• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • BALENÍ GRANULÍ PŘIŠLO PŘELEPENÉ LEPÍCÍ PÁSKOU A NA MÍSTO DVOU
    • OBJEDNANÝCH BALENÍ JENOM JEDNO. TO DRUHÉ MĚLI POSLAT DODATEČNĚ A NEPOSLALI...

    NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD.

    Reakce obchodu GRANULKY.CZ

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste s nákupem v našem e-shopu nebyl spokojen. Nejsme si ale vědomi, že by granule byly přelepené páskou. Granule páskou vůbec nelepíme. Balíme je do krabice a stahujeme folií.
    Co se týká Vaší objednávky - objednal jste si 2 pytle granulí, na skladě byl ale pouze jeden. Tuto skutečnost jsem Vám sdělila telefonicky a vy jste souhlasil se zasláním jednoho pytle granulí s tím, že druhý vám zašleme, až dorazí na sklad a že Vás budu průběžně informovat. Bohužel u těchto granulí došlo k výpadku dodávky ze strany dodavatele a to jsem Vám také psala v e-mailu, na který jste nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • veci nemaji skladem. Bylo by vhodne uvadet tuto skutecnost v kosiku.

    nakupte jinde

    Reakce obchodu GRANULKY.CZ

    Dobrý den, je nám líto, že jsme Vaši objednávku nemohli vykrýt. Zboží bylo vyprodané a nedostupné i u dodavatele. Po zjištění této skutečnosti, jste byla na nedostupnost zboží včas upozorněna a to byl i důvod, proč jsme museli objednávku zrušit - viz. obchodní podmínky.
    Při tak velkém objemu zboží, jaké náš e-shop nabízí se tyto záležitosti prostě občas stávají.

    • To fakt nevím
    • Neschopnost napsat správně adresu doručení

    Před 3 týdny jsem objednala zboží, zatím nemám ani zboží ani peníze.
    Napřed jsem čekala 14 dnů, než mi zboží poslali a když už prý bylo na cestě, tak napsali špatnou adresu zásilkovny a já už týden honím zboží po republice .

    Reakce obchodu GRANULKY.CZ

    Dobrý den, objednala jste si zboží (26.1.2016), které je na objednávku a běžně nebývá skladem - na tuto skutečnost jste byla upozorněna a souhlasila jste, že si na zboží počkáte. Zboží došlo na sklad dřív než jsme čekali a byla jste o tomto informována a zaslali jsme Vám i údaje k platbě (8.2.2016). Platba došla v pořádku a zboží jsme odeslali na Vámi určené Výdejní místo (10.2.2016) a to - Bystřice nad Pernštejnem, Masarykovo náměstí 19.
    Na Zásilkovně, kde jsme zásilku urgovali, proč nebyla dodána na výdejní místo včas - nám bylo sděleno, že zboží už je na udaném výdejním místě, které jste při objednání zadala, ale že jste si špatně zadala adresu výdejního místa a nechala si zásilku přeposlat na novou adresu Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo náměstí 72.

    Je třeba si tedy uvědomit, že zpoždění při dodání zboží vzniklo tím, že jste si zadala špatnou adresu výdejního místa. Adresa, kterou si zákazník zadá se automaticky generuje do polepek na balíky a na tuto adresu zboží odchází. Chápeme, že došlo k prodlevě při dodání zboží, ta však vznikla chybou na Vaší straně.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • delší dodací doba
    • reflexní šátek pro psa byl daleko menší než bylo uvedeno na obalu a v popisu - pro plemena 38 - 50 cm, ale šátek měřil 35 cm, vracet ale nebudu, za poštovné bych dala stejnou cenu jako stál, dala jsem plyšovému psovi

    Reakce obchodu GRANULKY.CZ

    Dobrý den, šátek jsme přeměřili a míry které výrobce uvádí - tedy 38 - 50 cm odpovídají. Není to ovšem velikost šátku - to je jasné, neb tam by nemohlo být velikostní rozpětí - velikost šátku je daná. Míry uvádějí velikost krku psa - stejně jako u obojků. Co se týče délky dodání - objednala jste v pátek 13. 11. 2015, zvolila jste si platbu na účet. Peníze došly na účet v pondělí 16. 11. 2015 a následující den - tedy 17. 11. 2015 Vám bylo zboží odesláno. Jelikož jste si zvolila způsob dopravy zásilkovna - neručíme za dodání do druhého dne - dobu přepravy přes zásilkovnu není náš e-shop schopný ovlivnit, z toho důvodu máme i v obchodních podmínkách uvedeno, že doba přepravy je minimálně tři dny. Je mi líto, že jste byla našimi službami zklamaná, ale nejsme si vědomi, že bychom někde udělali chybu. Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 10 dní od objednávky se stále nic neděje

    Reakce obchodu GRANULKY.CZ

    Velice se omlouvám, za chybu kterou jsem způsobila, že jsem se Vám neozvala dřív, ale dosud jsme neměli žádné informace od dodavatele o tomto zboží. Dneska jsem Vás již kontaktovala telefonicky a zboží v nejbližším možném termínu odesíláme. Ještě jednou se omlouvám za vzniklé komplikace. Iva Šoustalová