-
Dobrý den, Bětákovi taktéž neberou telefon, poslali mi chybně zboží já ho reklamovala a dosud nemám peníze zpet.Jak prosím postupujete?děkuji
-
Dobrý den Erin-Erzsébet Von Bathory
Beťákovi rozhodně v pracovní době berou telefony. Za to Erin-Erzsébet Von Bathory Beťákovi neznají. Krásný den přeji Erin-Erzsébet Von Bathory -
Můžete volat na soukromé číslo 603 268 586 Erin-Erzsébet Von Bathory
-
-
Prosím pěkně Ti z Vás, kteří u společnosti zaplatili formou přes bankovní kartu a nemáte do dnešního data ani zboží a ani peníze. Obraťte se na svou banku. Umožní Vám takzvaný "cargeback", kdy na základě zaslané nulové komunikace, absence kontaktu, špatných recenzí, atd. může platbu vrátit zpět. Poradila mi to ČOI. A sama mám již platbu zpět.
-
Jak lze reklamační chargeback uplatnit?
Zpravidla bude banka v souvislosti s reklamačním chargebackem vyžadovat informace a podklady o tom:
jaké zboží nebo službu si držitel platební karty objednal, u jakého obchodníka si je objednal a kdy provedl platbu za toto zboží nebo službu;
že zboží nebo služba neodpovídají objednávce nebo nedošlo k řádnému dodání zboží nebo služby;
že držitel karty kontaktoval či se aspoň pokusil kontaktovat obchodníka za účelem vyřešení sporu, který může spočívat např. v tom, že objednané zboží neodpovídá popisu, je vadné, poškozené nebo nevhodné pro zamýšlený účel nebo že objednaná služba nebyla vůbec poskytnuta;
že obchodník odmítl vytknutý nedostatek napravit nebo odmítl vrátit kupní cenu, popř. že obchodník vůbec nereaguje.
Banka držitele karty se následně obrátí na banku obchodníka, která vyzve obchodníka k vyjádření. Pokud se následně žádost o chargeback ukáže být oprávněnou (tzn. banka shledá, že plnění nebylo obchodníkem poskytnuto řádně), pak banka obchodníka vrátí zaplacenou částku či její část na účet držitele karty. Takto vrácenou částku si banka obchodníka zároveň strhne z účtu tohoto obchodníka.
V zásadě se tedy jedná o určitou formu mezibankovní reklamace. Z hlediska držitele platební karty je přitom výhodou, že peněžní prostředky mu vrací přímo banka obchodníka (nikoliv obchodník samotný). Tímto způsobem se lze vyhnout vedení soudních sporů s obchodníkem, které mohou být zdlouhavé, finančně nákladné a někdy též vedené podle zahraničních právních předpisů (což může být pro mnohé zákazníky důvodem, který by je jinak odradil od uplatňování jejich práv). Skutečnost, že reklamační chargeback řeší banka obchodníka (nikoliv obchodník samotný), může držiteli platební karty za určitých okolností umožnit vrácení peněz i v případě, kdy je obchodník insolventní. Je pak záležitostí banky obchodníka (nikoliv zákazníka), zda si takto vyplacenou částku přihlásí či jinak uplatní do insolvenčního řízení vedeného s obchodníkem.
A nyní paní tu o červené karkulce..............
-
-
Objednávka údajně odeslána + zaplacena předem 16.10 2020. Zhruba po měsíci a půl sem kontaktoval pana Beťaka že zasilka nedorazila ani zpráva od přepravce o převzetí. Na maily žádná odpověď na telefon sem se dovolal bylo mi sděleno že objednávka vychytaná a odeslana byla, že se to bude řešit . Je to už skoro 3 měsíce. Psal sem znovu mail ale žádná reakce. Doufám že to někdy dojde. Stejskal
-
Dobrý den pane Stejskale
V uvedeném období máme 29 zákazníků které má jméno Stejskal. Každá zásilka na jméno "Stejskal" byla doručena. Já osobně většinou telefony neberu. Zde na této zdi nářku nic nevyřešíte pane Stejskal. Doporučuji volat zákaznickou linku 596 423 740
Děkiji
PB
-
-
Sice nevím čeho tím dosáhnu , ale zkouším . V květnu 2.5 jsem si objednala transparentní folii na sklo , 11.5 mi přišel balíček . Potud v pořádku - jenže v balíčku byla špatně vyrobená folie , takže zmetek který prošel dvěma kontrolami aníž by někdo zjistil , že je něco špatně . Budiž i to se dá pochopit . Vše nějakým způsobem komplikuje koronavirus . Bohužel tuhle folii nikde jinde než u prodejce Folie tapety.cz neseženu . Smůla . Problém je že se mnou E-Shop nemíní komunikovat . Nějak čekám a doufám , že přislíbené řešení - až přijde nová várka - zdravá , správně natištěná , mi pošlou vzorek a pak by mi nahradili škodu , že mi na další objednávku odpustí poštovné . Poslední komunikace naznačovala , že by správná folie měla přijít už před 3,5 týdny a nic se neděje . Neodpovídají - mají mne na háku . Frustrující . Možná jsou dobří , ale nekomunikování jim kazí skóre . A.P
-
Protože nelze tuto recenzi smazat , sem píšu omluvu . Po dlouhé době jsem se konečně domluvila s majiteli E-shopu Folie-tapety .cz . To že jsem nedostávala žádnou odpověď neznamená nezájem , ale že neví kam dřív skočit . Už jsem s nimi najisto dohodnutá , bohužel to vyžaduje další čas a trpělivost . Koronavirus ještě ani náhodou nepolevil .
