-
Já tedy dnes na Budějovicke narazil na obsluhu, v případě dámy by neškodilo školení jak se chovat k zákazníkům..
-
Bohužel nemohu napsat recenzi, protože jsem nenakupoval přes Heuréku. Byl jsem dlouholetý zákazník firmy CEWE FOTOLAB, a to až do poslední dodávky, kdy mě přišly i jiné fotografie, než ty, které jsem do programu výše jmenované firmy nahrál a elektronicky zaslal. Chtěl jsem to řešit s firmou prostřednictvím reklamace, ale považoval jsem to za zbytečné, protože ten čas a peníze, které bych ztratil, mě za to nestojí, to si raději těch 14 zaměněných fotografií nechám vyvolat někde v drogerii na automatu. Problémem je ale hlavně to, že program Fotolabu nahrál jiné fotografie z jiných souborů v mém počítači, které měly totožný název, jako ty, které jsem si fyzicky nahrál a objednal letos. Na tuto softwarovou chybu jsem upozornil reklamační oddělení, ale ti si trvali stále na svém, ať jim vrátím všechny fotky včetně těch, které už mám zařazeny v albu. Přitom toto by nic nevyřešilo, protože oni udělali ty fotografie, které jim tam elektronicky přišly. A jim elektronicky přišly jiné fotografie, než jsem si skutečně vybral.
Proto varuji všechny zákazníky, kteří mají uloženy ve svém počítači fotografie za několik let, před elektronickým posílám fotografií do Fotolabu. Může se stát, že v počítači budete mít dvě fotografie se shodným názvem a program Fotolabu nahraje tu starší fotografii, ačkoliv jste si vybrali tu novější. Jediným řešením je zaslání na CD (co něco stojí), probírat několik stovek fotografií v počítači, aby náhodou fotky neměly stejné názvy, je nemyslitelné. A nebo přejítí k jiné firmě. -
Knížka pro dítě, aneb s CEWE už nikdy více... Když se nám narodila dcera, dostali jsme Dárkový poukaz na CEWE produkty. Krása, našla jsem si na stránkách nádhernou dětskou knížku, kterou jsem objednala. Na poukazu byla poznámka, že fotoprodukt musí být vyzvednut v prodejně, aby se dal uplatnit. Asi jsem úplně blbá, ale v seznamu míst, kde se dá zakázka vyzvednout jsem žádné rozlišení nenašla. Takže jsem zvolila místo vyzvednutí v nějaké prodejně (špatné, jak se ukázalo). Přišla jsem si zakázku vyzvednout a ouha, dárkový poukaz nelze uplatnit, ale milá paní říkala, zavolejte si na infolinku, určitě to s Vámi vyřeší (protože u nás asi nikde ta správná prodejna prý není). Slečna na infolince manželovi řekla, že máme zakázku vrátit kvůli nespokojenosti a objednat si ji znovu na správnou prodejnu (doteď nevím, jak ji poznám). Protože jinak náš poukaz využít nelze... Takhle si představuji skvělou péči o zákazníka. A přesto, že knížka je krásná, další produkt od CEWE už nebude a poukaz si doma asi zarámuju, protože zkoušet, kde je to správné místo pro vyzvednutí...
Chtěla jsem přidat ověřenou recenzi, ale vytrestala jsem se sama, protože nemám ty dotazníky ráda, tak jsem zaškrtla, že ji nechci... dobrá zkušenost, přiště si ten dotazník vždy nechám poslat. Takhle špatnou zákaznickou zkušenost jsem dlooouho nikde neměla. -
S CEWE máme velice špatnou zkušenost, naprosté pohrdání zákazníkem, neochota, nezákonné jednání, přešli jsme k levnější a kvalitnější konkurenci, jenž se navíc a hlavně k zákazníkovi chová slušně.
