• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jak jste napsaly,zboží jsem objednal před 10 dny a nejste schopni zboží dodat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ze 3 položek jedna chyběla. Chyběl dodací list nebo jakákoli zpráva z obchodu. Komunikace ze strany obchodu nulová.

    Obchod budí dojem, že má ve svých objednávkách chaos a ani se nenamáhá se omluvit za chyby.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • oproti jiným e-shopům mě žádné výhody nenapadají
    • Velice špatná komunikace, dovolat se tam je nemožné a odpověď na mail trvá dlouho .
    • Objednané vodítko bylo celé odrbané, ale vracet ho nebudu, na to nemám čas a nutně jsem ho potřebovala .Kšíry byly příliš velké, chtěla jsem velikost na JRT a paní mi po mailu doporučila o 2vel. větší, zaslala jsem je zpět a žádala výměnu za menší a po tom co mi bylo podruhé účtováno poštovné 99Kč jsem to raději zrušila .
    • Sama pracuju v e-shopu, většínu věcí nakupuji on-line, ale toto mě zarazilo, setkala jsem se s tím prvně .Raději jsem si nechala vrátit peníze .

    Sama už si z tohoto e-shopu nic neobjednám a jsou k dispozici nesrovnatelně kvalitnější shopy, tak nevidím důvod proč bych tento měla doporučit .

    Reakce obchodu Hafani.cz

    Dobrý den,
    každý pes je jiný co se velikostí týče a proto jsou u každého produktu uvedeny míry. Např. u Vámi zmiňovaných kšír Puppia jsou to rozměry : obvod krku a hrudníku. Není tedy nutné si objednávat kšíry "na slepo", ale stačí si psa přeměřit.
    Vodítko Flexi je vždy dodáváno v originál plastovém obalu, nepoužívané. V případě, že jste vracela kšíry na výměnu mohli jsme k Vaší spokojenosti vyřídit i vodítko.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena je v absolutní většině případů shodná s cenami v obchodech, někdy i vyšší, dodací lhůta i přesto že je zboží na skladě je mizerná.

    Pokud potřebujete něco rychle, radši si to dojděte koupit. I věci které jsou na skladě zkrátka trvají...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Objednala jsem si pelíšek, který podle popisu na E-shopu, měl mít výměnný a samostatně pratelný vnitřní polštář ale nebylo tomu tak. Zboží jsme se rozhodli vrátit. Volala jsem na uvedené telefonní číslo na kterém si podle nich máte pokecat se záznamníkem a na e-mail si máte odpovědět také sami. Komunikace žádná. A když jsem tedy poslala zboží zpět podle pokynů, které byli uvedené na stránkách e-shopu tak se mi balíček vrátil zpět s tím že se odstěhovali. Takže paráda a tento obchod rozhodně nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Když zboží není dostupné tak by ho neměli ani nabízet a nebo co nejdříve napsat,že zboží bylo doprodáno.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    obchod môže byť dobrý,žial nekomunikujú asi so zahraničným kupujúcim....tak k tomu nemám čo iné povedať

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží jsem objednal, ale nedorazilo - zřejmě neúměrně dlouhé dodací lhůty.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nejnižší cena mnou vybraného zboží
    • dlouhá dodací doba

    důvod nákupu - nejnižší cena
    zkušenosti - na dodávku čekám již 11 dní
    zatím nemám důvod doporučit ostatním

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakoupila bych ráda, kdyby mi bylo zboží doručeno, nebo alespoň někdo z obchodu se mnou komunikoval.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Odměny/pamlsky pro psy jsem v tak široké nabídce u jiného e-shopu nenašla...
    • Nepřehlednost, výpočty slev, při nákupu např. 6O balíčků sušeného masa 5 ks chybí,
    • vysoké ceny vybraných produktů(granule).

    Před změnou webu byla komunikace výborná(i když jsem podávala reklamace, vždy byla v pořádku a ke spokojenosti vyřešena) Nyní mám pocit, že na zákazníkovi již tolik nezáleží. Tento obchod v současnosti využívám pouze v případě, že neseženu zboží jinde. Výpočty slev absolutně nesedí!!!! Zároveň se mi stávalo, že vyfakturované zboží nebylo součástí balíku (předposlední dodávku jsem již ani nereklamovala - měsíc jsem se totiž snažila dostat svou předposlední objadnávku/fa na web, ale do dnes tam není).
    Takže shrnutí: změna, která proběhla, není k lepšímu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • - místo objednaného zboží v hodnotě Kč 1000, jsme obdrželi zásilku, která obsahovala zboží pro jiného zákazníka v hodnotě pouze 200,- Kč.
    • - po reklamaci nám bylo přislíbeno zaslání správného zboží - pochopitelně zdarma, ale realita byla jiná, balík přišel, ale znovu za 1000,- Kč.
    • - další reklamace - slíbena náprava, balík poslán zdarma, ale ještě tentýž den si ho firma Hafani vyžádala zpět - Česká pošta důvod nezná
    • - další telefonická reklamace - přislíbeno do hodiny vyřešení situace - je to již více jak 3 hodiny a nikdo se neozval

    Opravdu chcete nějak shrnout naši zkušenost?!
    Chybu dokážeme omluvit, u opakované chyby se již jedná o celkem vážné pochybení. V našem případě již zvažujeme, zda se nejedná o podvodné jednání. V každém případě naprosto neprofesionální jednání se zákazníkem. Firma nesmí slibovat něco, co nesplní. Očekáváme vysvětlení a okamžitou nápravu!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedopioorucuji - ojednala jsem si zbozi pred ctrnacti dny a stale jeste nedorazilo a ani mi nikdo neposlal zadnou omluvu ci vysvetleni!

    horror

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Syrové maso neodpovídá popisu. Je naprosto nepoužitelné.

    V žádném případě neobjednávat syrové maso.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký výběr
    • Zboží, které objednáte přes web nemůžete zaplatit kartou při osobním vyzvednutí. Navíc za osobní vyzvednutí zaplatíte poplatek 30 Kč. Stejné zboží se na kamenné prodejně prodává bez příplatku za to, že si ho mohu převzít a lze ho zaplatit kartou. Tak nevím ...

    malá flexibilita, neochota prodávat

    Reakce obchodu Hafani.cz

    Dobrý den,
    ano máte pravdu u osobních odběrů nelze platit kartou. Terminál je propojen pouze s pokladnou. Na tuto skutečnost Vás předem informujeme v emailu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • prislo jine zbozi nez bylo obednano
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikace v případě nesplněné a zaplacené objednávky, zboží objednané a zaplacené před 14 dny, ani po urgencích nedorazilo. Na telefonním čísle hlásí automat pouze pracovní dobu, ale v uvedené době telefon nikdo nepřijímá. Na e-mail taktéž nereagují.

    Neplaťte předem, možná s Vámi budou poté komunikovat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Pěkné a levnější zboží
    • Dlouhé dodací lhůty.

    Dlouhé dodací lhůty.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zboží jsem vždy převzala pořádku.Doba dodání byla také přijatelná.Pouze mě obchod zklamal a to už dvakrát.Jednou mi přišlo jiné zboží a nyní čekám na vyřízení druhé reklamace kdy mi bylva nedodana celá zásilka přitom účtovane zboží na fakture bylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré ceny
    • Dlouhé vyřízení objednávek, žádná komunikace ze szrany zaměstnanců eshopu!

    Velké pohoršení, obchod býval spolehlivější.