Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dorazilo velmi rychle.
    • Zboží bylo v pořádku
    • Půl krabice bylo vyplněno takovými většími plastovými vločkami.
    • V dnešní době, kdy se klade důraz na ochranu životního prostředí to nedává smysl.
    • Při dnešní velikosti popelnic tento smysl balení nedává smysl. Stačí dva balíky od nich a máte plnou popelnici...

    Budu nakupovat jinde...

    Reakce obchodu Goldfitness.cz

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste si našel čas na hodnocení.
    K výplním používáme ekologické a 100% recyklovatelné tělíska, abychom minimalizovali poškození zboží při přepravě a to zvláště v případě, kdy se jedná o zboží křehké a náchylné na poškození, jako tomu bylo ve Vašem případě. Poškozené zboží díky špatnému zabalení je důvodem k nespokojenosti, tomu se snažíme předcházet právě pečlivým balením. Pokud je pečlivé zabalení důvodem Vaší nespokojenosti, je nám to líto. Na Vaši připomínku ohledně balení jsem reagoval již v reakci na Váš email, zůstala bez odezvy, tak jsem věřil, že se mé vysvětlení nemine účinkem…
    V každém případě jsme rádi, že zboží dorazilo nepoškozené.
    Přejeme hezký den.
    Goldfitness.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velky vyber nekvalitnich kramu
    • Je to laciny
    • Spatna komunikace
    • Je jim fuk ze shanite kvalitnejsi zbozi

    Reakce obchodu Goldfitness.cz

    Dobrý den,
    moc nerozumím Vašemu hodnocení. Zakoupil jste u nás šejkr od značky Nutrend 22.8., doručen Vám byl hned druhý den 29.8.2018 v rámci dne dopravy zdarma. Následný den jste psal, že chcete šejkr, typu "iceshaker", který ale my nemáme v nabídce. Obratem jsme Vás kontaktovali a nabídli řešení v podobě šesti druhů šejkrů včetně nerezových, případně že Vám šejkr i použitý vezmeme zpět, vrátíme celou částku a nepříjemnosti vykompenzujeme dárkovým kuponem. Snažili jsme se Vás opakovaně kontaktovat, telefonicky i emailem a situaci vyřešit k Vaší maximální spokojenosti. Vy jste nám však během deseti dnů telefon nezvedl ani jednou, na emaily nereagujete, není tedy v našich silách pro Vaši spokojenost cokoliv udělat. Šejkr od Nutrendu jste si vybral sám, to že nemáme v nabídce Vámi požadovaný typ šejkru z nás nedělá prodejce nekvalitních krámů, jak jste se vyjádřil. Pokud byste měl nápad či námět, jak Vám při Vašem nekomunikování pomoci, dejte nám určitě vědět, bude nám potěšením Vám pomoci….
    Tým Goldfitness.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zbozi inzerovano a veskere hodnoty vitaminu a mineralu pocitany pro davku 3 kapsle denne. Teprve az na obalu produktu jsem se docetl, ze doporucena denni davka je dle reguli EU pouze 1 kapsle denne.

    Reakce obchodu Goldfitness.cz

    Vážený pane,
    děkujeme za Vaši recenzi. Jednoduše řečeno, „co jste si odhlasovali, to tam máte“. Česká republika, jako součást Evropské unie je povinna se řídit vyhláškami, nařízeními a normami EU. Na našem e-shopu je u tohoto produktu v dávkování doslova a do písmene napsáno toto:
    „Dávkujte 1 kapsli denně s jídlem. (Pozn.: originální etiketa výrobce doporučuje 1 kapsli 3 x denně s jídlem, česká etiketa je upravena dle norem EU).“
    Zda tedy zvolíte dávkování upravené dle norem EU nebo se budete řídit doporučením samotného výrobce značky Reflex z Velké Británie je čistě na Vás, toto my bohužel neovlivníme a jestli je toto pro Vás důvodem náš obchod dále nedoporučovat, tak mi to mrzí, ale kromě mé reakce nemáme jediný možný způsob obrany. Přeji hezký den

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka, který situaci s obchodem ke spokojenosti vyřešil.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neviem.
    • V dnesnej dobe platit vopred je smiesne. je vela podvodnikov.

    urcite by som vopred nepital peniaze.ked to dojde tak to vyplatim kurierovy.

    Reakce obchodu Goldfitness.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Objednávka byla zrušena z Vaší strany, přičemž způsoby dopravy a platby byly přehledně zobrazeny před odesláním Vaší objednávky. Pro zasílání zboží na Slovensko využíváme služeb České pošty. Bohužel dobírkový styk mezi ČR a SR stále ještě nefunguje, takže jsme v rámci zkvalitnění služeb pro naše zákazníky ze Slovenska, kterých si velice vážíme, zřídili bankovní účet vedený přímo na Slovensku a u slovenské banky (Tatra banka a.s.), aby se minimalizovaly náklady za převod peněz do ČR. Způsobů platby za zboží v rámci České republiky je více a to včetně platby převodem, tuto službu resp. platbu za zboží využívá poměrně vysoké množství našich zákazníků a směšné jim to zřejmě asi nepřipadá, ale i tak velice děkujeme za Váš názor.
    Přeji hezký den