Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- nízké ceny
Reakce obchodu FotoDarky.cz
Děkujeme. Ať se dárečky líbí :-)
Fotodarky.cz -
Nedoporučuje obchod
Na objednávku jsem čekal příliš dlouho, ale nic jsem nedostal. Doufám, že mi vrátí peníze.
Reakce obchodu FotoDarky.cz
Dobrý den,
objednal jste tisk 22 fotek, ale vložil jste pouze 18ks.
Tiskař se s Vámi pokoušel spojit, ale nebral jste telefon a na zprávy jste neodpovídal. Proto se řešení zakázky protáhlo.
Nakonec jsme Vám zaslali těch 18ks a vrátili peníze za ty netištěné 4ks.
Naši pracovníci neudělali žádnou chybu.
S pozdravem Fotodarky.cz -
Doporučuje obchod
- Celetná ulice :)
FOTODARKY, Suvenýry, Kodak Expres = provozovna v centru Prahy hned vedle Staroměstského náměstí
Reakce obchodu FotoDarky.cz
Děkujeme. Ať se dárečky líbí :-)
Fotodarky.cz -
Doporučuje obchod
- Je to lacinější
Reakce obchodu FotoDarky.cz
Děkujeme. Ať se dárečky líbí :-)
Fotodarky.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- rychlá komunikace
- nekompletní objednávka
- provedení podtácků je k nepoužití
Reakce obchodu FotoDarky.cz
Dobrý den,
objednala jste si jednoduché, měkké podtácky, 11Kč/ks. V nabídce máme také luxusnější, vyztužené MDF, ale ty jste neobjednala.
Tiskař vyrobil 1 sadu místo objednaných 2 sad. Za to jsme se Vám ale omluvili při reklamaci a vrátili jsme Vám peníze ...
S pozdravem Fotodarky.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dobrá komunikace s obchodem, pravidelné zprávy o stavu zakázky, rychlá výroba a zaslání zboží
Reakce obchodu FotoDarky.cz
Děkujeme. Ať se dárečky líbí :-)
Fotodarky.cz -
Nedoporučuje obchod
- Skvělá komunikace
- Dodavatel neručí za stav potisku po vyprání (triko s potiskem)
2 ze 4 objednaných triček s potiskem jsem musel reklamovat. Byl nakřivo natištěný obrázek. Reklamaci uznali a trika opravili.
Reakce obchodu FotoDarky.cz
Dobrý den,
Ano 2 trika potiskl tiskař maličko šikmo. Bylo to tak maličko, že jste si toho zpočátku také nevšiml.
Pozdější reklamaci jsme vyřešili dodáním nových 2ks.
S pozdravem Fotodarky.cz -
Doporučuje obchod
- rychlé dodání
Reakce obchodu FotoDarky.cz
Děkujeme. Ať se dárečky líbí :-)
Fotodarky.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Všechno na 1* :)
Žádný problém, komunikace výborná, spokojenost :) musím pochválit i balení, dávají si záležet, aby se nic nerozbilo :)
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- nízké ceny
- rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Super rychlé dodání,vše v pořádku
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Velmi nekvalitní zpracování objednávky. Nulová reakce e-shopu na výtku ze strany zákazníka.
Objednávka (fototisk na tabulku pod SPZ) zpracována velmi nekvalitně, ale za velmi vysokou cenu. Na výtku ze strany zákazníka obchod nereaguje.
Reakce obchodu FotoDarky.cz
Dobrý den,
u Vaší zakazky 323339 neevidujeme žádnou reklamaci.
S pozdravem Fotodarky.cz -
Doporučuje obchod
Objednaný fotohrníček je moc hezký, bezproblémové vyzvednutí na prodejně
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Super! Úžasně zpracovali přes 25 let staré fotografie na objednaných dárkových předmětech. Rychlost, spolehlivost.... vše OK!
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychlé a vstřícné jednání. Produkty za mně super. Ceny super. Dobrá práce.
-
Doporučuje obchod
- Rychlé vyřízení a kvalitní výroba :)
-
Doporučuje obchod
-
Nedoporučuje obchod
- relativně rychlí
- kvalitní technika potisku
- Sice na reklamaci zareagovali nekompetentně, v rozporu s obecně platnými právními předpisy na řešení reklamace, ale aspoň rychle odpověděli a snažili se svou zpackanou produkci vyřešit předpokládám dobře míněnou radou. :-)
- alespoň jsem se zasmála a prodloužila jsem si život.