Objenali jsme opravdu hodně fotek naschvál premiové kvality za docela vysokou částku. Dorazil, nejde to napsat jinak, odpad. Na některých fotkách ani nebylo poznat, co nebo kdo tam je, přitom originál samozřejmě normální. Již při první raklamaci jednání podivné, nekonkrétní informace atd.. Museli jsme jet po druhé na prodejnu a fotky odevzdat, nedostali jsme žádné potvrzení prostě nic. Předělání fotek trvalo déle, ale také nevadilo. Třetí návštěva prodejny. Znovu ovšem dorazila asi menší půlka nevalné kvality. Většinu jsme si i tak nechali, jelikož jsme toho měli už plné zuby, jen fotky na kterých nebylo stále vidět téměř nic jsme při ČTVRTÉ návštěvě prodejny vrátili na zákonnou garanci vrácení peněz s instrukcemi v balíčku s požadavkem na vrácení financí na účet a jeho číslo. Opět bez jakéhokoliv potvrzení (nezákonné). Nikdo nás dále o ničem neinformoval. Po téměř čtvrt roce žádné peníže na účtu nebyly. Při stížnosti jsme se dozvěděli, že peníze "leží" ve formě jakéhosi dobropisu znovu na prodejně a že se na nás jen vykašlali s informováním (nezákonné). Po naší odpovědi, že vrácení peněz jim trvalo takovou dobu, že jsme se mezitím přestěhovali a ze zákona jsou povinni vrátit zákazníkovi finance tak, aby mu to nezpůsobilo neúměrné další náklady, následoval nevychovaný kolovrátek e-mailů a neustálé nezákonné hnaní nás zpátky po PÁTÉ na prodejnu. NEJHORŠÍ OBCHOD, SE KTERÝM JSME KDY MĚLI ZKUŠENOST!!! -
DOPORUČUJI NEKUPOVAT DRAŽŠÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ !
Příbuzní mi k Vánocům koupili objektiv Nikon Z 35mm f/1.8 S. Nicméně jeden totožný již doma mám, tudíž jsem chtěla pouze výměnu za 85mm ve stejné cenové relaci. Nejdříve mi bylo řečeno, že se to vyřeší, zboží posoudili na prodejně jako nové a zaslali ho do Prahy na další posouzení, následně mi objektiv prý vymění, to se ale nekonalo. Přišel email, kde paní konstatovala: zboží nelze vyměnit. Tak jsem znovu reagovala, že bych si opravdu vzala objektiv ve stejné cenové relaci. Načež dáma odepsala, že má karanténu a tudíž se vše vyřeší později. Poté mi bylo řečeno, že je to již dlouho od koupi zboží + je údajně použité, krabice ošoupaná a bez výplní. Nikoho nezajímalo, že příbuzní tento objektiv už takto obdrželi. Sama jsem z tohoto obchodu odebírala 5 let za nemalé částky, opravdu mě tento přístup velice zklamal a jsem rozhodnuta ZMĚNIT DODAVATELE SVÉHO FOTO PŘÍSLUŠENSTVÍ ! -
Obchod nedoporučuji. Objednali jsme si svatební fotoknihu a jedna z fotek byla rozmazaná i když byla přidána jako ostrá. :-( Navíc pár listů fotek za slušnou cenovou nálož... :-/
-
V roce 2019 sem si byl pro fotak v praze metropole zlicin na fotolabu sem si ho tam nechal obednat na vyzvednutí a co si tam jedna pani dovolila to presahuje svy meze.
kdyz jsem rekl ze si du pro ten fotoparat tak tam byla rozdelana krabice a fotoaparat take byl rozdelany v krabici a davala to na stul.
to co si vubec dovolila to rozdelat nato nemela zadny pravo to byla pouze její zvedavost a jasem zato zaplatil nemalou castku . vtu chvili sem byl tak nastvany ze sem chtel zavolat na ni polici co si to vubec dovolila to rozdelat .a ja pak mam za to rozdelane zozí zaplatit. . nikdy si nenechavejte zasilat nejam zbozí k vyzvednutí proto ze takovyhle chovaní co ona dokazala je naprosto neukaznenost . !!!!
