Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Využívají nespolehlivou službu od Balíkovny, která nedoručí zboží na místo kam má.

    Využívají nespolehlivou službu od Balíkovny, která nedoručí zboží na místo kam má. Na místo toho, aby From nature se snažil situaci vyřešit, tak jen zavře oči a Česko Poštu nechá ať si dělá co chce.

    Reakce obchodu From nature

    Dobrý den,

    tuto situaci jsme si již vysvětlili po telefonu. Jak jsem již říkala, české poště jsem volala a psala e-mail. Pokud mi řeknou, že na nějakém místě není volná kapacita, tak s tím bohužel nic nezmůžeme.
    Opravdu jsme se snažili, přesměrovat zásilku na Vámi vybrané místo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Málokdy píšu recenze natož pak negativní. Kvalita bylin zaslaných touto společností mě však donutila. Směs na čištění střev plná pavučin od molů. Kopřiva list s příměsí sena v hrozné kvalitě , o sušení nemluvě. Kopřiva černohnědá ....katastrofa.Baleno sice v ČR ale produkce mimo země EU. Rozhodně nemám chuť pít nálev ani z jednoho.

    Reakce obchodu From nature

    Dobrý den,

    omlouvám se bylinnou směs napadenou moly. Zboží pravidelně kontrolujeme a důkladně prověříme danou bylinnou směs.
    Aktuální šarže BIO kopřivy pochází z Albánie. Albánie má čistou přírodu a s porovnáním s různými produkty ze zemích EU je často lepší. To, že bylinka nepochází ze země EU, neznamená horší kvalitu.
    Pokud nejste spokojena s bylinkami, není problém se s námi spojit a zboží vrátit.

    S pozdravem

    Tým e-shopu FromNature.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupil jsem Tymian list 1kg. To je ostuda. Tymian nevoni, kdovijak stare to je. Nevoni pri vareni ve vode, nevoni pri vhozeni na uhliky, nevoni celkove. Dobre tak na vykurovani vcel.

    Reakce obchodu From nature

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s naším produktem. Pokud nejste se zbožím spokojen, není problém se domluvit a zboží nám vrátit. My pak dále můžeme poslat zboží k další kontrole, jestli je daná šarže v pořádku.
    Rozhodně neprodáváme staré zboží, jelikož jsme dovozci a první zpracovatelé bylin.

    Ohledně řešení reklamace nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese: [email protected]

    Děkuji a přeji krásný zbytek dne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bylinky jsou ve špatné kvalitě, přesušené, s nečistotami.

    Reakce obchodu From nature

    Dobrý den,
    omlouváme se za problém se zbožím. Pokud nejste s nějakým produktem spokojena, není problém balíček nám vrátit.

    S přáním krásného dne tým FromNature.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nejdřív mi dorazila zásilka od někoho jiného
    • Pak jsem měla v šípku pavučinky, jakoby od nějakého broučka
    • Jako omluvu za špatně poslány balík jsem dostala 15 % slevu na další nákup, který raději fakt nechci…

    Reakce obchodu From nature

    Dobrý den, za tyto nepříjemnosti se omlouváme. Nabídli jsme Vám, že můžete zboží vrátit na naše náklady nebo vyměnit..
    Slevu jsme Vám poslali navíc jako bonus. Více bohužel udělat nemůžeme.

    Děkujeme z pochopení Tým FromNature.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zadala platbou převodem a okamžitě to po mě chtělo opsat mou kreditní kartu. Načež jsem se podívala na recenze, kde byly všechny recenze smazané z důvodu psaní vlastních recenzí od eshopu, které jim byly smazané. Toto jednání na mě působilo nekale a radši jsem nic nezaplatila.

    Reakce obchodu From nature

    Dobrý den,
    hledala jsem Vaši objednávku a zjistila jsem, že jste si u nás objednala dvakrát. Poprvé jste si u nás objednala na dobírku a zásilka se nám také vrátila.
    Nic jsme po Vás nepožadovali, ale upřímně kvůli těmto zákazníkům jsme byli nuceni se bránit a vymáhat úplatu za nevyzvednuté zásilky.
    Druhou objednávku jste odmítla zaplatit on-line platbou (přes externí platební bránu ShoptetPay, která v žádném případě nemůže nikomu poskytnout Vaše údaje z platební karty). Poté jsme Vám nabídli, že je ještě možnost zaplatit převodem, kde taky nemáme možnost dostat se k Vašim platebním údajům..

    Pokud jste měla nedůvěru v náš e-shop hned od začátku, proč jste si objednala podruhé jiné zboží?

    Tým FroNature.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nestihla jsem vyzvednout zásilku z boxu,kde je pouze 3 dny a hned mi přišel opravdu nepříjemný email.HRUBĚ jste porušila podmínky...zaplaťte!!!O kurkumu jsem stála,jen jsem to mezi svými 12 hodinovými směnkami,s cestou 14 hodinovými,kdy se vracím v půl deváté večer unavená a vstávám ve 4.25 nestihla vyzvednout.Pokud budu ještě kurkumu objednávat,rozhodně ne u takového obchodu,jako je tento!!!

    Sprosté neempaticke chování obchodu

    Reakce obchodu From nature

    Dobrý den,
    Snažili jsme se Vás kontaktovat, že máte poslední den k vyzvednutí zásilky (doba vyzvednutí se dá samozřejmě po kontaktování zásilkovny prodloužit).
    Bohužel od Vás nepřišla žádná reakce, jestli máte o zboží zájem nebo ne..
    To, že jste tímto porušila podmínky, je bohužel pravda. E-mailem jsme Vás chtěli upozornit k čemu došlo a jaký je možný další postup. Také jsme Vám napsali, že Vám zásilku po uhrazení platby pošleme znovu nebo si ji můžete osobně vyzvednout na naší pobočce.
    Nám Vaším nevyzvednutím a vrácením zásilky vznikly náklady. To že Vám napíšeme žádost o jejich uhrazení, přece není nezdvořilost, ale samozřejmost.

    Omlouváme se toto nedorozumění.
    S přáním krásného dne tým FromNature.cz