• Nedoporučuje obchod

    Na e-shopu uvedeno, že zboží je skladem. Ve skutečnosti je dodací lhůta produktu cca. 9 měsíců. Jako alternativa nabídnuto jiné zboží za dvojnásobnou cenu.

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den,

    Bohužel u Vaší objednávky došlo k lidské chybě a omylem jsme měli označen tento model kamen skladem, nicméně tomu tak nebylo. Omlouvám se za uvedení v omyl, jednalo se opravdu o výjimku, protože veškeré informace ohledně skladovosti na našich stránkách jsou uvedeny dle reálného stavu našich skladů. Bohužel dodání tohoto modelu, ostatně i mnoha dalších, se nyní počítá na měsíce, takže jsme se snažili nabídnout náhradu, která bude skladem.

    S pozdravem Mirek Menšík – GIVE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Možnost si prohlédnout a porovnat zboží v obchodu.
    • Ne úplně dobrá komunikace.

    Na dobře míněnou stížnost mi bylo odpovězeno, že vlastně v současné době musím být rád, že jsem nějaké zboží dostal

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že jste náš obchod označil negativní recenzí. Vaše zpětná vazba, resp. stížnost se dostala ke mně a spolu jsme jí řešili. Pokud Vám moje komunikace nepřišla dobrá nebo vhodná, tak se omlouvám. Nicméně Vaše stížnost byla naprosto nerelevantní. Objednal jste si u nás krbová kamna v pondělí 22.8. a již ve čtvrtek 25.8. byla doručována. Jelikož jste při doručování nezvedal telefon, řidič nebyl schopen zásilku doručit a realizovalo se dodání následující den. V aktuální situaci, kdy doručení většiny kamen se počítá na měsíce, někdy i více jak rok, mi nepřijde na místě kritizovat rychlost dodání.

    I tak věřím, že budete s kamny spokojen a budou Vám dlouho dobře sloužit. S pozdravem Mirek Menšík – GIVE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po šesti dnech zboží ještě nedorazilo. Nemohu obchod doporučit.

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si u nás elektrokolo, které vyžaduje předprodejní servis, tedy seřízení, kontrolu apod. Navíc jsme vám elektrokolo posílali spediční službou, takže bylo třeba jej pečlivě zabalit a připravit a následná doprava nějaký den zabere. Od objednání jsme vám elektrokolo do týdne poslali, tedy nevidím zde žádné pochybení. Pokud jste elektrokolo potřeboval dříve, nebyl problém se pro něj zastavit osobně a mohl jste ho mít ihned.
    I tak věřím, že nakonec budete jak se zakoupeným elektrokolem, tak i s námi spokojen. S pozdravem, Mirek Menšík - GIVE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Záměrně zkreslené informace o zaslání zboží.
    • Žádný vlastní sklad a špatná komunikace s výrobci.

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace s dodáním objednaného zboží. Bohužel, kapacity přepravců jsou v těchto dnech vytíženy na maximum a občas se stane, že se zásilka nevyzvedne v daný den, ale až například v den následující. Toto nelze z naší strany jakkoliv ovlivnit. Nejsme si vědomi toho, že bychom vůči Vám něco záměrně zkreslovali (jak uvádíte ve Vašem hodnocení), naopak se snažíme s našimi zákazníky vždy komunikovat maximálně seriózně. Mrzí mě, že jste s nákupem u nás spokojen nebyl a objednávku zrušil. S pozdravem Tomáš Sádecký GIVE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota od řidiče pomoc zboží dat za první dveře v domě0

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den, spediční firma, která Vám krbová kamna doručovala, je pouze přepravní společností, nikoliv stěhovací. Řidič, který kamna doručuje, je schopen kamna doručit, nikoliv vynášet např. do schodů nebo do patra, což je, věřím, s ohledem na hmotnost krbových kamen pochopitelné. Ve Vašem případě je nutné zajistit stěhovací službu, jelikož na místě doručení právě výše uvedená překážka je. Z tohoto důvodu Vám nebyl řidič schopen kamna dodat na Vámi zvolené místo. S pozdravem Tomáš Sádecký GIVE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem e-kolo. Domluvila jsem návštěvu telefonicky. Po příchodu jsem s prodačkou konfirmovala náš tel. rozhovor. Přesto jsem byla vyhozena nevybíravým způsobem a tvrzením, že pokud se mi bude věnovat (prodavač) nakazí se. Prodavačka, která to se mnou domluvila jen zírala a neřekla ani slovo. Všichni jsme měli platné ff2 a rozestup. Kolo si kupuji (43 000.-) od konkurence na Praze 4. Jsou skvělí.