oni vam rozdelaji zbozí ktere ste si tam nechali dorucit na vydejnu a ni vam ho tam rozdelaji avy pak zato zaplatite na co ste se tesili sami ze si to rozbalite doma a ne ze vam to bude nejaka prodavacka zvedava rozbalovat nezsi proto prijdete a pak za to zaplatite nekolik tisíc. volal sem na fotolap aby ta pani byla radne potrestana !!! -
Tak na služby této společnosti mám rozporuplné názory. Od nákupu fotoaparátu jsem měla ještě dárkovou poukázku na slevu při nákupu fotoknihy. Nechtěla jsem ji nechat propadnout, takže jsem si fotoknihu vytvořila a objednala. Zároveň jsem si objednala fotku za akrylovým sklem. Fotokniha dopadla dobře, ale fotka za akrylovým sklem mi dorazila místo černobílé se silným fialovým nádechem. Škoda, že sem nemůžu vložit originál zaslané fotky a potom vyfocený výsledek. Psala jsem mail na info s vloženými oběma soubory pro porovnání a přišla odpověď, že je to mrzí, ale může se jednat o nastavení monitorů, které nikdy nebude stejné. Ano, chápu, že foto úplně stejné asi nebude, ale tohle je sakra rozdíl. Navíc ve stejné objednávce odešla i fotokniha a ta byla v pořádku. V ní se barvy shodují s barvou odeslaných fotografií. Chtěla jsem si nechat udělat ještě minimálně jednu fotku za akrylovým sklem, ale už ji asi neobjednám. Pokud bych objednala jen fotoknihu, firmu ráda doporučím, ale kdybych objednávala jen foto za akrylovým sklem, tak firmu nedoporučím ani náhodou.
-
Nedoporučuji knihu cewe přes fotolab. Chtěla jsem využít akci k 30tým narozeninám. Stáhla jsem si program a bohužel je to ne jeden, ale mnoho kroků zpět. Když jsem zavolala na zákaznickou linku, tak jsem se nestačila divit. Rozhodně tuto předraženou knihu ani v akci nedoporučuji. A když už, tak se jich raději na nich neptejte. Pouze pokud máte silné nervy. Slečny na info lince jsou tam velmi zbytečné.!!!!!!!!!!
-
Bohuzel nemuzu napsat recenzi, protoze jsem nenakupoval pres Heureku. Vytvoril jsem fotokalendar, Cewe nabizi opravdu hodne moznosti, jak ve vyberu formatu, tak v samotnem SW, vyber sablon, jejich flexibilita, artwork na pozadi. Doba dodani nemohla byt kratsi, za 2 dny jsem mel kalendar doma.
Bohuzel ale nemohu byt spokojen s kvalitou tisku, na vetsine fotek je na prvni pohled viditelny jakysi dithering, jako by bylo nizke rozliseni, coz ve zdrojovych fotkach nebylo - A3 kalendar u konkurence byl naprosto v poradku. Je zvlastni, ze na nekterych obrazcich tento efekt videt neni. Pritom neni mozne priplatit si za vyssi kvalitu, kdyby byl k dispozici tisk na fotopapir, urcite bych ho zvolil. Je to skoda, zaklad pro vytvoreni hezkych veci je solidni. -
Chtěla bych poslat poděkování na prodejnu cewe fotolab v České Lípě, a to hlavně vedoucí paní Pavle Hřebenové. Jsem již spoustu let zákaznicí, a mám s ní velice dobré zkušenosti, co se týká obsluhy, trpělivosti se zákazníky, a ochoty cokoliv vysvětlit, nebo zařídit. Je vždy milá, a já mám radost, když je na prodejně právě ona. Je vždy, jako sluníčko . Děkuji, že jí tu Českolipáci máme. Zdravím Jana Fukarová
-
Slevové kódy pro Fotolab najdete na https://www.tosevyplati.cz/slevove-kody-kupony/fotolab.
