Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zaplaceno, platba potvrzena i supportem platební brány, ale na Gamesale stále svítí jako nezaplaceno. Maily už týden bez reakce, telefon vypnutý - prostě podvod/krádež... Nákupem na Gamesale podpoříte tohoto podvodníka/zloděje:
    Filip Šlechta
    Havířov - Město 715, Na Nábřeží, PSČ 736 01
    IČ: 76037657
    Také dělá makléře v M&M Reality

  • Dobrý den,opravdu obchod gamesale.cz nedoporučuju!!! obědnal jsme hru u ktere bylo psáno 15min doručeni ubehlo 5 dnu a CD klíč nikde,platba probehla vpořadku mám ofocenej obrazek,v emailu ktery od nich prisel po uspěšné platbě samozrejmne ukazuje nezaplaceno a požaduje platbu znovu !!,na emaily absolutně neodpovidaji a na online chatu neochotni to rešit...uvadejí zakazniky v omyl !!! a pusobí jako podvod !!a nejn to.... dcera na gamesale.cz zakupila dřiv hru ktera jí byla Steam podporou odebrana z učtu Steam !! gamesale.cz budu resit pravnikem a to z principu:-) Steam,Origin atd si je urcite da do hledáčku čoi to rozhodne rešit bude jake mají praktiky........gamesale.cz už nikdy!!!!

  • Je to asi měsíc co jsem nakoupil nějakou hru na GameSale. Potom co jsem udělal krátkou recenzi na Heurece mi přišel email, že jsem vyhrál a mám si vybrat buď hru za 300,- nebo jestli chci mohu dostat 3000 bodů. Tak jsem se zaregistroval a obratem napsal přezdívku. Je to ale už zdá se mi dlouhá doba (asi 3 týdny) a body ani software, který jsem si nakonec vybral nic. Na otázku, jak dlouho připsání bodů trvá nic, jen jsme si vyměnili pár strohých emailů, na některé jsem nedostal ani odpověď, poslední před týdnem, že mi zjistí na technickém (proč technickém) oddělení nějaké podrobnosti a dají vědět, zatím nic na chatu o ničem neví.

    Já se do žádné soutěže nepřihlašoval a tak by mi to mohlo být i jedno, nevím proč tenhle přístup mi ale vadí.

    Tyhle komunikace, kdy se čeká na odpověď na emaily i dny mě taky zrovna nebaví.

    • Super! Body jsou připsány.

    • Děkuji ti GameSale!

  • velmi dobryy obchod

  • Peta27: Jsme rádi, že jste s řešením spokojen a věříme že zůstanete našim zákazníkem i nadále :)

  • Dobrý den, tak dnes 1.6. v cca 12:30 h jsem obdržel k mé spokojenosti NOVÝ klíč k NFS SHIFT 2 Unleashed. Zaplať bůh, že mě EA nesmazalo SAVy v Cloudu :-) Díky GAMESALE za rychlé vyřízení. Snad tento klíč bude již do budoucna funkční. Pěkný den.

  • Peta27: Dobrý den,

    Dobrý den,

    samozřejmě řešíme veškeré reklamace, se kterými se můžete setkat,, proto se nám ozvěte na email, nebo přímo prostřednictvím reklamačního formuláře a jistě tento problém obratem vyřešíme k Vyší plné spokojenosti :)
    Je pravděpodobné, že v tomto případě bude nějaká chyba na straně dodavatele.

