Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Mají to co jinde ne
    • Tak to fakt netuším

    Výborná komunikace,široký sortiment

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • koupila jsem zde pouzdro s klávesnicí na tablet,které
    • jsem nikde nemohla sehnat
    • nevím

    koupila jsem pouzdro na tablet,bylo mírně poškrábané,
    (byl to dárek)spojila jsem se telefonicky s obchodem
    a hned druhý den jsem si vyzvedla pouzdro nové,vše
    proběhlo v pořádku,bez problémů a ochotně

    • Mam k tomuto obchodu urcite vyhrady.
    • male ale ma je

    Nejlepsi je osobni zkusenos, ale osobne povatuji obchod za celkem dobry.

  • 80 %

    • Dobry spelehlivy obchod
    • I tam se obcas chybicka vloudi

    jsem s jejich sluzbami spokojen a obchod mohu doporucit

  • 100 %

    • Dobrá přehlednost stránek, rychlá komunikace a rychlé dodání zboží.
    • Žádné nevím.

    Obhod doporučuji, příští nákup rád uskutečním zase u něj.

  • 20 %

    • Telefon jsem neměla ani rok a odešel reproduktor.Když jsem ho poslala k reklamaci přišla mi odpověď, že reklamaci neuznávají z důvodu že byl neodborně otevřen a poškozen a že chybí šroubky. Když jsem tel. odeslala všechny šroubky tam byly a neotvirala jsem ho.Nikomu nedoporučují si od této firmy nic kupovat.Veliká nespokojenost.

    Nikomu nedoporučují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Pouze jedna drobnost. Ani jednou nedorazilo na můj mail potvrzení objednávky. Neměl jsem proto informaci o stavu objednávky ani o termínu doručení zboží.

  • 10 %

    • Prodávají použité zboží.

    Zakoupil jsem si mobilní telefon Anrecson v5 u kterého asi po třech týdnech přestalo fungovat nabíjení(nabíjel se pouze při určité poloze konektoru nabíječky a dosažená kapacita se rychle ztrácela)tak jsem jej poslal k reklamaci,kde mi byla zamítnuta z důvodu že byl telefon rozdělán neodbornou a neautorizovanou osobou.Po dobu kdy jsem telefon měl u sebe tak do něj nikdo nelezl.S toho mi automaticky vyplíva že mi prostě prodali už použitý telefon u kerého nemám nárok na reklamaci.Já už si u Geretu nic nekoupím.Telefon poletí do koše.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Neodpovidaji na dotazy
  • 100 %

    • Velka spokojenost, ochota a rychlost vyrizeni reklamace.

    Spokojenost.doporucuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Především rychlost...

    Mohu jen doporučit...

  • 100 %

    • vše naprosto perfektní!
    • -

    Doporučuji.

  • 60 %

    • Je v pohohě,
    • Po tydnu už 3 *krad vypnul vždy baterka je 40% a nejde ,,Pokut se nezapne na zdroj,,

    je to špatne když nevite kdy vypne,,

  • 100 %

    • zajímavá nabídka ,
    • kvalitní zboží za dobré ceny

    doporučuji, spokojenost na100%

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Maximální vstřícnost a ochota poradit.
    • nejsou
  • 100 %

    • Rychlost, spolehlivost.

    Bez problému, celková spokojenost s nákupem.

  • 30 %

    • Rychlé vyřízení..
    • Zřejmě použité zboží, počmáraná krabička, powerbanka nelze zřejmě nabít na 100%. Signalizace kapacity nefunguje správně, předpokládám, že je to někým vrácené zboží.

    Normální stav. Řada eshopů vyprodává "podivné" věci za sníženou cenu a říká tomu akce či výhodný nákup. Vracet nic nebudu, ta práce s tím spojená mi za to nestojí a handrkovat se s nějakým "obchodníkem" nemám náladu ani čas. V tomto obchodu si již nikdy nic nekoupím.
    Nedoporučuji nikomu, jsou to normální lumpové, ale i to k eshopům patří a tedy je nutno s tím počítat.

