Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Po registraci se mi změnila cena zboží na eshopu (6910 -> 7113 Kč). Stejný produkt v novém anonymním okně má ale puvodní cenu!
    Myslím, že podobné manipulace s cenami jsou protizákonné...

  • Martin Kišš: Pane zákazníku, tímto se musím důrazně ohradit k Vašemu tvrzení o necpoctivé firmě, uvedené zde v diskusi. Zboží zákazník obdržel 28.4.2017, zákazník zboží převzal bez výhrad, jelikož bylo zcela v pořádku. Zákazník k nám volal, že zboží potřebuje vyměnit za menší typ, že objednaný a dodaný 100litrový bojler je velký a na místo montáže se nevejde a potřebuje velikost 80 litrů. Tudíž, zboží bylo rozbaleno u zákazníka. K nám bylo zboží od zákazníka zasláno přepravní společností, která ho dovezla v 10:28 dne 5. května 2017, v poškozené krabici. Poškození bylo zapsáno přepravní společnosti do přepravních listů. Vnější poškození krabice bylo vyfotografováno, po rozbalení zásilky bylo zjištěno poškození i samotného výrobku, které nemohlo vzniknout přepravou - tedy velké odřeniny plastových krytů, prohlubeň v čelní desce. I toto poškození bylo vyfotografováno, zákazník informován, že takto poškozené zboží nelze vzít zpět. Není žádnou povinností, aby prodejce převzal zpět zboží v poškozeném stavu, za jehož poškození neodpovídá.

  • Nepoctiva firma. Môj otec kupil boiler od firmy Gas, je zakonom dane ze hocijaky tovar ktory clovek kupi online je mozne do 2 tyzdnov vratit predajcovi. Otec boiler ani nevybalil lebo po odmerani sa zistilo ze by sa nevmestil na pripravene miesto. Nasledne chcel boiler vratit a kupit mensi, co nebolo mozne lebo v predajni povedali ze tovar je poskodeny a vratenie neumoznili. PRITOM NEBOL ANI ROZBALENY. Teraz ho musime predavat na bazari. Firma na dve veci. Neodporucam u nich ziadne nakupy

  • vyborna komunikace , dodání zboží bez zavad , mohu jen doporučit

  • Dobrý den,mohu říct že jednání s obchodním oddělením velice slušné,konkrétně s paní Radkou Stehlíčkovou.Jen mě trochu zamrzelo když jsem si dnes převzal zboží,jednalo se o krbovou vložku s výměníkem.Při rozbalení jsem zjistil že je poškozená (odřená) chromová klika na dvířkách.Při tom balení nebylo nijak poškozeno takže při balení musel ten dotyčný vědět že je klika poškozená a asi doufal že ten člověk který to kupuje to nebude chtít řešit.Chápu že jsme jenom lidi ale když si někdo obědná věc jako je krbová vložka skoro za 40 000,- pro mě tedy nemalé peníze která je na očích a má pusobit pěkným vzhledem v místnosti tak by se tohle opravdu němělo stávat.Obstaral jsem foto které jsem paní Radce Stehlíčkové zaslal a pevně doufám že reklamace z mé strany bude co nejdříve vyřešena.S pozdravem Nárožný Michal

  • Jsem velice spokojený s prací firmy GAS. Poptával jsem výměnu starého plynového kotle DAKON za Ariston. Pan Coufal obratem poslal nabídku, na místě se seznámil se stavem a v krátké době přijeli montéři, kotel vyměnili, perfektně seznámili s obsluhou a vše šlape jako hodinky. I cenovou nabídku perfektně dodrželi. Takovou firmu si dám líbit. Všem doporučuji.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • aleš f:
    Vážený pane Frumare,
    jsem velmi rád, že jste doposud v naší historii jediný nespokojený zákazník našeho obchodu WWW.GAS.CZ .
    Osobně si myslím, že tento fakt o něčem svědčí...

