Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na objednávku nepřišla žádná reakce a zboží a ni faktura nebyly doručeny, byť jsem objednávku poslala již podruhé. Opět bez reakce!?

    • Obchod neupozornil na rozměry knihy, uvedl zákazníka v omyl. Kniha byla vyfocená tak, aby vypadala mnohem větší, než ve skutečnosti je.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo pouze potvrzení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože od objednávky uplynul víc než týden, zboží nebylo dosud doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otevírací doba neodpovídá reálnému stavu - dvakrát jsem se snažil vyzvednou zboží a nikdo tam nebyl
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, platba proběhla dne 16.12.2020. Dosud jsem knihu neobdržela. Věřím, že ji v následujících dnech obdržím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Proč obchod který není schopen dodat zboží má ho evidovany na skladě?
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem nedostal
    • nevím
    • zboží, které jsem objednala nemají na skladě, na vrácení peněz čekám a asi ještě dlouhočekat budu, jestli je vůbec uvidím

    nedoporučuji posílat předem peníze!!!!!

    Reakce obchodu GIMEL.cz

    Poslední kus si těsně před Vámi objednal jiný zákazník. Velmi se omlouváme za prodlevu s vrácením peněz.
    Děkujeme za pochopení.
    Gimel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široký sortiment
    • nedostatečná komunikace s obchodem a špatné dodací lhůty. Bylo by lepší, stáhnout zboží z nabídky, pokud je nereálné, aby bylo v dohledné době dodáno

    Reakce obchodu GIMEL.cz

    Dobrý den,
    každé zboží, které máme v nabídce má stanovenou dodací lhůtu, Zboží skladem odesíláme následující pracovní den (pokud nečeká objednávka na platbu). Některé druhy dárkového zboží mají delší dodací lhůty, protože je objednáváme v zahraničí - ale je to tam vždy uvedené...

    • Zatím není co řešit, již 12 dní čekám na jakoukoli informaci o své objednávce.

    Reakce obchodu GIMEL.cz

    Dobrý den,

    vaše objednávka čekala na zaplacení, protože jste zvolila platbu převodem. Ze našeho systému vidím, že již byla odeslána, takže se vše vyřešilo:-).

    Tomáš Polívka, GIMEL.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekomunikuje se zákazníky, nejde se dovolat

    Zboží jsem objednala a zaplatila kartou přes internet, od té doby se nic neděje a na telefon (ani jeden) se nejde dovolat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím o výhodách
    • Nabízí něco co již nemá ...

    Teprve na můj telefonický dotaz mi bylo sděleno, že objednanou knihu nemají. Objednávku
    mi ovšem potvrdili mailem, že knihu nemají mne jaksi pozapomenuli upozornit.
    Na základě těchto zkušeností nemohu obchod doporučit.

    Reakce obchodu GIMEL.cz

    Dobrý den,

    chtěl bych reagovat na Vaše hodnocení obchodu GIMEL.CZ na serveru Heureka. Úvodem bych Vám chtěl za Vaší zpětnou vazbu poděkovat - pomáháte nám zlepšovat kvalitu naší služby. Informoval jsem se u kolegů, k jakému problému došlo u vaší objednávky a rád bych Vám tuto situaci trochu objasnil: ve vašem případě došlo k tomu, že poslední kus zboží si objednali 2 zákazníci najednou v určitou chvíli. Vzhledem k tomu, že šlo o poslední kus, spadla vaše objednávka do stavu "čeká na zboží". Jde o nedostatek našeho skladového systému, který se v současné době snažíme vyřešil. Chtěl bych se Vám tedy ještě jednou omluvit za tuto nepříjemnost.

    s pozdravem a přáním pěkného dne
    Tomáš Polívka, GIMEL.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nestandardní sortiment
    • dobrá cena
    • poškozená vazba (u 2 ze 3 zpěvníků)

    Vazba je poškrábaná, na mnoha místech světlé fleky a stopy po odření. Jinak zcela funkční a použitelné, jen nešlo použít jako dárek.

    Reakce obchodu GIMEL.cz

    Dobrý den,
    Je nám samozřejmě líto, že nejste spokojená s kvalitou zpěvníků, které jste u nás koupila - zpěvníky bychom Vám samozřejmě ihned vyměnili za bezvadné kusy - vzhledem k tomu, že jich máme skladem několik set - není problém si vybrat. Tedy pokud máte zájem, zastavte se u nás kdykoliv - zpěvníky samozřejmě vyměníme!
    zdraví
    Tomáš Polívka, GIMEL.CZ