Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po odeslání objednávky se nic neděje. Žádné doručení, žádná komunikace co je s objednávkou jestli někdy bude vyřízená.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Maju v ponuke veci, ktore nemaju na sklade.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišel mi prasklý skleněný bong, niajk sem neřešil byl to vánoční dárek, na krabici ani nebylo napsané křehké.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zbozi mi PPL neprivezl na adresu kde jsem chtela zbozi osibne prevzit. Vsechny udaje jsem zadala dobre. Zbozi mi nechali v zasilkovne v jinem m

    A co hlavne - bong byl rozbity- prelomeny vejpul. Hozeno do krabice, obal proti rozbiti byl hozen do krabice jen tak, bong zabalen vubec nebyl, obratem jsem volala do growshopu tel nezvedli a na ams neodpovedeli. Vyhozene 2000k.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Není fér hodnotit celý obchod na základě dostupnosti jednoho produktu, ale jinou možnost nemám, požadavek na hodnocení přišel před dodáním zboží
    Každopádně, pokud chcete filtry Actitube SLIM, objednejte jinde, čekám dva týdny a nevypadá, že bych se měl dočkat

  • Nedoporučuje obchod

    • Komunikace .

    Zboží co je popsáno jako skladem ,tak skladem není ...nepřehlednost .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáte, dojde potvrzení a dál nic.

    Bohužel nemůžu doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nemá na stránkách informaci o tom, zda zboží má skladem. Objednala jsem si zboží s osobním odběrem a podle informace na webu jsem si měla před vyzvednutím zavolat (!), zda je zboží připraveno. Myslím, že dnes už je běžné, že e-shop zašle informaci o připraveném zboží, ne že si musí zákazník aktivně zjišťovat, zda je na prodejně. K vyzvednutí ale nedošlo, protože obchod mi zaslal suchou informaci, že zboží není skladem, tečka. Zřejmě tím chtěli říct, že nejen není skladem, ale ani ho nebudou objednávat a objednávku ruší, ale to už by bylo asi příliš obtížné specifikovat. Pokud chce zákazník přesné informace, měl by si zavolat, že... Schválně jsem se dívala na web a i po této informaci měli zboží stále v nabídce a mají ho tam dosud... Fungování tohoto obchodu jsem opravdu nepochopila...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace
    • Zboží nedorazilo ani po 10 dnech
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • od nákupu se mi po dobu jednoho měsíce nikdo neozval. A na email mi take nikdo neodpověděl.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádné kontaktování ohledně doručení, vůbec nic, jen potvrzení o přijaté objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost dorucit objenavku
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží prostě nedošlo, netuším kde je problém

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo ani po několika týdnech, psala jsem do eshopu email a prosila o informace o stavu objednávky, bez opovědi!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podvodníci

    Objednal jsem si zboží a zaplatil přes bankovní převod. Peníze poslané, zboží nikde a eshop nereaguje na emaily !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po objednání nepřišly údaje k platbě a na e-mail nikdo už nereagoval
  • Nedoporučuje obchod

    v baleni pulka veci chybela sem velmi nespokojen....!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pomalu 3 týdny a zboží nikde. Píšu dotaz, jestli to vůbec odeslali nebo se to zaseklo na poště a ze strany obchodu žádná reakce. Dříve takové problémy nebyly...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Stale cekam na zasilku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem za 16.000,- zboží co mají skladem a po 11 dnech zatím nedorazilo. Jen jsem dostal potvrzení objednávky. Žádná informace o opoždění zásilky, žádná komunikace.