Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • došlo i nedostatkové zboží ! Rychle a dobře zabalené.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka ze 30.3. dosud nebyla doručena

  • Dotaz na spokojenost dodávky je rychlejší než doručení objednávky.

  • Nevím co si mám o obchodu myslet, volala jsem 3x a nikdo mi nezvedl telefon a taky jsem napsala co je s objednávkou kterou jsem zaplatila 10.5. a do mešního dne mi nic nepřišlo.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Pěkné zabalené,rostlinky po obdržení v dobrem stavu
    • Q
  • 80 %

    Objednával jsem 4 sazenice vřesů. Sazenice byly kvalitně zabaleny, takže se cestou nepoškodily, bohužel trochu horší komunikace s přepravcem, ale dá se. Celkově jsem spokojen.

  • 100 %

    • Koupě pomerančové máty - došlo do 2 dnů, dobře zabalené - lístky ještě vlhké, rostlina vypadala, že si cestu ke mně užila:)
    • zajímavá chuť

    Doporučuji*****

  • 80 %

    • test
    • test

    sup

  • 10 %

    Nedoporučujeme

  • 10 %

    • Šílený
    • Drahý

    Již nikdy více

  • 10 %

    • Nic
    • Doba dodání, zadna komukace

    Nejdražší eshop

  • 10 %

    • -nic
    • po objednání a nedodání zboží do 14 ti dnů, jsem zrušil objednávku a už přes měsíc čekám na peníze.

    NENAKUPUJTE ZDE, já takovej opatrnej a nalítnu. Že jsem to platil předem , když to obvykle nedělám. Uvidím jak budu postupovat , nejspíš přes ČOI. DEJTE SI LIDI POZOR NA TENTO OBCHOD.

    Reakce obchodu Garlo.cz

    Dobrý den,

    peníze vracíme běžně obratem. Pokud jsme ve Vašem případě pochybili, což přiznávám, že se stát může, pracují u nás stále lidé, nikoliv roboti, stačí se připomenout a situaci nechám osobně napravit. Můžete kontaktovat přímo mě na mém osobním čísle 728 968 706 v případě komplikací.

    Co vím, tak Heureka bohužel peníze nevrací, takže tady se obávám, že si stěžujete u špatného hrobu. Je zvláštní, že anonymně ...

    Jako omluvu od nás prosím přijměte stokorunovou poukázku na příští nákup. Stačí si ji vyzvednou na našem emailu.

    S přátelským pozdravem
    Adam Borovský
    Spoluzakladatel Garlo.cz

  • 20 %

    • Lakava nabidka zbozi
    • Nespolehlivost
    • Spatna komunikace, pokud vubec nejaka
    • Nedodani zbozi ani po mesici cekani

    Zbozi jsem objednala 23.5. a ihned zaplatila, aby prislo co nejdrive. Po tydnu jsem je kontaktovala a tri dny cekala na odpoved, ze zbozi bude zacatkem cervna. Kdyz do poloviny cervna nedorazilo opet jsem psala, abyh zjistila kdy dorazi. Nedockala jsem se odpovedi, tak jsem zrusila objednavku a pozadovala penize zpet. Ted cekam jiz tyden na dobropis, abych ho potvrdila a dostala penize zpet. Zatim marne. NIKDO TAM UZ NENAKUPUJTE, EVIDENTNE PODVODNICI!!!!!

    Reakce obchodu Garlo.cz

    Dobrý den,

    je mi srdečně líto, že letos na jaře docházelo k podobným excesům, jak jsme veřejně přiznali. Bohužel jsme neustáli obrovský nápor v letošní sezóně a absolutně jsme nestíhali zpracovávat objednávky, ačkoliv celý náš tým dělal od rána do večera maximum. Sám jsem toho moc nenaspal, to mohu čestně přiznat.

    Nyní již je vše v zajetých kolejích a věřím, že jsme udělali i vše pro to, abychom příští rok zvládli v klidu a pohodě.

    Jako omluvu od nás prosím přijměte stokorunovou poukázku na příští nákup. Stačí si ji vyzvednou na našem emailu.

    Omlouvám se, že jste byla mezi dotčenými.

    S přátelským pozdravem
    Adam Borovský
    Spoluzakladatel Garlo.cz

  • 20 %

    • Velký výběr
    • Sice velký výběr, ale nejistota zda zboží dostanete

    Objednala jsem zboží 15.5. a hned druhý den ho uhradila. Nejsem náročná na rychlost dodávky, ale to, že mi růže nepřišly ani čtvrtý den už mi přišlo divné. Dovolala jsem se panu Borovskému, který zvedl firemní telefon otázkou "prosím?" což mi už přišlo podezřelé. Sliboval, že růže už brzy budu mít. Několik dalších dní se stále nic nedělo, poté mi po představení se "prosím?" řekl, že zboží už ten den objedná ze školky, tak mě přijde tak za tři pracovní dny. Pak už mi telefon nebral, tak jsem volala kolegovi panu Macháčkovi, který se mnou jednal o něco lépe, nicméně také sliboval, že už mají růže přijít. Nepřišly. Za dalších pět dní volal sám pan Borovský, že na ně budu muset čekat týden, než přijdou ze školky. Souhlasila jsem, ale zase nepřišly ani po deseti dnech. Když jsem se opět dovolala až panu Macháčkovi, řekl mi, že růže už nejsou a jestli chci poslat zbytek objednávky. Objednávku jsem ústně zrušila. Za pět dní mi přišel dobropis, za další týden (14.6.) peníze. Toť má zkušenost.
    Myslím, že chlapci mají velké oči. Ano mají krásné stránky (na kterých jsou ale neplatné informace jako telefon pro zákaznický servis nebo hlavní dopravce) se spoustou lákadel a taky spoustu ambicí, ale trochu nestíhají a to ani klasický zákaznický servis, na což jsem je upozornila.
    Zřejmě se nemusíte bát, že se jedná o nepoctivce, jen to
    organizačně nezvládají.
    Hodně štěstí
    Ivana M.

