Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pavla: Paní Balušková, na vaše uvedené nepřesnosti si dovolím reagovat.

    1. Lišty k Vám bily přepraveny, převzaty, bez reklamace poškození. Za jeden měsíc jste zjistila, že se Vám nevyhovují. Odstoupila jste tedy od smlouvy a objednala jiný typ.

    2. Pokud odstupuje zákazník od smlouvy, musí zboží odeslat, k tomu si sjedná přepravu. Zboží jste zabalila a odeslal k nám do skladu. Vámi zvolený dopravce zboží k nám do skladu dovezl, obal nebyl poškozen, tudíž se zásilka musí převzít bez výhrad. Tento termín znamená, že obal zásilky není poškozen, nelze proto napsat přepravci do dokladů, že je obsah poškozen. Posuzuje se vždy obal, rozbalit zásilku před předáním Vám dopravce nedovolí.

    3. Po rozbalení zásilky a zjištění stavu zboží, který vracíte, bylo zjištěno poškození a znečištění u části sortimentu. Tento stav byl zdokumentován a odeslány fotografie. Následný postup je přesně dle zákona, z vrácené částky byli odečteny neopravitelné položky.

    Abych to tedy sesumíroval, poškození vzniklo Vašim přepravcem, popřípadě špatným zabalením. Reklamaci mezi Vámi a Vašim dopravcem komentovat nemohu, netýká se nás to. Z naši strany bylo postupováno standardně, jak je běžné u všech online obchodů. To, že jste škodná, za to my opravdu nemůžeme. Jinak řešíme odstoupení běžně, bez výhrad zákazníků. Pokud se domníváte, že vyhrožováním něco změníte, tak Vás ubezpečuji, že nikoliv.

    Václav Urban

  • Výměna zboží a vratka nevhodného zboží u této firmy byla katastrofa. Přepravce, kterého používají lišty poškodil a firma lišty převzala i přesto a pak mi nahlásila, že je většina lišt poškozených a nevrátí mi tedy velkou část peněz. U přepravní společnosti se nedalo reklamovat, jelikož firma floorwood zásilku převzala. Takže jsem na tom byla ztrátná 1650 kč. Už bych do toho nikdy s nima nešla. Takže pozor na výměnu nebo reklamaci zboží, zřejmě neuspějete.

  • Vzápětí (do 2 minut) jsem volala a ptala se paní, co mám dělat, že jsem se spletla. Ona řekla, že to opraví a pošle mi IHNED na dobírku. Čekala jsem tři dny marně.

  • Dobrý den, paní Vychodilová,

    děkuji Vám za hodnocení a souhrn aktivit našich zaměstnanců. Zvolila jste si platbu předem a platbu neuhradila. Příště prosím věnujte větší pozornost při volbě platby. Děkuji Urban Václav

  • V žádném případě tento obchod nedoporučuji. Tři dny mi slibují, že ho zítra dostanu, ale nestalo se tak, takže jsem objednávku musela stornovat. Jeden zaměstnanec neví, o dělá druhý. Naslibují hory doly, ale skutek utek. Varuji všechny před nákupem v tomto obchodě. Takový přístup jsem ještě nezažila.