Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Cena vložky je přemrštěná.
Reakce obchodu Gramo příslušenství a LED pásky
Tento typ vložky se již dávno nevyrábí a archivní kusy jsou především určeny pro sběratele
starých přístrojů a tomu odpovídá i její cena. Je pouze na zákazníkovi, zda se rozhodne koupit ji i za
těchto podmínek. Z tohoto důvodu nechápeme tuto negativní reakci. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- nic
- - arogantní komunikace se zákazníkem
- - drahé poštovné
V tomto obchodě jsem nakoupil zboží za nemalou částku. V rámci 14 denní lhůty jsem se rozhodl jednu položku vrátit (gramofonová podložka esteticky nevyhovovala). V dobré víře jsem o tom obchod nejprve telefonicky informoval a to jsem neměl dělat... Pan Láznička mi velmi nepříjemným tónem sdělil, že nejsou žádná půjčovna a pokud podložku pošlu zpět, odečtou mi kvůli porušenému plastovému obalu 10% ceny výrobku. Prý to mají v Obchodních podmínkách. V Obchodních podmínkách o této pokutě samozřejmě nic nemají... Handrkovat se s panem Lázničkou o 50 Kč mi přijde trapné, takže v tom nebudu pokračovat. Nakupovat zde již nebudu a nikomu, kdo by třeba mohl chtít něco vrátit, to také nedoporučuji!
Reakce obchodu Gramo příslušenství a LED pásky
Poštovné je dané sazebníkem České pošty.Dále není účtováno balné.Arogantní komunikace je výmysl "pana Zákazníka" (nebudeme jmenovat) a nemá smysl se k tomu dále vyjadřovat, protože úsudek si každý může udělat sám podle ostatních hodnocení.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.