Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V tabulce Heureky pro hodnocení prodejce jsem zatrhnul datum objednávky a doručení. V hodnocení se pak objevilo: "Zboží dorazilo za 4 dny." Ano, ale byly dva dny víkendu. Objednáno v pátek v poledne, v pondělí odesláno, v úterý doručeno. (Dopravcem jsem zvolil Balíkovnu.)
    Měl jsem od GigaLékárny už 3 objednávky a vždy odesláno max. rychle. Spokojenost.

  • Tuto firmu nedoporučuji.
    Před 1-2 dny jsem si na jejich webu objednal zbozi (bylo skladem) a dnes dostal informaci, že zboží nemají skladem a mít nebudou. Klamete zákazníky. Objednávku jsem stornoval, jen jsem zvedav, kdy vrátí penize na účet!

  • Nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!
    Objednala jsem roušky a dorazil kšunt bez gumiček.

    • Dobrý den,
      mrzí mne, že náš obchod hodnotíte dle zakoupeného zboží. A i toho se musím zastat: Zmiňované roušky mají uchycení za uši z netkané textilie a naleznete je složené po stranách roušky. To, že tam žádné gumičky nejsou se dočtete na stránce produktu. Mimochodem tyto roušky patřily k nejprodávanějším, prodali jsme jich přes 200000 kusů a vím o jediné stížnosti a to té Vaší, takže tento produkt rozhodně nepovažuji za nějaký šunt.
      S přáním pěkného dne
      PharmDr. Pavel Krmenčík, Ph.D.

  • Nedoporučuji. Objednala jsem si zboží,dopravu PPL ,3 dny fuč,zboží nikde! Komunikace ohledně zásilky na bodu mrazu ! Musela jsem psát,kdy mi balík dojde. Že dnes bude odeslán. Ale nikde žádná SMS,žádný email o odeslání.Nic.Dívám se na stránky PPL,a ani o balíčku vůbec nevědí ! Takže toto je KATASTROFA! Nakupuji zde opravdu naposled!

  • Tuto firmu nedoporučuji.
    Před 6 dny jsem si na jejich webu objednal zboží a dnes dostal informaci, že zboží nemají skladem a mít nebudou. Shodou okolností jsem si ve stejný den i čas objednával podobné zboží na jiném webu a to jsem měl do 2 dnů doma. To je hodně velký rozdíl v kvalitě služeb.

  • Škoda že hodnocení, mohou přidat jen ti vybraní uživatelé. Jsem silně znechucena touto rádoby prodejnou. Jejich komunikace se zákazníkem, předčí i slavný Marimex,co z lidí dělal voly. Je neskutečné jak komunikují. Objednám si zboží co je v podstatě životně duležité s dost velkým předstihem. Je skladem upozornuji !! A ejhle, po X dnech od potvrzení objednávky se nikdo neozval. Sháněla jsem je jak to šlo,ale telefony co jsem vygooglila nikde nikdo nebere,až tedy odepsali na email a v podstatě mi jen tak řekli něco ve smyslu, sorry jako, jsme to dali jinýmu nooo. A odepsat zákazníkovi tak jako oni ? Bych měla okamžitě vyhazov. Očekávám že v zásilce bude nějaké vysvětlení,pakliže ne, nenechám to jen tak ležel ale ozvu se veřejně, mám jich plný zuby. Jednaní se zákazníky jak s onucí.

  • GIgaLékarnu nikomu nedoporučuji!!

    Zaslali mi jiné zboží než jsem si objednal a to i přesto, že jsem do poznámky k objednávce jasně uvedl, že jinou variantu produktu než je doprovodném obrázku na jejich stránkách nechci. Považuji toto chování za nehoráznou drzost!!

  • Rubašová Miroslava: Škoda, že se k tomu Gigalékárna nevyjádřila; strkání hlavy do písku není dobrou "taktikou"...

  • Nejprve velká radost a natěšení, z toho , že jsem objevila za dobrou cenu přípravek Frontline pro pejsky , tak jsem si k němu objednala ještě i jiné připravky.
    Ovšem radost, vystřídalo velké zklamání, když i přesto, že u výrobků bylo uvedeno, že je vše skladem,a objednávka řádně potvrzena:Zboží nebylo dodáno, a objednávku mi stornovali, pro nedostatek Frontlina za 255Kč ale pak nabidli , že tan výrobek vlastně mají, ale že bude stát jednou tolik.571Kč.
    Znechuceně jsem stornovala celou objednávku.