Přihlásit se a přidat příspěvek
  • 2x v životě jsem tady něco objednával a 2x mi zrušili objednávku. Včera po objednání a zaplacení bot mi nepřišel ani potvrzovací email, nic, žádný kontakt.

    Dnes jsem to už nevydržel a spojil se s chatbotem který mi sdělil že má objednávka byla zrušena. Takže jsem zvědav kdy mi příjdou peníze zpět na účet.

    Dále, dost mě štve že tam x dní vysí nedostupné zboží které po rozkliknutí hodí hlášku "we are sorry".

    Nedoporučuji :)

    • Beru zpět, uklikl jsem se. Recenze patří na jiný eshop. Pardon

  • Na footschopu nakupuji už nějaký pátek. Vždy rychle doručení a vše OK. Jen dotaz zda se dočkáme i nějakých hight beast značek jako je třeba Palm Angles, Off White a nebo Chrome Heats?

  • Objednala jsem si z Footshopu boty z kolekce Vans X Marvel, protože byly všude vyprodané a tam měli moji velikost. Po pár dnech mi volala paní ze Zásilkovny, že ve Footshopu udělali chybu a omylem dali na 2 zásilky stejné jméno jiné paní, a tudíž ji vystavili moji zásilku. Byla to poměrně malá nepříjemnost, ale i tak mě docela hodně znepokojila a rozhodila i tu paní, které byly boty vydany místo mě. Příště doufám, že se to nestane. Boty jsou jinak moc super.

    + Velký výběr sortimentu
    + Rychlé doručení
    + Vtipné SMS zprávy
    - Nepříjemnost ohledně popletení jmen u zásilky a následného vydání jinému člověku

  • To ze se jedeme až z Pardubic do obchodu aby jsme koupili boty předem vybrané a věděli jsme ze jsou na prodejně, tak nam bylo uděleno oznámení ze dnes mají ode 2 zavřeno. Když jsme pánovi řekli ze jedeme až z Pardubic a na internetu to nepsali. Tak nas pustil dovnitř a rekl když mate vybráno tak pojďte, nechutný mladík sedící na křesle s telefonem v ruce nas vyfakoval a my je-li o5 z5 do PCE, jeste ze existuje v HK foolock, kde je milá obshluha a mají normální otevírací dobu a když ne je to na internetu. Toť dost našeho rozzuzleni buranu z venkova ale tohle ste podelali. Mali jsme vybrané 5 páru bot což je hezky suma,takže tleskam vasemu marketingu

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevanosti obsahu.

  • Dobrý den,mám dotaz.
    Objednal jsem si boty minulý pátek a pořád nepřišly.
    Četl jsem si recenze,dodací lhůta je 2 dny.
    Můžete mi vysvětlit,jak je možné,že zítra už to bude týden co na ně čekám?
    Na vašem eshopu jsem si vybral velikost atd.,popisek pod botami byl "Odeslání do 24 hodin".
    Nevím,zda je to váš problém,nebo je to chyba české pošty,ale byl bych docela rád,kdyby už boty přišly.
    Stalo se mi už,že česká pošta nechala balíček na poště a nepřivezla ho,ale napsala e-mail že balíček je k vyzvednuti.
    Od vás ani e-mail,ani oznámení proč to tak dlouho trvá.
    Jestli byste byli tak hodní,tak bych rád dostal nějakou informaci,jestli boty přijdou,nebo ne.
    Předem děkuji za reakci.

  • Tomek Domek: Dobrý den,
    omlouvame se za pozdní reakci. Napište nám prosím číslo objednávky na [email protected] a rádi Vám poskytneme informace o Vaší objednávce. Takto bohužel nejsme schopni zjistit, o co se jedná. Děkujeme!

  • Za jak dlouho boty přijdou ?