Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena vložky je přemrštěná.

    Reakce obchodu Gramo příslušenství a LED pásky

    Tento typ vložky se již dávno nevyrábí a archivní kusy jsou především určeny pro sběratele
    starých přístrojů a tomu odpovídá i její cena. Je pouze na zákazníkovi, zda se rozhodne koupit ji i za
    těchto podmínek. Z tohoto důvodu nechápeme tuto negativní reakci.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nic
    • - arogantní komunikace se zákazníkem
    • - drahé poštovné

    V tomto obchodě jsem nakoupil zboží za nemalou částku. V rámci 14 denní lhůty jsem se rozhodl jednu položku vrátit (gramofonová podložka esteticky nevyhovovala). V dobré víře jsem o tom obchod nejprve telefonicky informoval a to jsem neměl dělat... Pan Láznička mi velmi nepříjemným tónem sdělil, že nejsou žádná půjčovna a pokud podložku pošlu zpět, odečtou mi kvůli porušenému plastovému obalu 10% ceny výrobku. Prý to mají v Obchodních podmínkách. V Obchodních podmínkách o této pokutě samozřejmě nic nemají... Handrkovat se s panem Lázničkou o 50 Kč mi přijde trapné, takže v tom nebudu pokračovat. Nakupovat zde již nebudu a nikomu, kdo by třeba mohl chtít něco vrátit, to také nedoporučuji!

    Reakce obchodu Gramo příslušenství a LED pásky

    Poštovné je dané sazebníkem České pošty.Dále není účtováno balné.Arogantní komunikace je výmysl "pana Zákazníka" (nebudeme jmenovat) a nemá smysl se k tomu dále vyjadřovat, protože úsudek si každý může udělat sám podle ostatních hodnocení.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.