    Reakce obchodu Garlo.cz

    Dobrý den, paní Ivano,

    ano, máte pravdu, jarní špičku jsme jen absolutně nezvládli, co se kapacit týče, a svou kapkou do mlýna přispěla i jedna nejmenovaná partnerská školka, kterou jsme rychle opustili. Dnes již mohu hrdě prohlásit, že je vše v kvalitě, kterou naši věrní zákazníci dlouhodobě oceňují.

    Budeme rádi, když nám zachováte přízeň, protože ambice máme opravdu vysoké, takže věřím, že s našimi připravovanými službami i novými produkty budete příště spokojená a dost možná na ně narazíte i v kamenných prodejnách jiných provozovatelů.

    Jako omluvu od nás prosím přijměte stokorunovou poukázku na příští nákup. Stačí si ji vyzvednou na našem emailu.

    Děkujeme za pochopení!

    S přátelským pozdravem
    Adam Borovský
    Spoluzakladatel Garlo.cz

  • 10 %

    • - zboží skladem po 10ti dnech nedorazilo
    • - na email nereagují

    Zboží skladem objednané 23.5. . Po týdnu žádná reakce, na dotaz zda zboží dorazí nebo ne nereagují. Po 10ti dnech se pořád nic nedějě. V dnešní době kdy zboží skladem máte druhý den doma toto nechápu. NEDOPORUČUJI !!!!

    Reakce obchodu Garlo.cz

    Dobrý den,

    jak jsme veřejně přiznali, letošní sezóna nám dala zabrat. Věřím, že příště se již setkáte s takovým Garlem, které si představujete.

    Omlouvám se, že jsme Vám tento nákup nechtěně znepřijemnili. Jako omluvu od nás prosím přijměte stokorunovou poukázku na příští nákup. Stačí si ji vyzvednou na našem emailu.

    S přátelským pozdravem
    Adam Borovský
    Spoluzakladatel Garlo.cz

  • 10 %

    • Nic.
    • Zboží jsem objednala 5.5.2017 a zrovna i zaplatila abych ji obdržela co nejspíš, ale do dnešního dne nic nepřišlo a dokonce přestali odpovídat na mé emaily.Číslo na fb stránce neexistuje a na webových stránkách nikdo nezvedá. VELMI NESOLIDNÍ.

    Již nikdy víc u takové firmy neobjednávat!

    Reakce obchodu Garlo.cz

    Dobrý den, paní Jitko,

    jak jsme veřejně přiznali, letošní sezóna nám dala zabrat. Věřím, že příště se již setkáte s takovým Garlem, které si představujete. Číslo nám opravdu asi týden nefungovalo, protože nám ještě ke všemu propadlo stupidním způsobem předplacené číslo.

    Omlouvám se, že jsme Vám tento nákup nechtěně znepřijemnili. Jako omluvu od nás prosím přijměte stokorunovou poukázku na příští nákup. Stačí si ji vyzvednou na našem emailu.

    S přátelským pozdravem
    Adam Borovský
    Spoluzakladatel Garlo.cz

  • 10 %

    • není žádný poznatek abych napsal recenzi "pro"
    • Onjednávka zaplacena 10. 5 a dodnes tj. 21. 5. není plněna. Na co se píše "diodávka ihned" když to nefunguje. Navíc na webové stránce je uvedeno telefonní číslo, které neexistuje.

    Na základš výše uvederného nedoporučiji tento obchod. Jak jsem četli předchozí recenze tak teneto stav se opakuje i u druhých přispívatelů.

    Reakce obchodu Garlo.cz

    Dobrý den, pane Petře,

    jak jsme veřejně přiznali, letošní sezóna nám dala zabrat. Věřím, že příště se již setkáte s takovým Garlem, které si představujete. Číslo nám opravdu asi týden nefungovalo, protože nám ještě ke všemu propadlo stupidním způsobem předplacené číslo.

    Omlouvám se, že jsme Vám tento nákup nechtěně znepřijemnili. Jako omluvu od nás prosím přijměte stokorunovou poukázku na příští nákup. Stačí si ji vyzvednou na našem emailu.

    S přátelským pozdravem
    Adam Borovský
    Spoluzakladatel Garlo.cz

  • 20 %

    • Velký výběr
    • Doba dodání, zadna komukace.

    Už tři dny cekam na rostliny, okamzite odeslání nefunguje. Jsem zvědav zda mi to pošlou a v jakem to bude stavu.

    Reakce obchodu Garlo.cz

    Dobrý den, pane Milane,

    jak jsme veřejně přiznali, letošní sezóna nám dala zabrat. Věřím, že příště se již setkáte s takovým Garlem, které si představujete. Nyní již snad našemu zákaznickému servisu není co vytknout.

    Omlouvám se, že jsme Vám tento nákup nechtěně znepřijemnili. Jako omluvu od nás prosím přijměte stokorunovou poukázku na příští nákup. Stačí si ji vyzvednou na našem emailu.

    S přátelským pozdravem
    Adam Borovský
    Spoluzakladatel Garlo.cz