Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Složitý systém objednávky, komplikovaný systém platby přes zásilkovnu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím velmi špatné ,firma nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    špatný materiál

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jako jediný nabízel potřebné zboží
    • Kromě automatického přijetí objednávky 19.9. do dnešního dne (3.10.) žádná odezva , komunikace . Žádné info zda a kdy bude zboží dodáno .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po tydnu ani zbozi, ani informace o stavu objednavky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, nemám ani žádnou informaci. Docela to ptřebuji. Hezký den P. Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Z obchodu jsem dostal jen potvrzení objednávky a po tydnu zatím žádné další informace i přez to že by mělo být zboží skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    místo 2 ks stejného zboží, jak bylo objednáno, doručeno 2 ks odlišného zboží -1 ks tedy nepoužitelný, leč fakturovaný / bylo by férové přiznat raději
    existenci 1ks, nežli vyřídit objednávku za každou cenu/

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zaslán špatný kus. Při objednávce jsem žádal o porovnání zda pasuje na můj kompresor. Teď stojí nefunkční! Špatně zaslaný kus na stole a dodavatel se nevyjádřil co s nepasujícím kusem a penězi.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lze objednat i když není zboží skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo kompletní
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posouvání doručení
    • Výrobek je katastrofa
    • Zamotane struny humus styděl bych se to prostě prodávat
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dodaní zboží trvalo devět dni, katastrofa.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • poslali jste mi jiný typ oleje, než jsem si objednala
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádný rozšiřovací klín jsem nekoupila. Zakoupila jsem páčku plynu k motorové pile 21.5. Dnes 12.6. stále nepřišla a nepřišel ani žádný informační mail o stavu objednávky. Takže za prvé nebudu hodnotit něco co mi nedošlo a za druhé ani něco co jsem si neobjednala...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná kominikace

    Zboží nedoručeno

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Něco jsem zatrhnout musel. Ve skutečnosti jsem žádnou okružní pilu nikdy neobjednával.
    • Objednával jsem pružinu k pojezdu sekačky. Objednávku jsem doložil typovým štítkem a fotkou zlomené pružiny. Obdržel jsem úplně jinou pružinu než jsem chtěl. Když jsem chtěl nevhodnou pružinu vrátit, bylo mi řečeno, ať si ji nechám, třeba se mi bude na něco hodit. Dopravné stojí více než pružina, takže jsem další akce vzdal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodáno jiné zboží než které bylo objednano.

    Reakce obchodu ZTGronych

    Dobrý den, děkuji za recenzi a přikládám historii zásilky dle dopravce Geis
    27. 4. 2020 17:02 Česká republika Prostějov Příjem na depo
    28. 4. 2020 8:21 Česká republika Ústí nad Labem Naložení na rozvoz
    28. 4. 2020 12:52 Česká republika Ústí nad Labem Doručení Doručení bez výhrad
    S úctou Gronych

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • měli nedostatkové zboží

    Evidentně mi bylo zasláno použité zboží, přestože na webu o tom nebyla ani zmínka. Přesto jsem zboží nevrátil, protože není jinde k sehnání. Nicméně jedná se o silně namáhanou součást, která se časem unaví a praskne. Takže pokud k tomu dojde do 2 let, budu uplatňovat záruku normálně jako na nové zboží...

    Reakce obchodu ZTGronych

    Dobrý den, o jaký díl se jednalo?? Pokud není uvedeno nebo není zákazník upozorněn, zasíláme pouze nové díly! Děkuji za upřesnění. Gronych