-
-
Objednávám přes net pořád. Zrovna dnes jsem dostala dva balíčky, e-shopy jednaly a reagovaly bezvadně. Bývám spokojená, ale tento obchod nedoporučuji. Špatná komunikace, nereagují na dotazy. 17.1. mi bylo slíbeno vrácení peněz, přee dvěma dny jsem se ptala, zda peníze odeslali. Nikdo nereaguje. Dnes jsem položila dotaz znovu, zatím žádná odpověď. Reagují asi jenom tady.
-
Dobrý den vážená paní neznámá
Nemáme o Vás žádné informace. Prosíme o poskytnutí čísla objednávky ať víme o koho jde.
Pokud to nesdělíte, nemůžeme Vám pomoci .
Přeji krásný den
Pavel
-
-
Objednala jsem si v tomto eshopu 6ks tapet o rozmeru 210x90 cm na renovaci dveri. Obchod mi ale zaslal 1 ks tapety dlouhy 12,6 m. Proto davam negativni hodnoceni.
-
Vážená paní.
Toto je napsáno v kategorii u vámi zakoupeného zboží:
"Pokud objednáte samolepící folii na více dveří zaručujeme, že dostanete vždy násobky metráže 2,1metrů aby Vám samolepící folie na renovaci dveří vyšla vždy na dveře v jednom kuse a nemuseli jste jí lepit z více kusů."
U zákazníků e-shopu se předpokládá, že budou umět číst !!!
Takže milá paní Vaše hodnocení postrádá logiku.
PS: Kde můžeme ohodnotit Vás jako zákazníka ?
Přeji pěkný den
Pavel
-
-
Dobrý den
Je zhruba rok co máme "Ověřeno zákazníkem" . Náš profil se bezesporu zlepšil. Ovšem není to z důvodu, že lépe pracujeme. Hlavní důvod je, že nemohou vkládat recenze lidé a konkurence, která je vymýšlená. Výhodou " Ověřený zákazník" je, že recenze je navázána na konkrétní objednávku ( ID objednávky ).
Samozřejmě jsme rádi, že nám lidé píší konkrétní podněty na které můžeme vyhodnocovat a popřípadě reagovat. Prosíme aby každý zákazník, který se rozhodne psát recenzi reagoval věcně. Jen potom může být tato recenze užitečná.
Děkujeme všem zákazníkům za naší přízeň.
Budeme se snažit i nadále zlepšovat naše služby.
Pavel-
(Samozřejmě jsme rádi, že nám lidé píší konkrétní podněty na které můžeme vyhodnocovat a popřípadě reagovat.)
Samozřejmě jsme rádi, že nám lidé píší konkrétní podněty které můžeme vyhodnocovat a popřípadě na ně reagovat.
Důkaz toho že také chybujeme :)
-
-
Pro pana, Mareka Vidtmana mohu, jen zopakovat, jedná se o nejkvalitnější samolepící fólii značky Gakkofix. Která se prodává na našem trhu.
-
https://www.dropbox.com/s/dd6wdgstkbfuvpg/2018-01-07%2013.59.19.jpg?dl=0
Kazdy muze vysledek posoudit sam. -
Pavel a Věra Beťákovi: Folie prosvita a po jeji aplikaci je skrz ni videt puvodni povrch. Toto nepovazuji za zadouci vlastnost a ani o prusvitnosti neni na eshopu jakakoliv zminka. Eshopu jsem poslal email i s fotografii, stale na nej nikdo neodpovedel.
Pokud koupim ciste cervenou tapetu, ocekavam, ze vysledek bude ciste cerveny povrch dvirek. Coz se s timto vyrobkem bohuzel nepodarilo. -
Pan Marek Vidtman zakoupil jednobarevnou červenou samolepící fólii značky Gekkofix . Jedná se o nejkvalitnější samolepící folii na našem trhu. Nevím co potřeboval pan "Marek Vidtman" schovat , ale folie je rozhodně kvalitní. Pavel
-
Bohuzel jsem zapomnel napsat nejdulezitejsi cast me recenze a to, ze koupena tapeta je velice nekvalitni. Z tohot duvodu nemuzu eshop doporucit, prestoze ostatni parametry obchodu jsou vicemene v poradku.
-
Protože zaznamenáváme zvýšený počet nepravdivých recenzí od anonymů a vymyšlených zákazníků, spouštíme službu "Ověřený zákazník", proto jíž každá recenze která bude od skutečných zákazníků je označená "Ověřený zákazník". I nadále očekáváme zpětnou vazbu od zákazníků, ale pravdivou.
Hodnocení "Ověřený zákazník" lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po objednávce za 10 dní. My jako firma do tohoto procesu nemůžeme zasáhnout, " Ověřený zákazník" je ve správě portálu www.heureka.cz .
Těšíme se i nadále na spolupráci, a pokud si jí zasloužíme, třeba i negativní recenzi.
„Skutečnou chybou je chybu nenapravit.“ ( Konfucius )