    S přáním pěkného dne tým GameSale

  • Neměl jsem nikdy s GAMESALE.CZ problém.Až do teď. K mému zděšení byl dnes na mém účtu Origin DEAKTIVOVÁN NFS SHIFT 2 Unleashed. Hra se prodává za hubičku. CCA 100Kč. Nicméně rozjetá kariéra na 60% a hra je fuč :-( Kontaktoval jsem dnes technickou podporu Electronic Arts a bylo mi sděleno, že lic. klíč, který jsem zakoupil na GAMESALE.CZ pochází z NELEGÁLNÍHO zdroje. Byl zakoupen KRADENOU kreditní kartou a na základě toho EA hru deaktiovala na mém účtu. TO zamrzí. Nicméně doufám, že Gamesale to vyřeší rychle. Neměl jsem s nimi v minulosti žádné problémy. Ještě napíšu jak jsem dopadl. Reklamaci jsem zadal teď 30.5.2017 v 22:32. Sice to mají hezky schované, ale nakonec se zadařilo. Držím si palce. Snad se GAMESALE poučí a lépe si prověří svoje dodavatele.

  • jsem zvědav jak dlouho budu ještě čekat vaše reklamace bude vyřešena do 72 hodin 72 hodin pryč a čekám jak blbec dál a mých 1149 Kč někde v tabu no asi asi je to u vás běžné co koukám nejsem jedinej co si u vás stěžuje....

  • Michal Blaško: Jek je uvedeno na webu a bývá zvykem vydavatelů u předobjednávek se data vydání často mění, uvedené data nejsou v těch případech závazná. Rozhodující je spíše cena, kde se díky včasnému předobjednání dá ušetřit i několik stokorun, místo ceny která je obvyklá v den vydání.

  • Zaujímalo by ma ako je možné že ponúkate hru (aj s dátumom doručenia) pri ktorej tvorcovia neohlásili officiálny dátum vydania.

  • Gut: Samozřejmě souhlasíme s tím že si každý zákazník udělá názor sám :)

    Vaše reklamace byla řádně vyřízena během 4 dnů od zadání reklamace.

    Navíc protože nám jde vždy a v prvé řadě o spokojeného zákazníka, udělali jsme vstřícný krok a nabídli jsme Vám zmíněný bonus, protože to vidíme jako lepší řešení, než zde pokračovat v konverzaci o již vyřešené reklamaci, kdy nás zcela zbytečně napadáte a urážíte. Děkujeme za pochopení.


  • GameSale.cz: Jste normalni podvodnici. Zaslali jste mi klic ktery vubec nebyl ve Steam formatu! Na odstoupeni od smlouvy jste nereagovali a mail "neevidujete". Pripojim citaci z mailu od vas:
    Dobrý den
    je možné prosím se nějakým způsobem dohodnout na ukončení celé situace (diskuze na heurece).
    Nabízíme Vám zaslání bonusové hry v hodnotě 200,-- dle vlastního výběru, jako kompenzaci za způsobené problémy s řešením reklamace.
    Opravdu nám záleží na spokojenosti zákazníka.
    Děkujeme za pochopení
    Tereza Gamesale

    At si kazdy udela obrazek sam!

  • Gut: Dobrý den, samozřejmě se nechceme se zákazníkem dohadovat .

    Nicméně jsme ještě jednou ověřili Vaší připomínku, ale skutečně na našem emailu dotazy@game... se email od Vás nenachází.

    Váš problém byl navíc řádně vyřešen, zasláním nového klíče, v co nejkratším možném ternímu (3 dny od doručení podkladů k reklamaci) , byť ze zákona má obchodník na řešení reklamace 30 dnů.

    Reklamace také byla dořešena na základě toho, že dorazila odpověď od distributora, který zaslal klíč správný klíč a né na základě urgence od Vás, byť se časově mohl shodovat. Bohužel proces ověření u distributora nemáme jak časově ovlivnit a musíme počkat na jeho odpověď.