    Reakce obchodu Geret.cz

    K Vaší objednávce: Mrzí nás Váš přístup, našim zákazníkům vycházíme vždy maximálně vstříc. Na základě tohoto hodnocení (přímo jste nás bohužel nekontaktoval) jsme Vám powerbanku zdarma dovezli a vyměnili, po testování u nás jsme však neshledali žádnou závadu. Powerbanka jde nabít na 100% a všechny čtyři kontrolky svítí. Powerbanka se nabíjí několik hodin, možná jste jen nebyl dostatečně trpělivý. Krabička popsaná být skutečně mohla, při kontorle u výrobce se občas na krabičky provádí značení (pracujeme na vhodnějším způsobu označování kontrol). Vrácené zboží běžně neprodáváme a pokud snad někdy ano, jde vždy o výjimečné akce, které jsou přesně pojmenovány, nešlo o Váš případ.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dostanu zboží které potřebuji.
    • Nevím o žádných.

    Mohu doporučit,já jsem spokojen.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost a spolehlivost
    • Pokud vyzvedáváte zboží osobně, nelze platit kartou

    Celkem spokojenost

  • 10 %

    • Nejdřív jsem si myslel, že dobrá cena, ale už mne to přešlo!
    • Můj příběh:
    • Na Heurece zjistím, že Geret nabízí mikro SDHC 16GB za akční cenu Kč 185,-. Objednávám 4ks. Až do finále objednávky mám akční cenu + doprava + dobírka. Vše OK. Odesílám objednávku. Během 3 hodin v poště žádná odezva. Zkouším objednat znovu - stále za akční cenu. Funguje to až do fáze rekapitulace objednávky. S přkvapením zjišťuji, že si chci objednat stejné karty už za Kč 239,-/ks. Zkouším celý postup znovu (se startem na "AKČNÍ" ceně) a docházím ke stejnému výsledku.

    Kašlu na Geret a objednávám jinde! Něco tu není v pořádku.

    Reakce obchodu Geret.cz

    Dobrý den,
    ano nabízeli jsme micro SDHC karty za zajímavou cenu, bylo jich omezené množství a byl o ně opravdu velký zájem. Vaši první objednávku jsme přijali v 11.12.14 v 16:11 hod. ještě týž den jsme ji expedovali a druhý den 12.12.14 jste ji odmítl od dopravce převzít bez udání důvodu (cena byla v pořádku 879 Kč za 4 karty vč. ceny za dobírku a dopravu).
    Vaši druhou objednávku jste odeslal 11.12: ve 21:49 hod, (skoro 6 hodin po té první) v tuto dobu již nebyly micro SDHC karty za akční cenu, jelikož se vyprodal počet, který jsme pro akci měli skladem. Vaše první objednávka však už byla na cestě k Vám. Na Heurece jste mohl vidět stále akční cenu z toho důvodu, že Heureka aktualizuje data z eshopů cca 1x za 3-4 hodiny. Po prokliknutí na Geret.cz jste však nemohl vidět jinou cenu než tu, která Vám následně byla účtována. Jistě sám víte, že jsme Vám poté ještě 12.12.14 telefonovali a snažili se zjistit, zda Vaše objednávka není duplicitní s tím, že jsme Vám i vysvětlovali, proč máte na každé z nich jinou částku. Odmítl jste a telefonicky stornoval objednávky, čímž je pro nás tento obchodní případ uzavřen.
    Pokud Vám od nás nepřišly emaily dokládající stav objednávek (potvrzeno-v expedici), jde pravděpodobně o nějakou chybu, z našeho mailserveru emaily odešly, budeme se tím v každém případě ještě zabývat.
    Děkuji za pochopení.
    J.Jarmara za Geret.cz