Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka 31.3.2024 zboží bylo skladem. Do teď zboží nemám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    komunikace obchodu strašná
    Nabízí produkty které nemají skladem, po objednání přisel email bez jakékoli omluvy že zboží nemají a že tedy ruší objednávku. Jiné obchody tohle řeší daleko lépe. Tady asi už neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nie dostępne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    moje objednávka byla zrušena , přestože byly řádně zaplacena.

    Reakce obchodu Gamisport.cz

    Dobrý den paní Mrkosová, bohužel objednávka byla zrušena z důvodu nedostupnosti zboží. Netušíme jaký postup očekáváte v případě, že se zboží vyprodá jak u nás tak u dodavatele a nové kusy jsou v nedohlednu. Nám přijde logické vám objednávku ihned zamítnout, aby jste nemusela zbytečně čekat na zboží, které není a v nejbližší době ani nebude. Zároveň vám byly ihned vráceny finanční prostředky z objednávky, kterou jste jak říkate řádně zaplatila. Objednáno 17.1.2024, zamítnuto a prostředky vráceny 18.1.2024.
    Děkujeme, Gamisport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezvedají telefon.
    • Neodpovídají na email
    • Dobrý den, již brzy k vám dorazí hodnotící e-mail ze serveru HEUREKA.cz objednávkou, bohužel objednávka ještě nebyla expedována, z důvodů prodloužené expediční doby
    • Prosíme, nehodnoťte zatím vaši objednávku!
    • Moc rádi bychom vás poprosili, jestli byste nepočkali, až produkty příjdou a potom nás hodnotili? Mockrát děkujeme! Pokud máte jakékoliv dotazy k expedici, rádi je odpovíme na +420 604 700 210 nebo [email protected] s pozdravy gamisport.cz team

    Nic neobjednávat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zaručil dodávku do vánoc .Dosud 29.12. nic nemám

    Reakce obchodu Gamisport.cz

    Dobrý den, na náš email s dotazem, kde jsme přesně stanovili datum dodání jste bohužel nereagovala. Na eshopu uvádíme cituji "V TOMTO OBDOBÍ SE MŮŽE DORUČOVACÍ DOBA OBJEDNÁVEK PRODLOUŽIT - DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ" a tento text se nachází jak na hlavní straně tak při detailu produktu. Tudíž předpokládáme, že jste byla informována o této situaci.
    Přeji hezký den, Kostelenec Adam.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • přišlo poškozené - s vadou

    reakce na reklamaci - velmi špatné jednání

    Reakce obchodu Gamisport.cz

    Dobrý den, pokud si zažádáte o reklamaci tak je zcela normální, že k reklamaci se vyjadřuje přímo výrobce, který zboží vyrobil. V moment kdy reklamace je uznaná je poté jasné, že náklady na přepravu jsou proplaceny. Měli jste možnost odstoupit od smlouvy což bylo i provedeno a zpracováno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přes to, že objednávané zboží bylo avizováno k dodání do 3 dnů, realita byla jiná. E- shop by si ušetřil starosti, pokud by zákazníka informoval průběžně o stavu objednávky. Po týdnu od objednávky, která byla zaplacena, e- shop nekomunikoval. Poté, co jsem vznesla dotaz se mi dostalo relativně uspokojující odpovědi. Trochu mě jen překvapilo, že člověk určený pro komunikaci se zákazníky měl v mailové komunikaci tolik pravopisných chyb. Předpokládám však, že to neovlivní kvalitu výrobku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nemá přehled o dostupnosti zboží které nabízí, vyjasnění že potvrzenou objednávku nelze realizovat trvalo 14 dní a 4 telefony

    Už bych zde neobjednal nic, pokud mi záleží aby to došlo, ceny sice dobré ale obchod není schopen zjistit, zda je či není schopen to co prodává dodat.

  • Biffv

    Reakce obchodu Gamisport.cz

    Dobrý den, na Vaší tureckou adresu vážně nemůžeme zboží doručit a tudíž byla objednávka zamítnuta. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně žádná komunikace, po týdnu od objednání a zaplacení nemám ani email o odeslání zboží, které bylo skladem. Nikomu nedoporučuji zde nakupovat, leda boží nepotřebujete hned, ale až někdy v budoucnu o kterém ani neumí informovat. Po tel. mi bylo ve středu sděleno, že v pátek zboží odešlou, byla to lež, žádný přepravce můj balíky nemá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem chtěl vrátit, stalo 470,- czk, musel jsem zaplatit vratku 100,- Proč to nešlo na vrub E-shopu? Grygera

    Reakce obchodu Gamisport.cz

    Dobrý den,

    vrácení či zaslání zboží na výměnu je vždy na straně zákazníká, který nese náklady spojené s odesláním

    Děkujeme za pochopení

    --
    Gamisport

  • Již více jak týden čekám na zásilku co byla skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zobrazují na eshopu to co není skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyla dodržena dodací lhůta, nebyl jsem informován o tom, že na zboží budu déle čekat, popř. jsem postrádal info o tom, jestli nechci změnit zboží s jinou příchutí!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Při reklamaci nevrací poštovné, špatná komunikace
    • Po objednání zboží komunikace v bodě nula.Původně mělo být doručeno do tří dnů.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo a ani žádná zpráva proč, z jakého důvodu

    Reakce obchodu Gamisport.cz

    Dobrý den, jak bylo u zboží uvedeno, doba expedice byla 7 dnů. A po tomto termínu jsme zboží odeslali k Vám. Doba expedice je vždy uvedena u produktu.

    Děkujeme za pochopení.

    --
    Gamisport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V dnešní době absolutně nerozumím přístupu obchodu. Týden po objednávce nepřišla jediná zpráva o stavu zásilky. Musel jsem se informovat sám. Přitom by stačilo napsat, že se omlouvají, ale.... a nějaký důvod. Nicméně ani po odpovědi obchodu, že zásilka bude vyexpedovaná druhý den, tak po dalších 6 dnech žádná zpráva a zboží nikde. Bohužel se jedná o sezónní zboží. Objednávku pravděpodobně zruším nebo nepřevezmu. Veliké zklamání. Už si u nich nic nekoupím.

    Reakce obchodu Gamisport.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost s nákupem u nás. Musela se stát někde chyba, protože bychom to řešili a určitě komunikovali, aby byl zákazník spokojený.
    GAMISPORT

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • extra dlouhé dodání , expedice udaná 5 dnů, za 10 dnů info žádné, až na dotaz. Za 15 dnů na zásilkovně.
    • obuv za 2500 přišla v znehodnocené, popsané krabici, ve které jim je někdo poslal zpět. na špici jedné boty vada z výroby- též neupozorněno. vracet nicméně nebudu, cena byla nižší než jinde.

    Reakce obchodu Gamisport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a moc se omlouváme. Pokud máte s čímkoli problém, neváhejte nás kontaktovat, určitě všechno vyřešíme ke spokojenosti.
    GAMISPORT