Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Zakoupil jsem plašič koček. Kočky kolem něj chodi jako by tu nic nebylo. Vyhozene peníze.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den. Zboží jsem objednal, při doručování jsem dostal email že do Rožnova nejezdí abych si zásilku vyzvedl v zásilkovně Buchty u zastávky.
    Objednal jsem si PPL právě proto, že mi zásilku doručí na mou adresu bydliště. Zásilkovna je 400m od od mého bydliště, také v Rožnově. Nevím
    co je PPL za službu. S pozdravem petrmik@volný.cz

    Reakce obchodu Harmony shop

    Vzniklé potíže s dodáním zboží nás velmi mrzí. Spolehlivost doručujícího kurýra přepravní společnosti nejsme schopní ovlivnit. Na kurýra byla u přepravní společnosti podaná stížnost.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé jednání.
    • Absence tištěné formy českého návodu.

    Nevyhovující velikost a nedodání českého návodu.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    přišel jen kartáček bez pouzdra. Po komunikaci jsem vrátila. Špatně uvedené parametry u zboží.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží bylo poškozeno
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • o den později jsem zakoupil stejné parametry levněji
  • Nefunkční DO :(

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákaznice hodnotí nákup v jiném eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží nedošlo v avizovaný den, došlo o 3 dny později a došlo jiné zboží. Nelze se dovolat na telefonní číslo pro řešení problému.

    Reakce obchodu Harmony shop

    Pozdní doručení je ze strany přepravce které nejsme schopní ovlivnit.
    Ze strany obchodu došlo o záměnu zboží při expedici což nás velmi mrzí. Po upozornění ze strany zákazníka na záměnu zboží byla reklamace řešena výměnnou zásilkou kde jsme odeslali správné zboží.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží není vybaveno českým návodem, ač se jedná o elektronické zařízení a dodání českého návodu je povinnost vyplývající ze zákona.

    Reakce obchodu Harmony shop

    V případě, že návod není součástí dodaného zboží, tak je volně ke stažení u popisu produktu. Případně po upozornění zákazníkem návod obratem pošleme emailem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé doručení.

    Zboží bylo vadné, fotopast v noci sotva osvítila 30% obrazu. Uplatněna reklamace, ta byla obchodem svévolně neuznána, vyjádření výrobce, ani odborného servisu nebylo provedeno. Po několikeré urgenci peníze vrátili, ale až po hrozbě obchodní inspekcí. Neuhradili náklady na vrácení zboží, které i nadále požaduji. Obchod uplatňuje velmi nevstřícné jednání.

    Reakce obchodu Harmony shop

    Reklamace byla zamítnuta z důvodu, že nebyly na fotopasti odstraněny ochranné folie z objektivu, čidla pohybu a z přísvitu. Je to základ pro funkčnost výrobku. Veškeré vady uvedené zákazníkem byly z důvodu neodstranění těchto folii. Reklamace byla vyřešena obratem a to vrácením kupní ceny v plné výši. Zákazník se domáhal úhrady nákladů za přepravu při odeslání zboží zpět do e-shopu, ale na to má nárok jen v případě uznané reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zbozi prislo vcelku rychle na dnesni dobu
    • No musel jsem si zavolat jestli mi vubec a kdy ma objednavka.
    • Meli by se drzet toho v cem jsou dobri a nefusovat do veci ktere jsou mimo. Vyrobek, ktery vlastne preprodavaji budu reklamovat nebot nesplnuje ani minimum toho co ma.

    Pokud se budou zabyvat sortimentem jenz maji hlavni, tak by to mohl byt do ry eshop. Ale pokud si objednam tonovy generator/hledac kabelu/ a ten neni schopen zvukove signalizovat kabel byt jsem skoro na nem a baterky jsou nove.....

    Reakce obchodu Harmony shop

    Zboží, které jsme zákazníkovi dodali je doposud námi prodaných kusů dlouhodobě bezporuchové. Jistě se může stát, že se najde vadný kus, který není problém standartní cestou reklamovat. Zákazník se nám doposud ohledně nějaké reklamace neozval a ani zboží k reklamaci nedodal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neumí zabalit zboží aby se nepoškodilo při přepravě
    • vymlouvají se na přepravní službu

    zboží přišlo poškozené, zatím nedodali zboží v pořádku, čekám kdy pošlou zboží v pořádku

    Reakce obchodu Harmony shop

    Zásadní chyba u zákazníka byla, že převzal poškozený balík a nereklamoval jej přímo u přepravce. Poškozený byl pouze jeden ze čtyř dárků, který jsme mu fakturovali za 0 Kč. Zákazníkovi jsme nabídli řešení, že mu budeme ten dárek za 0 Kč kompenzovat. Doposud neposlal číslo účtu a na email nereaguje.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.