    S pozdravem a přáním příjemného zbytku dne

    Daniel Coufal
    GAS-TM s.r.o.
    http://www.gas.cz/
    Vaše centrum varné a topné techniky

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • aleš f:
    Vážená paní Frumarová,
    myslím si, že po tom, co jste níže napsala, je naprosto zbytečné reagovat. Všichni si o Vás i nás asi udělají představu. Přesto si to, co mi na hlavu kydáte nemohu nechat líbit...
    Ad1, zásadně nelžeme, protože lež má krátké nohy. To víme dobře všichni.
    ad2, Termín jste dostala nejbližší volný !!!! Pokud před Vámi jiní zákazníci objednali jiné služby, ať už jakékoliv (!!!), dostali samozřejmě dřívější termín !!! Je pouze Vaše doměnka, že raději montujeme kotle, než jiné spotřebiče. Od tohoto Vašeho tvrzení se zásadně distancuji !!! Provádíme vše a tak, jak to život přinese. Bohužel jste si v sezónu vzpoměla, že by náhodou Váš 88 letý dědeček mohl nechat puštěný plyn na spotřebiči. Myslím si, že ostatní lidé v případě svých starých rodičů řeší rizika spojená s užíváním např. plynospotřebičů zavčas. Ne až ve věku 88 let.
    ad3, Nabídnutí plynaři byli skutečně pouze projevem naší dobré vůle a záleží čistě na Vás, koho zvolíte a jak se domluvíte.... Ale zase se naše iniciativa ve Vašem podání obrátila proti nám.
    ad4, Volala jste prý v sobotu zrána.... Pracovití lidé mají i v sobotu v 10:00 hod (kdy jste volala) již dopoledne a lze celkem pochopit, že v tuto dobu jsme na cestách mimo Olomouc. Pokud jde o mou pracovní dobu, pak ji nelze srovnávat s otevírací dobou obchodu. Jsem jednatel společnosti a pracuji průběžně. Je jednoduché přijet k firmě ve všední den v 6:00 hod. ráno a zjistit, že jsem na firmě a již pracuji. Nejsem zlatokop a mít firmu je dnes poměrně těžká práce. Upřímně bych Vám tuto řeholi přál.
    ad5, Vaše objednávka byla rušena v našem e-shopu , kdy je zároveň s tímto stornem odesílán e-mail na Vámi zadanou adresu s informací o zrušení. Tyto informativní e-maily jsou rozesílány automaticky při každé změně stavu objednávky v našem e-shopu. Není tedy pravdou, že jsme o zrušení Vaší objednávky neinformovali.
    ad6, Vzhledem k tomu že dnes máme za rok 2011 přes 3.400 spokojených zákazníků a těch nespokojených lze spočítat na prstech jedné ruky, zcela jasně to vypovídá o našem tzv. "nelidském přístupu" - jak píšete....

    Přesto Vám velmi děkuji za Vaše názory. Jsou pro nás a naše zaměstnance velmi cenným podmětem pro naši další, a pevně věřím, že bezvadnou, práci.

    Přeji Vám do Vašeho dalšího života hodně štěstí a úspěchů a pokud jste si naším "nelidským" přístupem způsobila problémy, pak Vám přeji, aby jste jich do budoucna měla co nejméně.

    Daniel Coufal
    GAS-TM s.r.o.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Dobrý den,
    Pokoušíme se nadále své služby zlepšovat, proto děkujeme za Váš názor, který je pro nás velmi důležitý v našem úsilí.
    Pokud jsou 2 dny dlouhé na vyřízení a dodání Vaší objednávky, pak je mi líto, že to "nestíháme" rychleji. Bohužel za ceny, které jsou na internetu k dispozici nejsme schopni vytvořit zásobu veškerého zboží na našem skladu, abychom v den objednání prováděli i expedice zboží. Přesto nejprodávanější zboží skladem máme a dle dispozic tuto zásobu postupně zvětšujeme tak, abychom byli schopni pružněji reagovat na požadavky našich zákazníků.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem a přáním příjemného zbytku dne

    Daniel Coufal
    GAS-TM s.r.o.
    http://www.gas.cz/
    Vaše centrum varné a topné techniky
    .