Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Rozhodně od tohoto obchodu nenakupujte. Po zakoupení hry několik dní bez aktivačního klíče. Na několikátou urgenci o zaslání klíče poslali aktivační klíč, který již byl použitý. Po upozornění, že mi poslali již použitý klíč nereagují. Hru jsem si koupil již jinde, protože na základě zdejších komentářů nevěřím, že se situace dořeší a i kdyby, tak je to už týden co jsem si hru od Getgame koupil a stále bych ji nemohl hrát. Píši zde negativní komentář, podávám podnět na ČOI a všechny ostatní rozhodně varuji před nákupem od tohoto prodejce.

  • Rozhodně od tohoto obchodu nenakupujte. Po zakoupení hry několik dní bez aktivačního klíče. Na několikátou urgenci o zaslání klíče poslali aktivační klíč, který již byl použitý. Po upozornění, že mi poslali již použitý klíč nereagují. Hru jsem si koupil již jinde, protože na základě zdejších komentářů nevěřím, že se situace dořeší a i kdyby, tak je to už týden co jsem si hru od Getgame koupil a stále bych ji nemohl hrát. Píši zde negativní komentář, podávám podnět na ČOI a všechny ostatní rozhodně varuji před nákupem od tohoto prodejce.

  • Obchod nekomunikuje, po prvotní reakci, kdy uznali že se někdy stane že aktivační klíč už byl použit - toto bych tedy považoval za uznání oprávněnosti reklamace ale žádná další komunikace již neproběhla, firma hraje mrtvého brouka. Obchod nedoporučuji pokud se vám u starší hry stane že vám prodají použitý aktivační klíč nečekejte že za nefunkční zboží dostanete peníze zpět.

  • Objednal jsem, zaplatil, obdržel jsem jen email s potvrzením o vyřízení objednávky. Žádný doklad o koupi, žádné licenční číslo. Nekomunikují.

  • Bohužel jsem obdržel aktivační klíč ke hře na platformu Steam, který už byl použit, vyplnil jsem reklamační formulář - bez reakce. Poslal jsem e-mail a reakce také zatím žádná. Dokud nedostanu odpověď budu tento obchod považovat za nedůvěryhodný z důvodu žádné reakce na reklamaci.

  • Obchod naprosto v pořádku. V 9:00 hod. jsem poslal peníze a v 11:30 hod. už jsem měl klíč v mailu, tak že naprostá spokojenost. V mailu byl dokonce odkaz pro ty míně zručné, co tu píšou negativní recenze -> Platforma: Steam -> Jak hru aktivuji? (odkaz). Obchod naprosto v pořádku.

  • Dobrý den, objednávala jsem hru synovi k vánocům Star Wars Jedi: Fallen Order, přesně tak jak syn napsal, vůbec tomu nerozumím a jemu to nešlo nainstalovat tak chtěl produkt vrátit v zákonné lhůtě, mezi vánocemi ale přestali komunikovat, začali až po Novém roce a to s tím že už to reklamovat nejde, konverzaci mohu doložit, jak prosím postupovat dál? Děkuji Ťokanová

  • Fishy.

  • Dobrý den,

    Rušila se jsem vás, tak omlouvám se Vám! Neodpovědeli jste mi.

    Čekala jsem se trvat o reklamaci. Ještě jste klíč odesílali na reklamaci? To chci vědět, to nemůžete mi znovu nový klíč? Jistli to navratíte mi peníze do účtu.
    Nebo to musím počkat?

    Nezlobte se! Odpovězte mi, prosím.

    Pěkný večer. Mai Anh Vu

  • Prosím vás jak vám přišla objednávka od teto společnosti dnes jsem objednával a nepřišlo nic jak mě doručí balík ani kdy.