-
Zdravím všechny,
ja mám bohužel špatnou zkušenost s Fotoškoda co se týče fotoslužeb :/
Cca týden dozadu jsem si nechal vyvolat ČB svitkové negativy značky Fomapan 200 a 400, no to co vypadlo z jejich labáku je naprostá katastrofa. Filmy byli hodně znečistěné, poškrábané a velmi neostré. Hrubé zrno a detajly nikde :/
Normálně si ČB negativy vyvolávám sám, ale rozbil jsem omylem teploměr, tak jsem si řekl, že filmy nechám vyvolat profesionálům. Dál to už radši nebudu komentovat.
Bohužel to není poprvé, co jsem s výstupem jejich labáku není spokojen. Je to to taková "rychlokvaška", co se týče kvality fotoslužeb.
Několikrát jsem nechal negativy také vyvolat u konkurence (Polagraph) a tam byla naprostá spokojenost.
Je to škoda, že u Škody už moc nedbaj na kvalitu, ale asi chrlej kvantitu.
Takže asi tak..
Jinak nebyl problém s reklamací a také viděli, co jim z labáku vypadlo a omluvili se. No trošku jsem s nimi musel polemizovat, aby mi vrátili peníze za vyvolání (3x svitky za 430.- tušim). Chtěli mi původně dát jenom dva nové filmy v hodnotě 120.-.
Máte také nějakou podobnou zkušenost s jejich fotoslužbama?
Děkuji :)
S pozdravem
Mario Bakuš-
"Dobrý den, pane Bakuši, ve Vašem případě bohužel došlo k poškození filmů naším partnerským zpracovatelem. Zcela chápeme, že zde došlo k nevratné a nenahraditelné škodě, což nás velice mrzí.
Na naprosté spokojenosti zákazníka nám velice záleží a klademe velký důraz na kvalitu služeb našich produktů i na kvalitu komunikace a kontaktu se zákazníkem. Dovolujeme si proto oponovat, jak na Vás kvalita zpracování zakázek působí celkově, navzdory tomu, že máte negativní zkušenost, jak píšete, opakovanou (?).
Jako náhrada škody Vám byly kromě nových filmů poskytnuty skeny negativů zdarma.
S omluvou a přáním příjemného dne,
Tým fotoslužeb CFŠ."
-
-
Dnes jsem měl tu čest poznat nejlepšího,nejochotnějšího a nejupřímnějšího zaměstnance.
Tím je pan Dušan Vybíral. Komunikace 100%,absolutní přehled o všem co se týkalo produktu. Dokázal mi poradit se všemi otázkami a sám mi předal zkušenosti ohledně produktu. Nejen, že se choval profesionálně, ale také měl dokonalý smysl pro humor, tak nebyl nákup jen nákupem, ale člověk si krásně popovídal a zasmál se. Prosím buďte na svého zaměstance hodní a važte si ho, protože na tak skvělej nákup nezapomenu. Ihned po zaplacení jsem požádal o jméno ,abych mohl tímto způsobem poděkovat.
Zakoupil jsem si GoPro Hero6 s doplňky. Jsem spokojen děkuji za super nákup.
PS: Budu rád když pana Vybírala odměníte za skvělou práci. S pozdravem J.P. ;-) -
Vážený zákazníku, děkujeme za příspěvek, který nás velice potěšil. Budeme se snažit, aby jste i v případě další návštěvy byl s poskytnutými službami spokojen.
Tým Centra FotoŠkoda. -
Mám výbornou zkušenost se servisem Centra Foto Škoda ve Vodičkově ulici v Praze z pátku 8. 12. odpoledne. Velice ochotný a kompetentní zákaznický servis (mladá žena a mladý muž), rychlá, účinná a po všech stránkách profesionálně bezchybná pomoc. Už v minulosti (před 2-3 roky) jsme měli podobně výbornou zkušenost s tímto servisem a je skvělé, že ochota, rychlost a kompetence servisu je stále špičková (i když v podmínkách té kukaně by leckdo nevydržel dlouho:), natož s dobrou náladou a vstřícností)
-
Dobrý den, pane Lysý,
děkujeme za Váš příspěvek. Omlouváme se za prodlevu v rámci zpracování Odstoupení od smlouvy.
Je nám líto, že vrácené zboží nebylo s ohledem na jeho stav možno považovat za nové, a tedy prodejné za plnou cenu. Z tohoto důvodu bylo nutno vrácenou částku ponížit.