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den paní Pavlo,
    mrzí nás, že nedoporučujete náš obchod. Pro nás všechny je aktuální doba velmi složitá. Na jednu stranu se snažíme dodržet přísná hygienická opatření a na druhou stranu co nejvíce vyhovět našim zákazníkům. Dle aktuálních vládních opatření byla v době Vaší návštěvy naše prodejna zavřená, takže nebylo možno vyhovět Vašem požadavkům ohledně výběru elektrokola. Věřte, že i my bychom rádi fungovali standardně a zákazníky přivítali přímo na prodejně.
    S pozdravem, Mirek Menšík - GIVE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • drahé

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den, v naší nabídce máme pouze výrobky od těch nejkvalitnějších značek na trhu. Přestože jste si vybral a objednal jedny z nejlevnějších kamen v naší nabídce od značky Haas+Sohn, následně jste nám sdělil, že jste si jinde koupil levnější kamna a objednávku jste tak u nás zrušil. Na trhu je jistě řada levnějších kamen ve většině případů asijské produkce, ty však v naší nabídce nemáme a vzhledem k jejich kvalitě a bezpečnosti ani mít nikdy nebudeme. Přesto věřím, že budete se zakoupenými kamny spokojen. S pozdravem Tomáš Sádecký GIVE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací lhůta na kolo "skladem"
    • Kolo vám rozhodně nedorazí smontované
    • Placený servis (např. u KTM mám servis 2 roky zdarma)

    Kolo, které mělo být skladem dodali za 9. dní od objednání, s tím, že ho musí dát dohromady. Kolo dorazilo ve stavu, že si ho dohromady dáte sami a pokud jste žena, tak asi ani sami. Pořizovali jsme už dvě ekola a tohle byla suverénně nejhorší zkušenost. Když jinde mohou ekolo expedovat ještě v den objednání a ještě více smontované nebo poskytnout neplacený servis na dva roky, tak tohle je opravdu bída...

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den, dovolte mi zareagovat na Vaši negativní recenzi. Pokud je kolo označené jako "skladem", znamená to, že skladem u nás skutečně je. Nicméně z výroby k nám přichází elektrokolo ve stavu, v rámci kterého zákazníkovi předat nelze. Kolo je nutné nejprve sestavit a odborně seřídit. Toto vyžaduje určitý čas a v hlavní sezóně může jít i o několik dní. Elektrokolo zákazníkovi vždy předáváme na prodejně kompletně smontované a seřízené. Pokud si zákazník přeje elektrokolo poslat (například na druhý konec republiky), je nutné odmontovat pedály, sundat přední kolo a povolit řidítka. V opačném případě by nebylo možné kolo vložit do přepravní krabice. I v tomto případě jde ale o kompletně seřízené kolo. Mrzí mě, že na Vás vše zapůsobilo tak negativně. Věřím tedy alespoň, že s elektrokolem budete nakonec spokojená. S pozdravem Mirek Menšík GIVE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • při výdeji kola naučené fráze z návodu k použití, vysvětlení jenom povrchně.

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní hodnocení. Při předání elektrokola každého zákazníka seznamujeme se vším, co je k ovládání a péči o elektrokolo podstatné. Navíc jsme připravili i videoprůvodce, kterého každý zákazník (včetně Vás) dostává od nás zdarma do e-mailové schránky. Dalším zdrojem informací, kde můžete čerpat informace, je i speciální stránka, na kterou jsme Vás také prostřednictvím e-mailové zprávy upozornili. Nad rámec českého návodu k použití, který je součástí elektrokola, tak máte u nás prakticky 3 zdroje informací (osobní předání, videonávod a speciální internetová stránka), kde lze všechny informace snadno dohledat. S pozdravem Mirek Menšík GIVE.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Relativne slusny vyber elektrokol

    Pri vyberu kola vam personal doporuci a predvede nabizena kola. Potom vam nabidne radu doplnku. Timto okamzikem vsak vstricnost a ochota konci. Montaz cyklostojanu a odrazoveho svetla mozna pouze do druheho dne. Zakoupili jsme 2 elektrokola a i s doplnky jsme zaplatili pres 130 tis Kc. Presto montaz nebyla v cene. Stala nekolik set korun. Kdyz jsme si druhy den prisli kola vyzvednout, odrazove svetlo namontovano nebylo. Dodatecne jsme si vybrali jeste grip v cene temer 900 Kc. Prodavac odmitl grip namontovat... Ponauceni - priste nakoupime v Nemecku nebo Rakousku, kde bychom pri koupi 2 kol dostali slevu, montaz zakoupenych doplnku zdarma a na miste. Vetsinou k takovemu nakupu dostanete jeste darek a to nejdulezitejsi - personal se k vam chova jako k vazenemu zakaznikovi. Do Give.cz jdete nakupovat pouze v “nouzovem stavu”.

