Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Funguje přes internet a taky lze zajet do obchůdku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Super rychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem tady podruhé na základě spokojenosti s první objednávkou, ale nakonec je z toho skoro po dvou týdnech obrovské zklamání.
    • Zboží objednáno 4.12.2023, předem zaplaceno 880,- Kč a dne 6.12.2023 potvrzeno přijetí platby, že se objednávka zpracovává. Potom nic, ticho, žádná informace až se dne 9.12.2023 objevilo v emailu "Hodnocení spokojenosti". To mne nadzvedlo ze židle, proto jsem panu Liškovi napsala email a ten mi obratem sdělil, že mi měla být zaslána informace, která však zaslána nebyla, že knihu nemají už skoro měsíc od dodavatele a ten se neozývá. Že mi může poslat zbytek objednávky na své náklady a knihu dopošle až kniha někdy dorazí. Odepsala jsem, že počkám na celou objednávku. Na druhý den jsem obdržela další email od paní Sedláčkové, že se dodavatel neozývá a nabídla vrácení peněz. Hned jsem ji odepsala, že tedy chci vrátit peníze za všechno a že už mám knihu domluvenou jako dárek. Bohužel do této chvíle žádná zpráva od ní už nedorazila, nezájem. Dnes jsem tedy napsala panu Liškovi, že chci vrátit peníze v celém rozsahu na základě jejich nabídky, protože jsem vše pořešila jinak a knihu už mám. Nic, žádná odpověď, telefon nikdo nezvedá, jen mi přišla smska, že pán Liška nemůže hovořit, tak mám odepsat sms a on se mi potom ozve, s láskou. Ovšem všude je mrtvo, nic se nekoná, obchod se ukazuje i na FB stránkách jako uzavřený. Jak jsem byla z pana Lišky ze začátku nadšená, tak bohužel musím konstatovat, že je to katastrofální přístup ke klientovi a jeví se, že tam mají chaos a neumí komunikovat s dodavatelem a ani mezi sebou. Proč knihu na stránkách nabízejí, když ví, že dodavatel už měsíc nekomunikuje? Nakupovat tady proto rozhodně nedoporučuji.

    Nedoporučuji tady nakupovat.

    Reakce obchodu FOXYLIFE

    Dobrý den. Kniha nebyla na eshopu z důvodu nedodání dodavatelem. V jeden den si objednalo tolik lidí Zakázané zdraví (asi musel vyjít nějaký odkaz na sociálních sítích) že se vyprodaly během chvilky skladové zásoby. Nedostalo se tak na všechny a proto jsem nabídl buď čekat, nebo poslat zbývající zboží a potom čekat na knihu, kterou pošlu na vlastní náklady, nebo zaslat peníze zpět obratem. Pravda je, že nemohu a ani nejsem zvyklý reagovat na emaily a sms obratem, jak je většina lidí dnes zvyklá. Když energeticky léčím, chodí klientům automatická odpověď, že nemohu mluvit, ať mne lidí kontaktují emailem nebo sms. Jsem si jistý, že nemám katastrofální přístup ke klientům, ale každý má právo na svůj názor. Ale to musí klienti posoudit sami, proto nechávám veřejně publikovat takováto hodnocení. Na žádost klientky jsem peníze zaslal zpět. děkuji všem klientům za jejich názory, ať už jsou jakékoliv :-) Miloš

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    dobrá komunikace s obchodem, každý rok super nabídka s velkou slevou, rychlé doručení, maximální spokojenost s produkty

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    jsem velmi spokojena,nakupuji již po několikáté

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychle a spolehlivě

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Naprostá spokojenost s obchodem, výborná komunikace i produkty, přehledný e-shop.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost, objednáno poprvé

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Veľká spokojnosť
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělý obchod, rád zde nakupuju!!!

    • Rychlé vyřízení objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání,velmi dobrá komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po týdnu jsem nedostala zboží. Žádná komunikace. Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu FOXYLIFE

    Omlouvám se za zpoždění. Někdy vyřizuji objednávky již v den přijetí zakázky. Velice zřídka se vzhledem k objektivním důvodům zásilka zdrží. Děkuji za Váš názor a hodnocení. Miloš

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v naprostém pořádku

  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • doručení zdarma domů
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vynijající produkty. Naprostá spolehlivost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    rychlé a perfektní

  • Doporučuje obchod

    100 %

    skvělé produkty

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Kvalitní produkty
    • Dražší dopravné.U opakovaných objednávek by mohla být zdarma.

    Reakce obchodu FOXYLIFE

    Dopravné je nastaveno tak, abych nedoplácel ze svého. Dnešní ceny dopravy jsou poměrně drahé. Snažím se alespoň při objednávce nad 2000,- Kč dávat dopravu zdarma. Při opakovaných objednávkách by to nebylo možné jak technicky, tak ekonomicky. Děkuji za zpětnou vazbu. Miloš

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborná komunikace s majitelem obchodu.