- Jakožto bývalá pracovnice stituce řešící přes 10 let podobné neseriozní obchodníky nerespektující zásady reklamace podle zákona, si říkám, jak je vůbec možné, že podobným podnikatelům dávno někdo nesebral živnost. Kdybych byla majitel obchodu a četla bych si tuto recenci, asi toho pána co mi odepsal ten jejich nesmysl, vyhodím na hodinu. Jestli je to snad majitel, měl by se zamyslet nad svou formou podnikání, a tím, jak nenaštvat zákazníky urážkou, že se na něj pokoušení vyzrát, protože je to jen o tom, až se někdo opravdu jednou naštve a celou jejich práci zašle na ČOI a na živnostenský úřad včetně té jejich nesmyslné reakce na reklamaci, která odporuje snad všem existujícím právním předpisům.
- Neschopný personál. Zadána výroba 3 zrcátek (dodáno v perfektním stavu) a 3 podložky (zmetky). Obrazový podklad dodán podle jejich vlastního software. Ze 3 podložek jsou 3 vadné - tisk zasahuje přes ořez v rohu, takže evidentně neodpovídá náhled výrobku skutečnosti (měli by si ten jejich program pro tvorbu grafiky nechat předělat nebo aspoň když nějaký neumětel, co podložky vyrábí, vidí, že mu to přesahuje kraj podložky, mohl by mi alespoň zavolat nebo napsat, abych podklad předělala. Podotýkám, text byl též zadán v jejich vlastním náhledovém software, tedy zákazník předpokládá, že co se mu objeví v náhledu, to bude vyrobeno. To se nestalo. Jak jednoduché by bylo, kdyby někdo v tom programu nastavil omezení do kraje grafiky a tím by se veškeré problémy vyřešily... Zákazník by byl spokojen a oni by neměli reklamace. OK, to jsem ani nereklamovala, ale byla jsem nucena vyreklamovat alespoň jednu ze tří podložek (později jsem zjistila, že stejnou vadu mají dokonce 2 ze tří. A sice, že ten kdo podložku vyráběl, údajně nějaká zaměstnankyně, se netrefila na podložku, takže po straně vznikl nechutný bílý proužek a navíc nakřivo, tedy evidentně nepečlivost při zpracování - snad pravý úhel pozná i dítě ze základní školy. Když pominu cenu podložky a nechutně drahé poštovné - tedy 185 korun poštovné kvůli křehkému obsahu příplatek asi 40 korun, a navrch nevím proč manipulační poplatek je slušný masakr. Podložka vezmeme v potaz, že když chce někdo 1 podložku, zaplatí 59 korun za podložku, asi 200 korun za potisk a asi 140 korun poštovné (nekřehké) plus 40 korun manipulační poplatek, v době, kdy konkuence nabízí zásilkovnu za 57 korun, je cena dost vysoká za to, aby za to obdržel od této firmy zmetek a navrch blbé kecy v mailu, když vadný výrobek reklamuje.
- Viz předcházející bod - reklamace. Reklamovala jsem aspon 1 z nejhůře zpracovaných podložek. Pan pracovník mi vysvětlil, že se na nich chci obohatit, jelikož "pravidla napsal chytrý člověk a není dobré je chtít obcházet. OMG, co to proboha je????
- Z dalšího textu odpovědi na řádnou reklamaci vadného zboží: "....„Produkt se má přinést zpět dodavateli...." to byla reakce obchodu na to, že nemůžu téměř chodit (mám arthrozu 3. stupně) a z těchto důvodů jsem si nechala výrobek zaslat poštou. Navíc nebydlím v Praze. Psala jsem, že jim ráda vadný výrobek zašlu, aby mi poslali nový, ale vzhledem k tomu, že je to z důvodu jejich vadné práce, mají zaplatit náklady s tím spojené. No comment. Evidentně neempatiční lidé a lidé s omezeným pohybem jsou jim evidentně k smíchu. Navíc pokud si něco objednám a dorazí mi to poštou, tak tam sotva budu chodit s reklamací, i kdybych snad chodit mohla. Zbývá než tomu hulvátovi v prodejně popřát, aby taky nemohl aspoň půl roku chodit a věděl, jaké to je.