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den, mrzí mě, že náš obchod nedoporučujete resp. že jste u nás nebyli spokojeni. Věřte, že v současném stavu, kdy jsou hranice uzavřené a možnosti cestovat do zahraničí prakticky nulové, se cykloturistice věnuje výrazně více lidí než kdykoliv jindy. Díky tomu jsou všechny prodejny kol, elektrokol a cykloservisy pod obrovským tlakem ze strany zákazníků. Některé prodejny dokonce servis úplně omezily a standardní doba na obyčejný servis je v řadě případů i několik týdnů. U nás se snažíme vše zajistit maximálně rychle tak, aby zákazník na elektrokolo či kolo čekal pokud možno co nejkratší dobu. Vaše elektrokola jsme připravili do druhého dne, a to včetně montáže všech doplňků. Bohužel, nejde vše řešit vždy "na počkání", zvláště v dnešní době (viz to, co popisuji výše). Věřím, že se zakoupenými elektrokoly budete spokojeni. Mirek Menšík - GIVE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velky výběr jinak nic
    • Ještě něco, maj moc pěkný kola, melo mi trknout ze nekde kde prodávají kola a kamna to asi nebude úplná speciálka
    • Zboží nepřišlo, nikdo se ani neozval
    • Absolutně nekomunikovali, ještě bych pochopil že dopravce nedodal, s tim nic nenaděláte ale vzhledem k tomu ze mi nepřišla ani sms o dopravě tak je možné ze to přepravci nedali, takže sem byl doma cely den a musel sem zjišťovat co se děje já...
    • Pro kamna jsem si musel já protože mi delali komín a nemohl jsem dále čekat, na prodejně jsem dostal předváděcí s odtrženým těsněním, ovsem to jsem věděl, dostal jsem lepidlo a motouz a mohl jsem kutit... Čekal jsem alespoň slevu... Nic
    • "odborníci" dělali z kominíka blba, neumi poradit, neví že se k tomu musí dokoupit redukce, nemají ji ani v nabidce takže sem ji musel ještě shánět narychlo...
    • Mají veškeré diplomy a podobně ze jsou autorizovaní ale kdyby nebylo kominika tak nevim vubec nic...
    • Mohl jsem si koupit kamna v obi i když jiná ale doprava by asi dopadla a možná by i komunikovali...

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den, bohužel, přepravci se nepodařilo kamna dodat v dohodnutý den z kapacitních důvodů. Osobně jsem se Vám několikrát za chybu spediční přepravy omluvil a nabídl Vám náhradní termín doručení kamen. Ten Vám nevyhovoval, protože jste na dodání kamen pospíchal. Abychom Vám vyšli maximálně vstříc, nabídl jsem Vám následně řešení v podobě dodání nového vystaveného kusu z naší prodejny, což standardně neděláme. Nabídku jste akceptoval s tím, že si pro kamna přijedete a následně jsme Vám kamna pomohli i naložit. Pod víkem byla mírně poškozená těsnící šňůra, proto jsme Vám zdarma dali celou sadu na případnou opravu. Toto jste věděl ještě před odběrem kamen a s naší nabídkou jste také souhlasil. Následně jsem ještě s Vaším kominíkem konzultoval dopojení kamen po telefonu a snažil se mu poradit, jak kamna správně připojit. Proto mě Vaše negativní hodnocení osobně hodně mrzí. Přes všechny komplikace pevně věřím, že budete s kamny spokojený a budou Vám sloužit dlouhá léta. S pozdravem Tomáš Sádecký – GIVE.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Podle me zde nejsou profesionalove ...pouze lidi co potrebuji praci a tak moc svemu oboru nerozumi.Koupila jsem kolo -kde jaem.apelovala na to aby tam sla sedacka a nesla ...melo byt serizene a nebylo ani nafouknuta kola...alespon at to lidem nepodavaji jako serizenou vec.no des .nikdy vice ..kolo mi pak prijelo od jineho z eshopu.Osobne jsem jela pro radu pri vyberu kola a nedostalo se mi .v tomto obchode ne -operatorka kdekoliv na eshopu kol vi vice .

