Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Bohužel nedoporučuji tento obchod.
    Objednal jsem si 2 příborníky a oba došli poškozené (popraskané a odloupnuté na boku).
    Evidentně se to stalo při přepravě, ale kdyby ta zásilka nebyla tak šlendriány zabalená nemuselo se to stát.
    Šlendriány zabalené znamená dané do krabice na doraz bez jakékoliv vůle ničím neobalené ani bublinkovou folii ani obyčejným papírem,
    tudíž sebemenší náraz nemohl ten plast přežít.
    Protože ty příborníky stály 338kč bez dopravy nemám chuť to reklamovat cesta na poštu, platba poštovného a pak čekání mi za to nestojí (asi si něco podobného řekla i ta osoba co balila můj balík).
    Jelikož jsem při objednání zaškrtl ze nechci vyplňovat dotazník spokojenosti nemohu proto napsat na tento eshop recenzi,
    proto chci alespoň takto ostatní upozornit aby při objednání z tohoto eshopu byly obezřetní.
    Pro mě to byl tady první a poslední obchod.

    PS: Fakt nevím kde se vzaly ty všechny kladné recenze.

    • Dobrý den,
      máme kladné recenze, protože kdyby jste nás kontaktoval tak se mohlo vyřešit k Vaší spokojenosti bez cesty na poštu. Ale to by jste nás musel kontaktovat, když o tom nevíme nemáme jak napravit, zabralo by Vám to stejně času a možná i méně než Vaše nesmyslná recenze.

      P.S. Kdyby jste nám naspal tak zjistíte kde bereme kladné recenze :-)))

  • : Dobrý den, zde je kontakt na servis, doporučuji nejdřív kontaktovat (v Jablonci asi přímo není):
    Kubrova 29
    252 16 Nučice

    Tel.: 778 005 522

    Po – Pá: 9:00 – 16:00

    Reklamace / servis:
    Tel.: +420 778 005 544
    E-mail: [email protected]

  • Prosím o sdělení kde mohu nechat opravit Gastroback 40986. Po zapnutí se nerozsvítí a nejde spustit. Bydlím v Jablonci nad Nisou, je po záruce.

  • Rychlost vyřízení mé objednávky u Gastromexu je obdivuhodná. Jeden den jsem elektrické fondue na čokoládu objednala a druhý den již ho mám doma.