Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobra cena
    • Zadna komunikace ze strany fa fondo
    • Dlouhy cas dodani ze dojde pristi tyden a zase nic tak ze az dalsi.....
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo v pořádku. Děkuji Vlk Petr

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží skladem ani po deseti dnech nedorazilo :(. Zpráva z obchodu žádná, pouze těsně po objednání potvrzená objednávka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Kvalita zboží je špatná.Nejsem spokojená.V tomto obchodě už nakupovat nebudou!

    Reakce obchodu fondo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za nákup zásobníku na polena a vyplnění dotazníku.

    Naší snahou a cílem je dodávat zboží vždy v prvotřídní kvalitě. Před odesláním provádíme kontrolu zboží, zda odpovídá deklarované kvalitě a popisu. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a naší prioritou je řešit případné problémy co nejrychleji a ke spokojenosti zákazníka, pokud jsme však o nich informováni. V tomto případě se to, bohužel, stalo až nyní touto cestou. Máte samozřejmě nadále možnost (jako u každého internetového nákupu) odstoupit od smlouvy a vrátit zakoupené zboží v zákonné lhůtě 14 dní, případně zboží reklamovat. Neváhejte nás, prosím, kontaktovat.

    S pozdravem

    fondo.cz

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákazník hodnotí nákup v jiném eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace a doručeni zasilky

    Reakce obchodu fondo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a vyplnění dotazníku.

    Díky e-mailové komunikaci („Dobrý den, zboží došlo v patek ale obal a stojánek byl poškozeny přepravou ale míra poškozeni není taková aby ho reklamoval. Navine poškozeni byl přepravce. To jen pro informaci“) jsme obdrželi upřesnění výše uvedeného hodnocení.

    Přeprava smluvními přepravci je realizována v naprosté většině v bezvadné kvalitě, v případě jakéhokoli poškození jsme s dopravcem vždy připraveni řešit situaci ke spokojenosti zákazníka. Součinnost zákazníka a vzájemná komunikace je pak předpokladem pro úspěšné řešení.

    Za vzniklé problémy se velmi omlouváme.

    Děkujeme za pochopení.

    fondo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mám objednané 10 dní a dosud nebylo doručeno.Po telefonickém dotazu v obchodě Fondo mi bylo slíbeno, že zboží budu mít doma nejdéle 16.12.2015. Zatím se nikdo neozval.

    Reakce obchodu fondo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a vyplnění dotazníku.

    Zboží nebylo v okamžiku objednání skladem, a takto bylo i označeno již před uskutečněním objednávky. Zboží bylo připraveno k expedici o jeden den později, než bylo původně přislíbeno. Za tuto skutečnost, bohužel způsobenou prodlením v dodávce na náš sklad, se Vám velmi omlouváme.

    Děkujeme za pochopení.

    fondo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jako jednen z mála obchodů nabízí odstín Antik voskový olej na prkenné podlahy.
    • Zboží není ihned na skladé. Dodávka oleje(neoznačené šedé plechovky) bez originálního pospisu, pouze popsáno fixou číslem odstínu a přiložený okopírovaný list.

    Zboží je zřejmě kvalitní, ovšem na prví pohled dle neoriginálního baleí bez popisu nebudí důvěru. Příště dám přednost kamennému obchodu.

    Reakce obchodu fondo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nákup na e-shopu www.fondo.cz a vyplnění dotazníku.

    Popsaný stav (dodání balení bez přilepeného štítku, štítek přiložen samostatně) odpovídá, v tomto případě, skutečnosti. Balení bylo kupující odesláno ve shodné formě, jak bylo nám dodáno výrobcem produktu. Bohužel nejsme schopni ovlivnit to, v jakém balení se výrobce rozhodne produkt dodat. Za tento nedostatek, vzniklý na straně výrobce produktu, se nicméně kupující velmi omlouváme.

    Dodací termíny odpovídají tomuto specifickému zboží, na tuto skutečnost je zákazník upozorněn v popisu zboží, před jeho objednáním / zakoupením.

    fondo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Po objednání jsem obdržela e-mail s potvrzením a s tím, že mne bude fondo informovat o stavu objednávky. Od té doby (již 10 dní) se neozvali. Tak nejspíš objednávku zruším a objednám jinde.

    Reakce obchodu fondo.cz

    Dobrý den, děkujeme za vyplnění dotazníku. Informace o stavu objednávky je součástí e-mailových zpráv, zasílaných zákazníkovi. K prodloužení avizované dodací lhůty došlo vlivem státních svátků a pracovního volna na straně dodavatele v zahraničí, za tuto skutečnost jsme se zákaznici omluvili. fondo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • M
  • Nedoporučuje obchod

    • Nenapíší, kdy zboží dorazí. Alespoň, že máme počkat např. týden nebo 14 dní. Takhle nevíme jestli zboží vůbec dorazí

    Reakce obchodu fondo.cz

    Dobrý den,

    veškeré zákazníkem požadované informace, a to včetně informace o dodací lhůtě nabízeného zboží, byly před uskutečněním objednávky zákazníkem samozřejmě pravdivě uvedeny, s tím, že nedošlo k žádné změně v takto uzavřené kupní smlouvě. O přijetí objednávky byl zákazník písemně informován bez prodlení.

    V případě, že zákazník potřebuje jakkoli dodací lhůtu upřesnit, jsme samozřejmě plně k dispozici.

    fondo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ani přes mé upozornění a následné ujištění obchodu o nápravě, mi dosud nebyl dodán účet ani záruční list za nakoupené zboží.

    Reakce obchodu fondo.cz

    Dobrý den,

    doklad k nákupu byl zákazníkovi vystaven a zaslán, a to v obvyklé lhůtě, bez zbytečného odkladu.

    e-shop fondo.cz tím splnil veškeré své zákonné povinnosti, jakož i osobní příslib uvedený v individuální komunikaci se zákazníkem. Toto je provozovatel e-shopu schopen doložit, a tak i učinil v následné komunikaci se zákazníkem.

    e-shop fondo.cz není schopen ovlivnit případnou skutečnost, že odeslaný doklad není zákazníkovi doručen zásahem třetí osoby či vlivem jiných okolností.

    fondo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží bylo rozlomené a nepoužitelné

    Uvidím, jak se Váš obchod zachová s mou reklamací a potom si budu komunikovat můj názor na Vašich stránkách

    Nakoupil jsem lux na kamna a po rozbalení pod stromečkem byla zjištěna závada!!!!!!!!!!!!

    Zatím sem velmi nespokojen, z důvodu nekvality zboží.

    Libor Fůss

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé dodání, dobré jednání.
    • Nekontroluje odesílané zboží.

    Jsem nespokojena. Zboží jsem misela vrátit. Bylo špinavé a flekaté, prostě nepoužitelné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    11 dnů od potvrzení objednávky nemám ani zboží a ani informaci co se děje.

    Reakce obchodu fondo.cz

    Děkujeme za upozornění na tento nedostatek.

    Objednané zboží bylo naší chybou nedostatečně označeno jeho dostupností (více variant produktu s rozdílnou dodací lhůtou), zákazníkovi byl zaslán e-mail s omluvou za neinformování o této skutečnosti.