- Nezájem reklamaci řešit. Bylo mi doporučeno, ať si přesahující proužek ustřihnu nůžkami, že oni by to vyřešili při reklamaci stejně. OMG. Co je to proboha za amatéry, snad má ten výrobek daný rozměr. A že se k tomu ještě i přiznají.
- Na moji nesouhlasnou reakci se nikdo neráčil již odpovědět. Nechci jim ale křivdit, třeba si alespoń uvědomí, že všichni zákazníci nejsou natolik hloupí, aby si nechali všechno líbit (víceméně mi vznikla škoda řádově za cca 800-850 Kč). Mě se stát to co jim, že vyrobím takto zprasenou práci, tak se zákazníkovi omluvím, pošlu mu alespoń tu jedno nejvíc zmatlanou křivě vytištěnou podložku znova, s doporučením, až tu špatnou vyhodí a pokud možno mi nikde nepomlouvá. Drzost českých prodejců však nezná jak se dá, mezí.
- Mám zákazníky na druhé straně polokoule a nemohu si dovolit poslat jim tyto jimi vyrobené zmetky, takže pokud dostanu ze 3 výrobků 3 vadné, co dodat. Vznikla mi škoda jejich chybně odvedenou prací. A to jsem ještě ty 2 ze 3 nereklamovala. Reklamace se, z mé vstřícnosti, týkala pouze 1 podložky. Stát se to může, ale měli by to řešit.
- Komunikace - pracovník drzý neřešící reklamaci jak má.
Zákazník není na jedno použití. Dobrá firma se pozná i podle toho, jak řeší reklamace. Já osobně jsem potěšena kvalitou tisku co do technologie (což není předpokládám jejich zásluha), ale absolutně zhnusena formou komunikace obchodu a především pečlivostí jejich práce. Pokud navíc poskytnou zákazníkovi program, ve kterém je náhled, a pak mu v pohodě vyrobí zmetek, kde z jejich vlastní aplikace neodpovídá grafika skutečnosti, měli by si buď najít pracovníky, kteří s tou technologií dovedou pracovat, nebo aspoň tedy řešit reklamace, či se zabývat jinou činností. Neřeší je, urazili mi jako zákazníka, kdy mi v podstatě nazvali filutou, co chce na nich vydělat...Kdybych ty výrobky nechtěla, nebudu si je objednávat. ... jen opomněli napsat, co bych z toho asi tak měla. Já respektovala jejich vysokoucenu i nechutné vysoké poštovné a manipulační poplatek (co to proboha je??? ). Oni nerespektují obecně platné předpisy na řešení reklamací a vyrábějí nedobrý produkt, nehodlají řešit reklamaci a ještě jsou drzí. Osobně je nedoporučuji. No, jejich smůla. Přišli o velkou zakázku a opakovatelnou zakázku. Toto byla zakázka na zkoušku. Mimochodem stačilo mi asi pět minut, než jsem na internetu našla jiného dodavatele, za nižší cenu o třetinu, s dopravou 60 korun a se slušnou komunikací. Ze tří podložek - 3 zmetky. Co dodat. A ještě měl ten jejich pan Krč......ář tu drzost napsat mi, že za to můžu já, protože prý jsem jim dodala špatný podklad. Fotka měla 300 dpi, tisknu ji doma běžně na trička, a nápis byl vyrobený v jejich vlastním náhledovém software. Obzvláště vtipné bylo, když mi začal poučovat o spadech, což si poněkud spletl tisk a ořez na spady s potiskem na hotovém výrobku. To je skoro na vtip roku. Jestli by se ti čeští obchodníci neměli na svoji profesionalitou zamyslet. Obchod nedoporučuji, technologii tisku ano. Shopu přeji, aby se v roce 2024 snesli na planetu Zemi do ČR a uvědomili si, v době kdy firmy svádí boj o zákazníky, zda tu jejich komunikaci a především pečlivost při výrobě, nepřehodnotit. Za mně absolutně strašlivý obchod s přístupem horším než za socialismu.
-
Doporučuje obchod
objednávám už poněkolikáté a vždycky bylo vše v pořádku
-
Doporučuje obchod
- Skvělá a rychlá komunikace, rychlé vyřízení objednávky.