Děkujeme Vám za pochopení. -
Já musím obchod pochválit za rychlé dodání i poštovné zdarma, nicméně mě zklamalo, že poté, co jsem se zboží rozhodl vrátit ve lhůtě 14 dnů, jsem musel navrácení zaplacené částky urgovat, když se po 14 dnech nic nedělo a nakonec to trvalo 20 dnů. A také mě zaskočilo, že za pomačkaný kartonový obal u vraceného popruhu mi bylo strženo 20 % ze zaplacené částky. Chápu, že zboží už není možné prodat jako nové, ale téměř 360 korun za pomačkanou krabici je poměrně dost. Ano, 20 % je uvedeno v obchodních podmínkách, ale předpokládal bych, že se to nebude týkat kartonového obalu za pár korun.
-
Růžena:
Vážená paní,
velice se Vám omlouváme za nepříjemnou zkušenost při využití našich služeb. Neustále se snažíme naše služby vylepšovat a o to více nás tato událost mrzí. Pracovníky, kteří byli v inkriminovaný den na pracovišti jsme znovu poučili a zopakovali jednotlivé postupy. Věříme, že se podobná situace nebude opakovat. Vedoucí oddělení fotoslužeb Vás bude kontaktovat s nabídkou opravy Vaší zakázky a také kompenzace. Budeme rádi, pokud naší nabídku a omluvu přijmete. Tým Centra FotoŠkoda -
Dobrý den,
Bohužel i já musím zde vyjádřit svou nespokojenost s Vašimi službami a především s personálem!
Přes Vaše stránky jsem si v pondělí 26. 10. objednala dva stejné hrnečky. - To že jsou Vaše dodací lhůty v dnešní době opravdu nesmyslně dlouhé, je opravdu nepříjemná realita, když nedaleko od Vás je konkurence, která zvládne zakázku zhotovit rychleji... pravda je, že na dodací lhůtu 5 dní upozorňujete na stránkách (když člověk hledá možná i najde), takže to považuji za mou chybu, že jsem si to nezjistila před odesláním objednávky. Kdyby tomu tak bylo, nikdy bych si od vás výrobek neobjednala... ale jako zásadní problém vidím, že když jsem se byla slušně zeptat, 5 pracovní den od zadání objednávky (tzn. 4. 10), jestli už není výrobek náhodou hotov a Vaše obsluha na mě "štěkala", že až to bude, tak mi přijde e-mail a že 5 dní je standardní doba a po velmi neochotném zavolání do výroby mi bylo sděleno, že to bude připravené následující den ve 12h, mě opravdu hodně zklamalo. Co mě ovšem už maximálně naštvalo je, že cca 20min po odchodu z Vaší prodejny mi přišel e-mail, že zakázka je připravena k vyzvednutí!!! To mi přijde opravdu jako vrchol. Můžete mi to nějak logicky vysvětlit? Nebo se mi personál chtěl prostě pomstít, protože jsem se dovolila zeptat, jak to vypadá s mou zakázkou... A další třešničkou je, že jsem si objednala dva stejné hrnečky a přesto je každý jiný! To ani neumíte fotku (obrázek) vytisknout stejně na stejné místo???
Bohužel má negativní zkušenost s Vámi není jediná z mého okolí... Takže u Vás jsem byla poprvé a taky naposledy... a ano je mi jasné, že tak velké firmě, s tak velkým okruhem produktů a služeb je jeden ztracený zákazník ukradený...
Přeji Vám pěkný den.
RP.
-
Daniel: Vážený pane Danieli,
děkujeme Vám za zpětnou reakci, která pro nás není lichotivá. Za nedorozumění v komunikaci s kolegou se Vám omlouváme a věříme, že do budoucna nás navštívíte a přesvědčíte se, že se snažíme naše služby neustále zlepšovat. Tým Centra FotoŠkoda
-
Pěkný den, dnes jsem navštívil prodejnu s tím, že tam na výkupu nechám rok starý objektiv Canon 18-55mm 2,8 f s dokladem ,zárukou. Nepoužívaný v Top stavu. Přinesl jsem ho originál zabalený. Personál AROGANTNI vešel jsem do nějaký buňky a jen ten dotyčný řekl,,nenáme zájem" aniž by se podíval nebo nějak zajímal ! Ten den jsem tam chtěl koupit dva objektivy Canon 24 mm 2,8f a Canon 85mm 1,8f První ani neměli, stím že někdy přijde. Výkupčího to ani nezajímalo. Tak to mi stačilo. Připadal jsem si stím objektivem jakým tonem to podal jak zloděj. Tady už mne nikdy neuvidí !!!
