Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Neschopnost

    V obchodu jsem 3. 6. vytvořil objednávku s tím, že ji potřebuju 14. 6. Nedošla, tak jsem 15. 6. zavolal co se děje a řekli mi, že ji jdou zabalit a že ji obdržím 21. 6.

    Reakce obchodu FLOMAT.cz

    Dobrý den,
    u objednávky byla od vás poznámka: "2023-06-03 15:23: Z důvodu dovolené bych potřeboval doručit až od 14. 6. děkuji".
    Předpokládaný datum expedice byl dokonce až 10.7.2023, protože se gumové desky vyrábí.
    Desky však byly včas vyrobeny a naplánovaná expedice 15.6. byla z vaší strany zrušena 15.6. 12:45.
    Nevidím pochybení z naší strany.
    Pěkný den
    Jan Šlauer, FLOMAT

  • 100 %

    • Bleskurychlé vyřízení objednávky i doprava
    • Komunikace a odpovídání na dotazy
    • Široký sortiment

    Naprostá spokojenost.

  • 50 %

    • komunikace s obchodem

    Materiál přivezli v pořádku. 5hvězd
    Jasně jsem žádal, p. Stieborskýho, že je nutné ! zajistit dopravu auto s čelem(rameno na složení) cca 2tuny, byl jsem ujištěn že zajištěno bude!
    Dopravce přijel s obyčejnou dodávkou , takže mi to vyložil na silnici (fyzičku mám dobrou)
    ale to, že jsem si to musel ručně přeskládat mě s prominutím,vyloženě nasralo! :-(

  • 100 %

    Zboží mi přišlo v pořádku a dodací doba byla zkrácena než bylo uvedeno jsem s obchodem spokojená

  • 20 %

    Objednala jsem si rohožku 23.8.2019 a stále nic. Prý jde ze zahraničí a už budou vykládat zboží. Jsem zklamaná a mám chuť zrušit objednávku a nakoupit jinde.

  • 100 %

    Docela jsem se lekla, když jsem viděla recenzi u Flomatu.
    Ale už jsem měla zaplaceno kartou online, hned jsem do obchodu volala.
    Firma je ale naštěstí v pořádku a když jsem si volala pro vysvětlení negativní recenze, řekli, že zboží tenkrát nedoručil nějaký dodavatel.
    Takže fungují, je to normální eshop, za mě můžu říct - nemusíte se bát.
    Objednala jsem si železnou rohožku na boty na zahradu, a došla v pořádku do 2 dnů i přes to, že jsou Vánoce za dveřmi.
    Zbytečně jsem se vyplašila..

  • 10 %

    • Objednala jsem předložku do kuchyně, u které bylo uvedeno, že je skladem, dodání od objednání 15.1.18 do čtvrtka. Zaplaceno předem. Potvrzeno mailem, expedice objednávky uvedena 17.1.2018. Dnes je 28.1.2018, předložka nikde, na dotaz se diví, že by ji měli mít skladem. Prý je to zboží ze zahraničí. Mělo přijít do konce týdne ( 28.1.). Konec týdne už je a zase nic. Druhý pokus nevyšel. A přitom u této předložky na internetových stránkách je stále uvedeno, že je skladem a dodají ji do 3 dnů.

    Klamání zákazníka o stavu zboží a datu odeslání. Nespolehlivost.