    Za komplikace u Vaší objednávky se ještě jednou omlouváme. Zárověň dodáváme, že byl problém řádně ještě před započetím této konverzace vyřešen a proto nás Váše "útoky" na shop mrzí a příjdou zcela zbytečné :(

    Děkujeme za pochopení

    tým GameSale

  • GameSale.cz: Vy jste tak prolhany az to neni mozny! Poslal jsem Vam 3x e-mail, kdyz jste na prvni dva nereagovali pouzil jsem pro reklamaci i formular na Vasich strankach. Reakce jsem se dockal az kdyz jsem po peti dnech zaregistroval nekoho online na chatu - onen clovek se asi zasadil o to ze mi platny klic v Pa vecer konecne prisel. Po 5ti dnech od prvniho kontaktu a zaplaceni. (hra za 770Kc dodavam).

    Lidi vyhnete se temto obchodnikum! Jsem tak nastvanej ze snad jeste dodatecne poslu podnet na COI (vase smluvni podminky by je urcite mohly zajimat, zrovna tak jako prodej neplatnych klicu)

  • Gut: Vážený zákazníku,

    to co uvádíte se nezakládá zcela na pravdě.

    V prvé řadě, na webu máme pro případnou reklamaci přímo u klíče formulář, prostřednictvím kterého můžete ihned začít reklamaci řešit.

    Zde jste reklamaci zadal : 7.2. kdy následně 10.2. jste obdržel zcela nový klíč . Reklamace tedy byla vyřízena.

    Bohužel jak je uvedeno zde : https://www.gamesale.cz... , reklamace i v tomto segmentu může nastat.

    Pokud ovšem se něco stane, vždy situaci vyřešíme!

    Co se týká komunikace na kterou poukazujete , od Vás žádný email na dotazy@games... neevidujeme a ani dotaz na online chatu neevidujeme. Pokud chat je offline, stačí zanechat zprávu na kterou je odpovězeno. Nic z toho jste neprovedl, pouze založil reklamaci, která byla řádně vyřízena.

    Za komplikace se ještě jednou omlouváme.

    S přáním pěkného dne tým GameSale

  • Vážený zákazníku,

    to co uvádíte se nezakládá zcela na pravdě.

    V prvé řadě, na webu máme pro případnou reklamaci přímo u klíče formulář, prostřednictvím kterého můžete ihned začít reklamaci řešit.

    Zde jste reklamaci zadal : 7.2. kdy následně 10.2. jste obdržel zcela nový klíč . Reklamace tedy byla vyřízena.

    Bohužel jak je uvedeno zde : https://www.gamesale.cz/co-delat-v-pripade-ze-chci-hru-reklamovat , reklamace i v tomto segmentu může nastat.

    Pokud ovšem se něco stane, vždy situaci vyřešíme!

    S přáním pěkného dne tým gameSale


    tým GameSale




  • Napsal bych recenzi na tento (ne)povedeny e-shop, jenze jsem po nakupu nedostal dotaznik o spokojenosti. To se nedivim, protoze GAMESALE.cz je nejhorsi e-shop se kterym jsem se setkal! Vubec nereaguji na e-maily, behem tydne jsem poslal 3 (poslali mi v nedeli neplatny klic), a zadna reakce! Na chatu na jejich strankach byl nekdo online az v patek a reklamaci vyresil (uz jsem ani nedoufal). NENAKUPUJTE TAM, jejich vstricnost je jen deklarovana, nakonec budete radi ze Vam zbozi vubec dodaji!

  • Lukysh: Dobrý den,
    určitě i my se vždy snažíme veškeré situace řešit ke spokojenosti zákazníka.
    Jestliže máte nějaký dotaz nebo problém při aktivaci, napište nám na email [email protected]
    Na daném emailu jsme každý den od 7-22 hodin.
    S pozdravem
    Tým Gamesale

  • Přítelkyně mi před pár dny zakoupila klíč ke hře Borderlands GOTY, poté co jsem jej včera zadal byl nefunkční, že je již použitý. Poté co prodejci napsala, tak se zatím stále nemůžeme dočkat ani žádné odpovědi. Přeci jen bychom byli rádi, aby se věc vyřešila co nejdříve... Není dobré zakoupit klíč ke hře, který je nefunkční...