-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- velice rychlé vyřízení
- spolehlivé
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost
Moc se mi líbil přístup a rychlost. Děkuji
-
Bohužel špatná zkušenost. V průběhu několika měsíců (cca 6) nošení, se na pantoflích začaly dělat praskliny (cca 4 cm). Nakonec mi praskl i pásek, proto jsem se rozhodla pantofle reklamovat. Reklamace byla zamítnuta z důvodu celkového opotřebení..... Ano, ty pantofle jsem nosila - proto jsem si je koupila, ne abych je měla v botníku.... ale to neznamená, že mi postupně popraskají a nakonec ještě praskne pásek. Pantofle ForCare nejsou zrovna jedny z nejlevnějších, proto jsem čekala značnou kvalitu a výdrž. Bohužel.
-
Pantofle zakoupeny na začátku srpna 2021, vráceny ve 14denní lhůtě. Nulová reakce, po třech týdnech jsem oslovila firmu skrze e-mail, dle jejich vyjádření peníze vrátí během pár dní. Je konec září a peníze stále nemám. Na další e-mail už nikdo nereaguje. Budu muset řešit právní cestou. V žádném případě obchod nedoporučuji.
Reakce obchodu Forcare
Ano, peníze za vrácené zboží byly zaslány na účet klienty s prodlevou, z důvodu námi špatně zadaného příkazu k úhradě - čísla účtu klientky. Peníze se nám bohužel vrátily zpět na náš účet, čehož jsme si nevšimli a za společnost jsem se klientce omluvila. Právní cestou se nic neřešilo. Není pravdou, že na e-maily jsme nereagovali. Osobně jsem na každý e-mail odpovídala, ač jsem byla nemocná.
Věřím, že po vstupu mezi obchody na Heureka.cz v roce 2022, vás přesvědčíme o opaku.
Děkuji za pochopení.
Martina Nesvadbová
jednatelka společnosti -
Pantofle, které jsem zakoupila dne 23.1. 2021 se ani ne po půlročním nošení ošoupal potisk z obuvi a praskl pásek. Po poslání výrobku na reklamaci dne 18.6.2021 mě nikdo z prodejny nekontaktoval ohledně přijetí mé reklamace a ani po tom co jsem napsala elektronicky písemnou stížnost, kterou jsem zaslala po té co se na uvedené číslo nedalo dovolat. Reagovali až na opakovaném zavolání. Co se reklamace týče, píšu jejich vyjádření: Při podrobném prozkoumání obuvi bylo zjištěno, že u PP je prasklý svršek. K poškození svršku došlo mechanicky. Při zvětšení optikou bylo potvrzeno, že se jedná o prasknutí vrchového materiálu z důvodu nepřiměřeného příčného a podelného tahu. Intenzita používání zkrátila životnost obuvi. Odření povrchové úpravy je lokální. Nejedná se o výrobní ani materiálovou vadu. Při standardním používání k danému účelu není možné, aby došlo k tomuto poškození. Nejedná se o výrobní ani materiálovou vadu. Reklamace neoprávněná. Pod tímto posudkem podepsán znalec pan Petr Janata IČO: 66275971, který nám po našem zavolání sdělil, že si mám pořídit boty od značky Scholl za Kč 3.000,- a ne takové šunty. Nehledě na to, že nám položil telefon. Byl to prostě vadný kus a firma se k tomu postavila takto. Velmi dobré zkušenosti mám se značkami Santé a Birkenstock.
Reakce obchodu Forcare
Reklamace byla řešena zákonným způsobem. Na základě zjištění byla znalcem panem Janatou zamítnuta. Toto vyjádření jsme respektovali a přeposlali zákaznici. Sdělila nám, že se o zkušenost podělí - způsobem, který nás velmi mrzí.
Martina Nesvadbová
jednatelka společnosti