Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nejdříve si ani nevšimli, že jsem zboží zaplatila...Pote co mi doručili zboží (koženou peněženku) byla špinavá, ulepaná a rozpáraná a ještě měla barvu znaku stříbrnou místo černé.. Tak prej můžu zboží vrátit.. Dle podmínek - na vlastní náklady vrchol. Rozhodně obchod nedoporučuji.

  • Dne 7.12.2018 jsem v tomto obchodě objednala a hned kartou zaplatila zboží, 11.12.2018 zásilka dorazila.Jelikož ale nebylo zboží ve výsledku dle našich představ, dne 12.12.2018 jsem ho obratem vrátila zpět.13.12.2018 bylo obchodem zboží převzato, ale do dnes nemám své peníze ve výši 2.319,- vráceny zpět.Po písemné urgenci mi bylo 30.12.2018 odpovězeno, že pro velkou vytíženost mi vrátí mé peníze po Novém roce.S tímto přístupem a jednáním jsem velmi nespokojena.Dnes samozřejmě žádné peníze nedorazily, pokud nedorazí ještě zítra, budu jejich vrácení již řešit jinou cestou:-(

  • 14.11. jsem objednala zboží... Stále nedorazilo.
    Komunikace příšerná.
    Personál zjistil, že některé kusy nemůžou najít... Nikoho však nenapadlo mě kontaktovat a nějak to řešit. Prostě objednávku odložili stranou. Po týdnu jsem tedy volala, proč balík stále nedorazil, když podle e-shopu bylo vše SKLADEM. Paní mi teprve tehdy sdělila, že některé věci nenašli. Na e-maily nereagují, proč psát odpovědi...
    Komunikace příšerná, personál působí mile a snaživě, avšak po téhle zkušenosti musím konstatovat, že je naprosto neschopný a nespolehlivý...
    Ano, je před Vánoci a je toho hodně. Ale jelikož sama pracuji pro e-shop, musím říct, že pokud bychom se takto chovali k našim zákazníkům, pravděpodobně už žádné nemáme...
    Bohužel, nakoupila jsem zde poprvé a naposled. Jen se modlím, aby zboží dorazilo v pořádku, protože vrácení peněz bych se očividně dočkala někdy příští rok...

  • Frantisek: Dobrý den Františku. Máte pravdu. V reakci na Vaší recenzi bylo uvedeno, že zboží bylo odesláno, neboť v systému to tak bylo uvedeno. Až následná hloubková kontrola ukázala, že Vám zásilka nebyla odeslána. Za tuto mylnou reakci se ještě jednou touto cestou omlouváme i když si myslíme, že následné odeslání Vaší kompletní objednávky ZCELA ZDARMA bylo pro Vás dostatečnou kompenzací :)

  • Rad bych zde reagoval na nepravdivé informace uvedené v reakci na recenzi od Frantiska. Objednávka byla provedena 12.9.2016 a dnes máme 26.9.2016 ... to je 14 dní, kdy teprve po vyplnění recenze se uráčil někdo z fuinstorm shopu ozvat, a uznal, že je chyba na jejich straně, pak nechápu, proč tady píšete ve stylu, že si vymýšlím, mohu klidně doložit kopie emailů. Opravdu hanba.