Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží odesláno týden po obdržení platby a po 10 dnech od objednávky stále nedorazilo
Produkty možná budou dobré, ale délka dodání hrozná
Reakce obchodu GADEO.CZ
Dobrý den,
děkujeme za podnětnou reakci. Mrzí nás, že Vám zboží stále nedorazilo, nicméně pevně věřím, že Vám bude co nejdříve dovezeno. Bohužel není v našich možnostech zboží zákazníkům rozvážet vlastními auty a proto se musíme spoléhat na služby přepravních společností. A i ti dělají, co je v jejich silách...bude hůř, věřte ... Protože se o víkendech a státních svátcích, což nastalo právě teď, nerozváží, zdá se doba dodání nepřiměřeně dlouhá ...
Přeju pěkný den a doufám ve vaši spokojenost s výrobkem, Jana -
Nedoporučuje obchod
Zbozi nemam
Reakce obchodu GADEO.CZ
Dobrý den,
Vaše hodnocení mne mrzí, o to více, že jste nám nedala čas prověřit, kde se zásilka nachází. Volala jste dnes ráno a protože jsem byla v autě, slíbila jsem, že jakmile dorazím do kanceláře, zásilku dohledám. Teď jsem v kanceláři, ale Vy už jste své stanovisko vynesla. Jen pro upřesnění - zásilka je uložena na Vámi zvolené pobočce Zásilkovny, již týden. Máte ale pravdu, že Vám nepřišla SMS s kódem, která by Vás o tom informovala - přepsala jsem se v telefonním čísle a za tuto chybu se omlouvám. Kdyby jste chvilinku vydržela, vykomunikovala bych to se Zásilkovnou a mohla jste si ji dnes vyzvednout.
S pozdravem a přáním pěkných Velikonoc,
Jana Štursová -
Nedoporučuje obchod
- délka dodání... Netuším, jestli ke mně zásilka vůbec doputuje. U internetového obchodu se mi ještě nikdy nestalo, že bych na zásilku čekala 11 dní!!!!! Už o ni nemám zájem.
Reakce obchodu GADEO.CZ
Dobrý den,
velmi se omlouváme za nedorozumnění. Posílali jsme Vám druhý den po přijetí objednávky mail s informací o skladové dostupnosti a návrhem jiného řešení. Ten pravděpodobně nedorazil, my čekali na odpověď a Vy na zboží. Poučení pro nás - příště v takových případech raději volat.
S pozdravem, Jana Štursová - Gadeo.cz