-
Michal T.:
Dobrý den, Michale,
Velice nás mrzí tyto potíže s naším pouzdrem, které opravdu nejsou typickým znakem kvality našich výrobků. Pokud pouzdro budete reklamovat velice rádi, Vám necháme vyrobit zdarma nové.
Za kvalitou našich pouzder si stojíme, vyrábí se pokročilou technologií z moderních materiálů, takže by Vám měli sloužit dlouhé roky. Pravděpodobně se jednalo pouze o vadný kus, za což se velice omlouváme.
Další případné dotazy i jakoukoliv další zpětnou vazbu nám zašlete na email [email protected]
S přáním hezkého dne
Jakub Stehlík
FOTOLAB - zákaznická podpora -
Dobrý den,bylo by dobré nějaké info, že když si člověk objedná pouzdro na mobil s vlastním potiskem za 500, že mu přijde ppouzdro za 100,- , které nevydrží ani měsíc. 22.12. pouzdro vyzvednuto a už 3 dny rozlomeno.
-
Sylvie Čapková: Dobrý den, Sylvie,
Velmi rádi slyšíme, že jste byla na naší prodejně spokojená. Vaší pochvalu určitě předáme i nadřízenému kolegyně Jany z ostravské pobočky.
Věřím, že budete s našimi službami i personálem prodejny spokojená i nadále. Uděláme pro to maximum.
Přeji Vám hezký den a spokojené prožití nadcházejících svátků
Za tým eshopu FOTOLAB
Filip Piwowarczik -
Dobrý den,
dnes jsem po dlouhé době narazila na ochotnou a vstřícnou prodavačku, paní Janu, na Vaší ostravské pobočce, která mi odborně a s maximální ochotou předvedla fotoaparát, o který jsem měla zájem. Veškeré mé dotazy byly dle mého názoru profesionálně a lidsky vysvětleny, že jsem je pochopila i já, technický antitalent. Už se těším až se zastavím vyvolat vánoční fotky! -
Dobrý den, jsem velmi zklamaná,
objednala jsem si cca 200 ks fotek, zadala rozměr 10x15, je to i v objednávce, tudíž závazné, vyzvedla jsem si fotky o různých velikostech. Nějaké říkanky o nastavení 2:3 atd..většina fotek je pořízená mobilem,jiná fotoaparátem, toto si má udělat fotolab jak chce, aby dosáhl objednaného rozměru, nebo informovat zákazníka,že to nelze, ale bohužel. Jako maminka na mateřské jsme přišla o dost peněz, a fotky co jsou k ničemu!!!! Takže za mě...nemohu doporučit -
Velká pochvala a dík pro pracovníky Fotolab při urychleném vyřízení mé telefonické objednávky. Jak operátora call centra, tak pracovníkům skladů a dalším, kteří se nad rámec svých povinností podíleli.
Vše co bylo slíbeno a domluveno, tak se přesně stalo. -
Rozhoduji se o koupi fotoaparátu a tento obchod mě připadal lákavě. Před 2 týdny jsem zaslal dotaz a do dnešního dne se nikdo neozval. Tento dotaz mě od Foto.cz přišel během několika minut.
-
Marketa Marketa: Dobrý den Markéto,
prodavač měl pravdu. Role papíru na kterou tiskneme je vždy určena výrobcem a tu bohužel nejsme schopni změnit. V případě reklamace samozřejmě doporučujeme kontaktovat naše Zákaznické centrum, které Vám rádo pomůže a pokusí se problém vyřešit. Mohli bychom Vás požádat o číslo Azakázky, abychom se ujistili, že je reklamace již vyřízena k Vaší spokojenosti? Prosíme napište nám na [email protected]. Děkujeme.
Jana Nováková