-
Nemožná komunikace po telefonu, nelze se dovolat na jakoukoliv telefonní linku.
-
Nesouhlasím s obchodním jednáním zástupce servisu traktoru MTD Riwall. Chtěl jsem od nich několik důležitých údajů k seřízení motoru Thorx tohoto traktoru, který podle všeho ve skutečnosti čínským motorem Zongshen. To jsem si zjistil již dříve a díky tomu jsem si ušetřil nemálo peněz, když jsem nekoupil pro mne předražené originální filtry a nahradil je stejnými levnými, ovšem k čínskému motoru. Požadované technické údaje mi nesdělili a ještě se ze mne snažili udělat hlupáka, tak jsem to pochopil, protože jsem se jich dotázal na rozpor mezi čínským a českým návodem k motoru ohledně měření hladiny oleje, což je dost důležité. Co já vím, je to v každém z nich uvedeno jinak, asi výrobce motoru nějaký důvod měl, že to tam zdůraznil ještě velkými písmeny + hrozbou poškození motoru. Mohu jen potvrdit, že na rozdíl od této zkušenosti je jednání společnosti Briggs and Stratton nesmírně přívětivé, stejné údaje mi přátelsky sdělili a ještě mi jejich mechanik všechno vysvětlil. Motor jsem podle toho úspěšně seřídil. Společnost Garland mne odkazuje na servis, ale po zkušenosti s nimi a obeznámením s recenzemi zde tam traktor nechci a nemohu dát - absolutně jim nedůvěřuji. Z traktoru Riwall jsem musel demontovat brzdu sekání, protože od počátku pořádně nefungovala, likvidovala řemen a dřel se tam kov o kov. Traktor je podle mého zjištění lajdácky smontovaný, součásti se dřou o sebe, různé věci jsem musel doupravit. Seká. Zkusím se ještě obrátit jinam, snad informace dostanu bez technického tmářství.
-
Ve vyjádření servisního technika, které máte jistě k dispozici, je celkem jasně uvedeno, že na stroji nebyla prováděna ani základní údržba (očištění nožů, promazání).
Větší ptákovinu už napsat nemůžete. Nože samozřejmě mažu u všech strojů co má, ale pokud nůžky používáte, olej se samozřejmě z nožů setře. Očištění nožů.... Nevím co si mám pod tím představit. Mám je leštit aby byly lesklé? Jak jsem psal... Nože jsou černé od pryskyřic thůjí a jiné zeleně, nikoli spálené. Konečně je to jedno. Nůžky jsem oželel a nakupuji již jinde. Myslím si, že přirozenou cestou se prodejci časem vytřídí. Dobře už bylo, špatná doba teprve přijde a o zákazníka se bude muset bojovat. Tak asi tak bych to viděl. Jinak práci a zanlosti vašeho techika nebudu už komentovat, nemá to cenu. -
Jarda:
Dobrý den pane Jardo,
nejprve bychom rádi poznamenali, že reklamace byla řešena v září 2015 a Vaše hodnocení je po více jak roce.
Ve vyjádření servisního technika, které máte jistě k dispozici, je celkem jasně uvedeno, že na stroji nebyla prováděna ani základní údržba (očištění nožů, promazání). Z tohoto důvodu došlo k přetěžování a přehřívání motoru a následnému tavení plastů.To nemá nic společného s celkovou kvalitou výrobku a těžko se to dá uznat jako záruční vada stroje.
Odkaz na posouzení nezávislým soudním znalcem je informace pro zákazníka, jak může v případě rozporu dále postupovat. Vyjádření servisu bylo totiž jasné a z naší strany nebyl důvod k nějakému dalšímu přezkumu.
Hodnocení na portálu Heuréka je samozřejmě určité vodítko pro zákazníky, ale možná ne tak úplně reálně vypovídající. Záporné hodnocení napíše většina lidí, kladnou recenzi už tolik lidí ne a celkové hodnocení je průměrováno, takže například pokud budete mít z deseti prodejů tři hodnocení kladná, dvě záporná nebo procentuálně nižší než 100% a dalších pět lidí Vám hodnocení nedá žádné, jaký asi bude výsledek?
S pozdravem
Garland distributor s.r.o. -
U obchodů s hodnocením nad 97% už od jisté doby nenakupuji.
Omlouvám se , mělo to být
U obchodů s hodnocením pod 97% už od jisté doby nenakupuji. -
Protože reakce v hodnocení není možná, reaguji zde.
Jednalo se o tuto neuznanou reklamci
GWHT 7068 E - plotostřih s elektrickým motorem
Protokol o opravě výrobku č. 1521458658
Nějaké kecy v protokolu že motor byl přehřátý a stroj jsem neodstavil dříve. Teploměr to nemá, kontrolku teploty také ne, tepelnou pojistku motor také nemá, do stroje nevidím co se tam děje, poznal jsem až když začal pohulovat motor. Zajímalo by mne jak jsem měl vědět, že se v motoru něco děje. Technik napsal napálené nože nůžek. Pravděpodobně nikdy neviděl špinavé nože od pryskyřic thůjí a jiných dřevin, protože jinak by nenapsal takovou kravinu do servisního protokolu. Pokud necháte ty nůžky běžet naprázdno hodinu, nože se nikdy nezahřejou tak, aby nošlo k napálení kovu. Já to vidím tak, že vozíte klumpy, ty se moc sypou a tak se uzná jen něco aby nebyla taková ztráta. Je zajímavé, že nůžky z Lidlu mají daleko trvanlivější ostří a při velké zátěži provoz vydrží. O kladně vyřízených případných reklamacích v Lidlu ani nemluvím, maximální spokojenost. Doporučuji nechat si zlepšit kvalitu výroby a nebo to neprodávat, když se k reklamacím stavíte takto. Rovnou jsem byl v protokolu odkázán na soudního znalce pokud nejsem s vyřízením reklamace spokojen, což vypovídá také o určité "solidnosti" prodejce - servisu. Zákazníku vyliž si kapsu a neotravuj s reklamací. Asi takto bych to viděl. Konečně hodnocení zde na Heurece jen 89% vypovídá o všem. U obchodů s hodnocením nad 97% už od jisté doby nenakupuji.
(reakce na Vaše hodnocení obchodu z 27.12.2016)
Vážený pane Jardo,
bohužel netušíme, ke které konkrétní reklamaci se tímto vyjadřujete, na servisním oddělení evidujeme více strojů na Vaše jméno a až na jednu byly všechny reklamace uznány v rámci záruky a kladně vyřízeny.
Servisní oddělení komunikuje se zákazníkem vždy, pokud je třeba doplnění informací k reklamaci, nebo pokud nás zákazník kontaktuje. Dle dohledatelných informací byly Vaše reklamace vždy komunikovány buď přímo s Vámi, nebo s Vaším prodejcem, u kterého jste stroje zakoupil.
Reklamace v rámci záruky může být uznána pouze v případě, že se týká závady stroje a není například způsobena nesprávným používáním.
Veškeré stroje, které jsou řešeny na servisu, jsou před odesláním k zákazníkovi testovány a funkční.
Team společnosti Garland distributor s.r.o.