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den, mrzí nás a popravdě ani nerozumíme vaší recenzi. Před osobním vyzvednutím kola jsme vás požádali, abyste vaši dětskou sedačku přivezla, abychom se mohli ujistit, že na vybrané kolo půjde instalovat. Bohužel pro kolo jste dorazila bez dětské sedačky, takže nebylo možno přesně ověřit, že na vybraný typ kola vaše sedačka instalovat půjde. Např. nejběžnější dětské sedačky (např. Hamax nebo Thule) na vybraný typ kola je možné bez problému nainstalovat. Následně jste vyslovila požadavek, že chcete kolo vrátit, což jsme vám ihned umožnili a v den vrácení poslali peníze zpět na váš účet. Nenapadá mě, jak jsme mohli ve vašem případě přistupovat lépe a profesionálněji. S pozdravem, Mirek Menšík - GIVE.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Ikdyz maji zbozi skladem jak ucadi ,neni to pravda.Zbozi jsem zrusila

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den paní Osičková,

    mrzí mě, že jste byla nespokojena s vyřízením Vaší objednávky. Kamna jste objednávala dne 5.11. Standardní doba dodání těchto kamen je okolo 10 pracovních dnů o čemž jsme Vás telefonicky informovali. Když Vás kontaktovala kolegyně ohledně domluvení termínu doručení, tak jste po nás začala požadovat odnos kamen až do domu a instalaci kamen, na které jsme údajně byli domluveni. Tuto službu v regionu (jižní Čechy) nenabízíme, a tudíž jsme Vám jí ani nemohli slíbit. Následně jste tedy Vaší objednávku zrušila. S pozdravem, Tomáš Sádecký - GIVE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vyhodu jsem zadnou nenasla. Zbozi melo byt expedovano do 4-5 pracovnich dni. Dnes je to 10 dni a zbozi stale nikde. NEDOPORUCUJI. Spatna komunikace.
    • -

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že jste byla nespokojena s vyřízením vaší objednávky. Jelikož jste zboží kupovala na splátky, tak jsme nejdříve čekali na vyřízení úvěru. Poté jsme Vás kontaktovali ohledně seřízení a připravení kola, což jsme do 5 pracovních dní splnili. Věřím, že s kolem budete i přesto spokojeni. S pozdravem Mirek Menšík - GIVE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Smluvní dopravce udělal chybu a zboží chtěl dopravit ve sjednaný den na fakturační adresu místo na dodací adresu v jiném městě. Odběratel tak musel sám věc napravovat několika telefonáty. Druhý stanovený termín dodání byl bohužel zase až za další týden.
    Prodavač stále smrkal do jednoho malého opotřebovaného kapesníčku- myslím, že by bylo vhodné, aby sám na počátku jednání upozornil, že má pouze sennou a nenakažlivou rýmu a měl dostatečný počet ubrousků. Toto nepůsobilo dobře, stále jsme si od prodavače zachovávali odstup, protože jsme měli strach z nákazy-vypadal opravdu jako s těžkou virózou, nakonec nám chtěl podat ruku, ve které měl před tím ten užmoulaný kapesníček-myslím, že je třeba prodavače učit i kultuře prodeje, zvlášť při prodeji za velké částky. Nic ve zlém - jinak nás pan prodavač o všem dobře informoval.

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den,

    rád bych se za mé jednání omluvil. Bohužel alergická rýma je obecně nepříjemná a težko se ovlivňuje. Mrzí mě, že i přes Vaši spokojenost s radou a výběrem elektrokola náš obchod nedoporučujete. I tak věřím, že s elektrokolem budete spokojeni a bude dobře sloužit. S pozdravem Mirek Menšík - GIVE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • obchod nekominikuje, nezasílá konfirmační email
    • dlouhé dodací lhůty, zboží skladem zaplacené online platbou dorazilo po týdnu

    Reakce obchodu GIVE.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nedoporučujete náš obchod, každopádně bych vše rád uvedl na pravou míru. Vaši objednávku u nás jste učinil v pátek odpoledne a předmětem objednávky bylo dětské horské kolo, v ten moment jsme Vám zaslali automatické potvrzení objednávky (dle vašeho tvrzení nedorazilo, na základě toho jsme náš systém otestovali, ale bohužel nezjistili žádnou chybu - e-maily o potvrzení objednávky odchází v pořádku). Jelikož jste objednávku učinil v pátek odpoledne, tak jsme se k jejímu telefonickému potvrzení dostali až po víkendu. Mezitím jsme kolo během 2 pracovních dnů seřídili, připravili a znovu po další telefonické domluvě odeslali. Kolo bohužel není věc, kterou lze jen tak poslat v krabici, je nutné nejdříve seřízení a kontrola kola, což samozřejmě zabere nějaký čas.

    Vše jsme tedy učinili správně a rychle, o to víc mě mrzí, že je Vaše hodnocení takové, jaké je. Věřím, že budete alespoň s kolem spokojen.

    S pozdravem Mirek Menšík - GIVE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nevýhodu vidím v časové dostupnosti dílčích komponentů. K objednáním kamnům by mi byly doručeny komínové roury až za 10 dnů. O této skutečnosti jsem při zadávání objednávky na prodejně nebyl informován, což považuji za špatné. Objednávku jsem zrušil a obrátil na jiného dodavatele. Zde vše bez problémů za 3 dny.