-
Bohužel mohu potvrdit, že je personál arogantní! Byl jsem na prodejně ve Vodičkově ulici v Praze. Čekal jsem za nějakými dveřmi (je to dávno), zaklepal jsem a zpoza dveří se ozvalo něco jako "vydrž, ty debile, se z tebe nepo*eru". To mi stačilo a od té doby se prodejci FotoŠkoda obloukem vyhýbám.
-
Pěkný den, k Centrum FotoŠkoda jsem vždy vzhlížela, ale po zkušenosti s oddělením servis a výkup, bych tam už v životě nevkročila. Po mailu jsem se dotázala na výkup objektivů (protože tělo je nefunkční a pro mě objektivy tedy bezcené, ikdyž zcela funkční) a bylo mi napsáno, že je vykoupí za cca 2 tisíce, tak jsem se rozjela 50 km na Prahu, ale netušila s jakou se setkám arogancí. Prakticky mě vyhodili, aniž by se podívali s čím jsem přišla. Co prý by dělali s výměnýma objektivama, když je nefunkční tělo (co takhle prodat někomu, kdo má tělo a chce koupit jen objektiv?) :-) No prostě totální nezájem a ve mě zanechalo pocit, že kdybych tam přišla jako zloděj s ukradeným zbožím, tak bych snad dostala více pozornosti.... Se servisem mám podobnou zkušenost, takže SERVISU A VÝKUPU SE VYHNOUT!!
-
Dobrý den, chtěl bych Vás jakožto nové, či stávající zákazníky vznešeného a uznávaného obchodu FOTOŠKODA varovat před nekalými praktikami. Jde zejména o bazarové věci, které se v tomto obchodě vykupují ve velkém a samozřejmě to nebude náhoda, že častokrát jsou to věci KRADENÉ!!! Sám jsme byl okraden o Canon 7D a další příslušenství, které zde bylo bez problému zpeněženo. V průběhu soudního procesu jsem se dozvěděl že pachatelem bylo takto učiněno hned několikrát s různými přístroji a to vše bez jakékoliv doložky o vlastnictví, bez papíru, krabice, či manuálu. Pokud se chcete vyhnout problémům hledejte jinde. Tato osoba byla sice PČR dopadena, ale nebuďme naivní on to určitě nedělal sám...
lovu zdar -
Ivan Novotný:
Vážený pane Novotný
je nám velice líto a omlouváme se, jestli jste se setkal s arogancí obsluhujícího personálu, nicméně důvodů, kvůli kterým nemohla být Vaše zakázka přijata, je několik. V případě tisku na iPF5000 jsou používány speciální pigmentové inkousty, které nelze použít na všechny druhy papíru. (Daný papír musí mít v produktovém listě uvedenou kompatibilitu s inkoustem LUCIA I ) Při použití nekompatibilního materiálu může dojít ke špatné absorpci inkoustu a tím ke znečištění tiskové hlavy. V případě tisku na digitální tiskárně Canon C1 je tomu obdobně. Přímo ze servisní smlouvy vyplývá, že použít lze výhradně materiály certifikované pro digitální tisk. Důvodem je vysoká prašnost necertifikovaných materiálů, což způsobuje znečištění snímačů, válců a dalších komponentů zařízení.
Děkujeme za pochopení
Vladimír Miltner
Fotosluzby
Centrum FotoŠkoda
Vodičkova 37
11000 Praha 1
222929039
-
Dobry den, chtel jsem se zeptat, proc u Vas nelze tisknout na vlastni papir. Dalo nam praci esteticky vybrat papir vhodny k tisku pro nase zamery, slo o pomerne velke mnozstvi barevnych stran tisknutych na 250 g papir. Byli jsme vsak odmitnuti a tudiz nuceni vyhledat sluzby u konkurence, se kterymi jsme k Vasi skode velmi spokojeni a to jak co se tyka kvality, tak, bohuzel, i vstricnosti obsluhy. Mozna byste meli zavest vice user-friendly tisk ;-)
Takze, diky nemoznosti tisku na vlastni kvalitni papir a zejmena aroganci Vaseho personalu jste prisli o zisk. Urcite z vaseho pohledu maly, ale berte to jako ne zcela dobrou reklamu.
S pozdravem
Ivan Novotny, Praha, 3.8.2009