucuje=katia
-
VAROVÁNÍ! Tato firma mi dodala nafukovací postel, která během 4 hodin zcela ušla. Reklamaci zamítli s tím, že "běžný únik vzduchu není na závadu". Jejich vyjádření jsem dal na web, a oni mě zažalovali. Prostě bezpáteřní hajzlové. Pryč od tohoto obchodu!
-
Společnost možná má dobré ceny ale katastrofickou komunikaci. Po telefonu se dovoláte tak nejdříve za hodinu (i když paní byla milá) , na maily neodpovídají vůbec. Bylo slíbeno dodání zboží do následujícího dne pokud se objednávka uskuteční do 13h. Objednávka byla vytvořena v pondělí v 12:38h. Zboží nebylo odesláno ještě ani ve středu. S potřebou dělat milionové obraty je nutně i vložit nějaké peníze do zaměstnanců či brigádníku , což evidentně zde schází. Objednávku jsem zrušil.
-
Tak zatím samé překvapení už druhá židle co přišla výměnou za poškozenou, dorazila taktéž poškozená!!!!
-
Dne 7. 9. 2015 jsme objednávali bazénové schůdky s plošinou a došly nám úplně jiné bez plošiny. Zboží jsme chtěli tedy vrátit, ale neustále nás přesvědčují, že vše bylo na internetu srozumitelně napsáno a vše je tam správně. Koukli jsme se tam a hele... vše tam bylo špatně, takže jsme jim hned napsali, že to pošleme zpátky.
Dne 10. 6. 2015 popis zboží upravili a již je správně, ale ilustrační obrázky jsou pořád chybně! Operátorka na telefonu je arogantní, skoro to nezvedá a říká v kuse "ono to tam bylo na webu napsáno správně".
UŽ NIKDY NIC S TÍMTO ESHOPEM... KDYBY VŠE V POHODĚ VYŘEŠILI, TAK TO BERU, ALE TENTO PŘÍSTUP SE MI NELÍBÍ!
POZOR! MAJÍ 2 ESHOPY
- havaj.cz a hawaj.cz NIKDY NIC NEKUPOVAT -
Minuly tyden jsem obdrzela objednavany bazen. Doprava byla rychla, ale docela drazsi, ale objednavala jsem nabizene megabaleni, ktere obsahovalo nekolik veci za jednu cenu. Po rozbaleni jsem zjistila, ze v baleni chybeji 2 vyrobky, ktere byli uvedene v popisu obsahu baleni. Jsem v klidu napsala email, ze vyrobky v baleni chybeli a at me je doposlou. Nejprve jsme bavili telefonycky a slecna rekla, ze to tam bylo uvedeno nemaji a nabidla jiny vyrobek od jine znacky, coz jsem nechtela. Emailem jsem obdrzela odpoved, ze na webovych strankach nic takoveho neni a nebylo, a ze to je velmi nepravdepodobne to, co jim pisu. Mezi tim, informace z webovych stranek byli postupne vymazane, ale stejne tam nechavali chyby, a kdyz jsem na to upozornovala vsechno bylo odstranene. Abych mela dukazy jsem delala print screeny stranek s informacemi, co tam bylo v moment objednani zbozi a co tam zustalo v prubehu komunikace. Kdyz jsem jim to poslala, odpovedeli jen, ze snazim se je VYDIRAT, ze to je LEZ a print screeny jsou udelane???? Nejprve pro me neylo az tak podstatne, ze chybeli nejake vyrobky v baleni, ale jejich zpusob kominikace se zakaznikem je uplna hruza a uz to je pro me vec, ze jsem byla pomluvena, a udelali ze me naprosto slepeho debila, coz jen tak nenecham byt a urcite s tim pujdu nekam dal.
Tak ze fakt davejte pozor na tento "SKVELY, RYCHLY a OCHOTNY" obchod! -
Je třeba dávat si pozor, co nabízejí a co opravdu dostanete.
V obchodních podmínkách mají uvedeno, že Obrázky u výrobků mohou být jen ilustrační (např. rozdíl v barevném provedení či obsahu setu více výrobků - v takovém případě je v popisku produktu v poslední větě uvedeno“Pozor-obrázek(fotografie)je pouze ilustrační“.
V popisku nic takového uvedeno nebylo a když jsem se dotázal, zda mi tedy dodají příslušenství, které bylo na fotografiích, bylo mi řečeno, že jsem dostal vše v pořádku a odkázali mne na webové stránky, kde již mezitím obrázek smazali.
Pozor tedy Ultrakomplet set nemusí být kompletní a je to podle nich v pořádku.
I rozměry balíku byly uvedeny chybně (nebo možná pro správný kompletní balík, to už nevím). -
Jsem užaslý jak přes negativa na tento ochod přibývají pozitiva ve velkém rozsahu a to třeba v neděli budiž ale třeba i ve 3 v noci. No lze jen žasnout
-
reaguji na podobné názory že se vyskytne část pesonálu který má jiní reakce než normální k zákaznikovi.Jako mínus uvádím , že pozitivní informace píší v katalogu velkým písmem a na několika místech, ale negativa jako ochranu před reklamací tak ty jsou schované pod dalším rozkliku a miniaturně.Tato praktika je známá od firem vozící důchodce na prodejní výlety a byla dokladovaná tiskem.Tedy hlavní informace nejsou přímo čitelné pod výrobkem v katalogu, ale je nutno rozklikat jiné informace -chce to píli a pečlivost abyste měli veškeré informace před nákupem.Ale když na toto příjdete pozdě zůstáva v ustech určitá pachuť.
-
Zajímalo by mě od kud se bere řada recenzí velmi pozitivních když není k dispozici okénko pro text. Začínám mít pocit že je to k dispozici jen firmě aby o sobě šířila věhlas a slávu.Asi aby nešla napsat negativní.
-
Malá rada pokud s Vámi bude chtít výrobce vycouvat jako s lhářem že jej přichytíte při vadě a bude na Vás hrubý tak napište na netu do horního řádku
http:// aktuelně.centrum.cz/ekonomika/nákupy/článek.phtml?id=704295
Poslouží na jakéhokoliv výrobce pokud máte vadné zboží a je v záruce. Namnožte Pepánek -
Napsal jsem stížnost na kvalitu výrobků firmy Hawaj -nafukovací postele -viz předchozí. Ale pokud si otevřete na netu AKTUALNĚ .CZ tam je informace že Evropský soud v Lucemburku vydal nová pravidla o řešení reklamací. Veškeré náklady s tím spojené NESE JEN výrobce. To znamená že se vadné věci NEVOZÍ ZPĚT ale výrobce dojede k Vám domů a tam Vám vymění vadné za nové bez vady .Nese veškeré náklady sám na sebe.Včetně možných montáží.Čili nákupní cena je pro zákazníka KONEČNA i kdy jste reklamovali několikrát.Platné pro CELOU unii.Platné na veškeré zboží které má nějakou definovanou záruční dobu.Rozhlašte tuto informaci. Josifek
-
Je k užasnutí jak Vám přibývají pozitivní ohlasy i o víkendu když na mojí reklamaci reagujete urážkami že zákazník lže ,že otravuje a samé urážky z Vaší strany. Náhody neexistují a jen nevím kolik Vaších zaměstnanců jako ověřený zakaznici toto píší. Vaše jednání je plné urážek a hrubých invektiv že si někdo dovolil.