Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Naprosto hladký průběh doručení do zahraničí a to nikoli poprvé.
    • Žádnou nevidím.

    Vřele doporučuji. Parfektní služba.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velká ochota a vstřícnost, milá komunikace, a hlavně úžasné doručení ve večerních hodinách na domluvenou adresu, díky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Kytky dorucene moc hezke .

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé doručení
    • Kyšice hezká, ale po čtyřech dnech zvadly růže i přidané větvičky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Slušné a poctivé jednání. Kytice byla velmi hezká a předána podle našeho přání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručení i o víkendu.
    • Skvělá spolupráce při potížích s doručením
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nakoľko som zo Slovenska bola som veľmi rada, za možnosť doručenia kytice s prianím.

    Doručenie kytice bolo presne v čase o ktorý som požiadala. Ďakujem aj za info. o doručení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, spolehlivost
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Tulipány byly mírně, ale opravdu jen mírně povadlé, což jsem očekával vzhledem k tomu, že se vážou den dopředu, jinak celkově spokojenost, doručeno v pořádku a včas.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V minulosti bylo vše v pořádku, ale poslední dvě objednávky katastrofa. Kytky absolutně neodpovídají, vypadají mnohem hůře a levněji než na fotkách. K zadané reklamaci se ani po měsíci nikdo nevyjádřil, rozhodně nedoporučuji a příště koupím určitě někde jinde, nebo raději osobně.

    Reakce obchodu Fleurop.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Prověřovala jsem Vaši situaci. V naší mailové složce jsem nalezla komunikaci z února, kdy jste si stěžoval na složení kytice. Kolega situaci řešil s příslušným floristou, bohužel je kolega nyní nemocný a nedokážu zjistit, jak situace nakonec dopadla vůči Vám, florista nabízel nové doručení kytice. Jakmile kolega bude zdráv, situaci dořešíme nebo dovysvětlíme. Ohledně doručení kytice k datu 8.3. nemáme od Vás v systému žádnou zprávu o tom, že by kytice nebyla kvalitní, ani fotografii, takže se nemůžeme k Vaší výtce vyjádřit. Kytici jste objednával přesně v Den žen v 11 hodin, kdy jsme už měli v objednacím procesu uvedeno, že v některých regionech jsou kapacity některých květin omezené a že floristé provedou náhradu bez předchozího upozornění. POkud pošlete fotografii kytice, rádi situaci posoudíme a nabídneme případně kompenzaci. Hezký den přeje JItka z Fleurop.
    Aktuální informace od nemocného kolegy je taková, že v rámci první objednávky v únoru, na kterou jste si stězoval, jste obdržel náhradní květinu na tu stejnou adresu zdarma jako kompenzaci za stížnost na kvalitu. Domnívám se, že jsme tedy maximálně vyšli vstříc. Hezký den z Fleurop přeje Jitka.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Proběhlo vše rychle a bez potíží. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel kytice byla doručena na jinou adresu !!!

    Reakce obchodu Fleurop.cz

    Dobrý den, vůči Vaší negativní reakci se musíme ohradit. Vaši záležitost jsme začali okamžitě řešit, na odpověď máme 24 hodin (v pracovních dnech), Vy jste Vaši reakci ale napsala ještě před touto lhůtou. Kolegyně se záležitosti věnovala s maximálním nasazením, abychom nakonec zjistili, že doručení proběhlo skutečně na jinou adresu, protože jste zadala chybně psč. Takže náš zahraniční partner poskytnul službu v pořádku, chyba se stala z Vaší strany při zadávání doručovací adresy. I tak jsme se snažili situaci v zahraničí vyřešit nějak ve Váš prospěch a i přesto, že reklamace není oprávněná, nabídli jsme Vám nějaké řešení. Vaše ukvapená reakce nás mrzí, ale za kvalitou naší služby si stojíme. Snažíme se vždy vyjít vstříc a vyřešit situaci ve prospěch zákazníka, což dokazuje i tento případ. Hezký den z Fleurop přeje Jitka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručí jindy než je objednáno

    Reakce obchodu Fleurop.cz

    Dobrý den, moc nás mrzí, že došlo k chybě v datu doručení ze strany naší floristky! Místo v sobotu 9.3. skutečně doručila květinu o den dříve, a to v pátek 8.3. Floristka jako omluvu za toto pochybení v den 9.3. na adresu příjemkyně doručila bonbonieru s omluvou, že ji chyba upřímně mrzí. Omlouváme se za komplikace, chyba nás velice mrzí a snažili jsme se ji kompenzovat doručením bonboniery ve správný den na naše náklady. Hezký den z Fleurop přeje Jitka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišla jiná kytice než kterou jsem objednala. opravdu velké zklamání. za tu cenu bych očekávala vše na jedničku. Psala jsem email a poté už nepřišla odpověď. Příště určitě objednám jinde.

    Reakce obchodu Fleurop.cz

    Dobrý den paní Matějíčková, mrzí nás, že jste nebyla spokojena s naší službou. Objednávala jste kytici na MDŽ dne 8.3. až v půl dvanácté, kdy jsme na našich stránkách už měli uvedeno, že negarantujeme přesné složení kytice z důvodu limitní zásoby květin v některých regionech. Florista se však i v těchto případech snaží vždy přiblížit maximálně k předloze kytice, která je objednána. Na naši výzvu jste poslala fotografii kytice, kde místo tmavě růžových květů gerbery byly použity gerbery světle růžové a dodaná kytice byla objemově bohatší než na předloze. V tomto případě nemůžeme reklamaci uznat jako oprávněnou, mailové zprávy po MDŽ neustále zpracováváme, prověřím, zda Vám už bylo odpovězeno a případně věc napravíme. Hezký den přeji , Jitka z Fleurop.cz.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    super presny cas dodani mocselibila diky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Vše v pořádku, kytice se líbila

    Obchod doporučuji

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Umí dohodnout náhradní řešení, vyjde vstříc.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Využila jsem tuto službu před 5 lety a vše bylo v pořádku. Ovšem letos byla květina doručena až po mé urgenci a to se značným zpožděním. Navíc kytka byla úplně v jiném složení než jsem objednávala. Vzhledem k tomu, že byla pro dceru, tak bych jí určitě neobjednala kytici s karafiáty, jak pro babičku. SMS o doručení přišla s 2 denním zpožděním. Celkově jsem zklamaná a určitě zde již objednávat nebudu.

    Reakce obchodu Fleurop.cz

    Dobrý den, Vaše negativní recenze nás mrzí, bohužel se vůči ní musíme ohradit. Při kontrole Vaší zakázky vidím v systému, že jste si vybrala a objednala kytici CUPCAKE, kod 3CUP, kde na vyobrazení karafiáty jsou. Netvoří dominantu kytice, zároveň ale jsou v kytici obsaženy, takže náš partner v Lucembursku uvázal kytici, která byla objednána a Vaši stížnost tudíž nemůžeme akceptovat jako oprávněnou. Fotografii doručené kytice od Vás nemáme k dispozici, pouze toto hodnocení z Heuréky, proto se nemůžeme blíže vyjdádřit k tomu, jak moc se výsledná kytice shoduje s objednanou. NIcméně karafiáty v předloze kytice opravdu byly. Pokud pošlete fotografii na náš zákaznický servis, můžeme situaci posoudit a případně se obrátit na našeho lucemburského zahraničního partnera s žádostí o kompenzaci. Hezký den přeje Jitka z Fleurop.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Byl jsem velmi spokojen.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • nádherná kytice
    • příjemná doručovatelka
    • spokojenost velká