Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nevím, co se stalo, ale ochota pracovníků Happy Sport Modřany šla rapidně dolů. Jsou asi přetížení, nepříjemní a extrémně nervózní. A není to jen individuální záležitost ale je to opravdu napříč zákazníky. Jsem dlouhá léta jejich věrným zákazníkem, se servisem lyží pro celou rodinu chodím jen tam, ale letos to byla opakovaně jen špatná zkušenost. Né konkrétně moje, ale jak stojí člověk 10 minut ve frontě, ledačehos, si všimne.Každý dotaz je problém a z méně zkušenějších zákazníků prostě dělají debily. Chápu, že v době plné zaměstnanosti si zaměstnavatel fakt moc vybírat lidi na takovéto pozice nemůže, ale měl by jim vysvětlit, že zákazník je pán a že si v případě nespokojenosti může vybrat z tisíce jiných servisů, zvlášť v Praze. A hlavně, každý rozumí něčemu a do servisu lyží jde proto, že chce konkrétní výkon nebo radu. Takže není zvyklý na to, aby z něj někdo, kdo se naučil pár triviálních úkonů s lyžema, dělal idiota a choval se agresivně.