-
koukám, že se opakuje situace dle zirafky z minulého roku, nekolikata komunikace s obchodem:
Dobrý den,
obchodní podmínky jsem četla a souhlasila s obchodními podmínkami: http://www.graficar.cz/obchodni-podminky.html
jestliže nemáte něco uvedené v obchodních podmínkách je to stanovené zákonem.
O tom, že Vám mám poslat potvrzený dobropis nemáte v obchodních podmínkách uvedené zhola nic.
Celou záležitost neprotahuji, pouze jsem se ozvala, proč nemám částku za vrácené zboží v rámci 14denní lhůty na účtě. Když jsem po penězích začala pátrat, tak jsem byla hrubě odkázána zcela "někam mimo". Dotazovala jsem se mailem 29.11.2010-bez odezvy- , telefonicky 01.12.2010- zde mi bylo na telefonu 603 143 575 přislíbeno, že se obrátí na svou účetní a vyzjistí co se děje a ozve se. po dalších 2dnech -v pátek 03.12.2010 jsem se zase telefonicky informovala, jak to tedy s platbou vypadá a bylo mi sděleno, že se zkusí účetní zeptat v pondělí 13.12.2010 a že mi opět zavolá. do dnešního dne nic z těchto slibů splněno nebylo - a najednou jsem měla obdržet mail, kde jsem měla dostat dobropis???? tak nakonec se bráním já tomu, aby Vy jste mi zaslali platbu??? nějaký divný, nemyslíte?
Dle zákona mám mít platbu na účtě do 30-ti dnů od převzetí zboží Vámi. Psala jsem Vám, že nemám možnost skenování, mám zaslat poštou - kdo zaplatí výdaje za poštu? Než Vám dojde pošta, jak dlouho to bude zase trvat, než zašlete platbu?
Škoda, že jsem si nepřečetla na internetu recenze na internetový obchod Graficar - určitě bych u Vás nenakoupila.
naposledy se s Vámi pokouším dohodnout o navrácení platby na účet č: xxxxx, poté postupuji veškerou naši komunikaci dále na českou obchodní inspekci, jak jsem již psala dříve -
Dnes mi přišly peníze zpět za vracené zboží i s přeplatkem za nedodané zboží, těsně před koncem zákonné lhůty. Vše je tedy vyřešeno k mé spokojenosti a už vím, kam se příště neobracet, neboť obchod neproběhl tak hladce a s takovým přístupem, jak bych očekávala.
-
Martin Pokorný: Dobrý den, takový pocit mám také:-/. Z větší objednávky jsem nakonec jednu položku ve 14tidenní lhůtě vrátila, výrobek jsem plánovala jako dárek a poté jsem zjistila, že dotyčný již takový autodoplněk vlastní. Ani jsem tedy neotevřela krabičku, připojila jsem kopii faktury a dopsala na ni dopis o vrácení plus žádost o zaslání přeplatku za nedodané zboží - viz. reference uživatele zirafka, zzirafka. Po svátcích to bude měsíc a neděje se absolutně nic(na vrácení peněz za vrácené zboží ve 14tidenní lhůtě mají 30dní a na webu píšou něco o dobropisu - mně zašlou k podepsání a já zašlu zpět, který ovšem zákon nezmiňuje, tzn. opravdu mi musí vrátit do tohoto termínu peníze, nic se dobropisem neprodlužuje). Jinak si myslím, že pokud vznikne jejich dluh mně(za objednané a nedodané zboží), mají povinnost mi peníze vrátit hned. No uvidíme. Z principu to nenechám být a pokud své peníze nedostanu, podniknu patřičné kroky za porušení zákona.
-
Dobrý den. Přijdeme, že nejspíš nenakupujeme ve stejném obchodu :-) V létě jsem si objednával autokoberce na míru a standartní autopotahy tuning. Měl jsem z toho trochu strach, ale vše dopadlo dobře. Výrobky se mi zdáli kvalitnější než v obchodu v kterým jsem nakupoval dříve. Materiál skvěl sedl a koberce padly jak ulité.
Co se týče služeb a komunikace, byl jsem mile překvapen. Teď před Vánoci jsem spletl objednávku a zboží mi bez problému do 4 dnů zase vyměnili, dokonce pracovník firmy měl cestu do města mého bydliště a zboží mi přivezl osobně.
Vřele doporučuji!