Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • výhody žádné
    • výhody žádné

    Objednala jsem si opasek za 1200 Kč, zaplatila převodem, komunikace na bodu mrazu, dodnes nic nepřišlo, jsou to další podvodníci kterým odesíláte jen peníze za předražené zboží.

  • 10 %

    • Už podruhé jsem se napálila, Fler a Wed-day jedno a to samé. Objednávka (pro učitelky) přímo z Fler,objednána měsíc předem,přišla až v červenci a objednávka z Wed-day pro novomanžele s datumem svatby a několikátém urgování že spěchá, prozměnu nepřišla vůbec, takže asi až po svatbě a nebo třeba vůbec. Samozřejmě vše uhrazeno předem,jinak to ani nejde....Prosím dejte si pozor, obj.dělejte raději s půlročním předstihem a nebo raději vůbec. Můžete si s nima dopisovat jak chcete, buď to nemá stejně žádnou cenu a nebo vůbec nereagují.
  • 10 %

    • Noví zákazníci
    • Zákaznická podpora
    • Zastaralé funkce

    Obchod je na trhu dost let, ale málo lidí o něm ví. Prodávám na Fler se 100% kladných hodnocení a titulem “Super prodejce”, krom toho máme tři rodinné kamenné obchody v turistických částech s velkým počtem návštěvníků. Vždy jsem našim klientům zmiňovala Fler, čímž jsem chtěla podpořit návštěvnost jejich stránek, ale dnes se mi dostalo nečekaných výhrůžek od týmu podpory, takže už se o něm nikde nezmíním a začnu přemýšlet o odchodu.

  • 10 %

    • Přišly platební pokyny
    • Již měsíc nedodali zaplacené zboží
    • Stále jen výmluvy

    Píšu si s nějakou Míšou…stále jen, že to dnes odchází a když se nic neděje a napíšu jim dotaz, tak zase že musí zjistit kde se stala chyba a nikdo se již neozve. Jde o prodejce Trumade. Nic zde neobjednavejte!

  • 10 %

    • Interaktivita s nakupujicimi, mohou napriklad tvorit sve nominace
    • Nulovy zákaznický servis
    • Zastarale fungovani
    • Uzavrenost inovaci

    Fler by mohl byt daleko úspěšnějsi a rozsáhlejší po tolika letech na trhu. V Čechách je mnoho kvalitních a uzasnych tvoritelu s dlouholetou tradicí a zkušenostmi, ale na fler se prihlasuji spise zacatecnici a po case, pokud se jim zacne v podnikání darit, tak z fleru odejdou. Jako prodejce nemam absolutně žádnou zakaznickou podporu. Kdysi jsem dostala nějakou arogantní a nastvanou odpoved, ale nyni nereaguji na zadnem emailu, jen chteji platit vysoka % z provizi. Nejde jim o ferovost. Prodávám dohromady na čtyřech portalech a fler je skutečně tezkopadny, nákladný a jsem rada, ze tam neprobíhaji skoro zadne prodeje, protože je to stres.

  • 20 %

    • rychlost dodání
    • komunikace
    • celkově hodně levně spracováno
    • spátná kvalita

    protože v tom to oboru dělám tak musím říci že kvalita potisku asi metodou nažehlování je strašná je to taková kvalita jako když vezmete karton a ten nalepíte na produkt

  • 10 %

    • nižší cena, než cena od přímého dodavatele
    • fler je pouze zprostředkovatel, který za nic neručí
    • dodavatel Drakkaria, mi dodal již vyrobený náhrdelník až za 29 dnů
    • Drakkaria zkoušela na mě dvojí cenu za výrobek - neskutečné
    • paní z Drakkaria neuměla zadat správně zakázku do Zásilkovny, takže to zkoušela zasílat 2x

    Nejhorší obchod za poslední dobu. Příšerná komunikace dodavatele Drakkaria, dlouhá dodací lhůta . Naprosto nedoporučuji.

  • 10 %

    Mám zaplacenou objednávku a stále čekám, mé zboží není nikde.. Nerada platím dopředu, bohužel jsem se spálila. Žádné odpovědi na mé dotazy u zboží. Stránky dělají asi nějaký amatéři,, hlavně, že podnikáme,,

  • 10 %

    Nedodali mi zaplacené zboží, místo toho mi poslalá storno objednávku, peníze ale nevrátili, na email mi neopověděli. Ve storno mailu píšou, že si to mám řešit se subdodavatelem, na kterého ale neposkytují kontakt, příšerné jednání se zákazníkem. Naprosto nikomu nedoporučuji.

  • 100 %

    Jsem nadšena přístupem i zbožím prodejce Le-Da s labutí.

  • 20 %

    • prodávají tam slušní autoři
    • obchod zveřejní na odkazech vaše celé jméno a příjmení, to dává do vyhledávačů, takže všichni vědí, kde nakupujete

    Když začínali, byl to fajn obchůdek, kde se dali koupit originální věcičky přímo od výrobců. Dnes už se chová jako obchodní gigant - přestala jsem nakupovat a je mi líto těch, co jsou na jeho prodeji závislí.

    Reakce obchodu Fler

    Hezký den, Fler nikdy a za žádných okolností nezobrazuje jména a příjmení ani další jiná osobní data uživatelů a ani tato data nijak nepředává vyhledávačům. Bylo by to porušením GDPR, což Fler samozřejmě nedělá.

  • 100 %

    • Originální a pečlivá ruční tvorba
    • Rychlé dodání
    • Vstřícné a milé jednání prodávající
    • nic

    Doporučuji medvídky se jménem od prodávající ZlatuMar. Medvídci jsou velmi kvalitně vyrobené. Doručení do týdne. Ochotná a velmi milá prodávající, která vyhověla mým požadavkům. Mohu jedině doporučit.

  • 20 %

    • málo uživatele
    • web z roku raz dva
    • nepřehledné

    Reakce obchodu Fler

    Hezký den, Fler má aktuálně desetitisíce prodávajících a více jak dva miliony produktů k nákupu. Web neustále modernizujeme, věříme že aktuální update (květen 2020) i nadále přispěl k přehlednosti a lepší kategorizaci.

  • 50 %

    • originální a nápadité výrobky ruční výroby
    • většina prodávajících je slušná, respektuje vrácení zboží
    • pokud nemáte konfekční velikost, na fler.cz naleznete nejrůznější modely / střihy, které Vám prodávající ušije na míru
    • někteří prodávající nejsou slušní a vrácení zboží je pro ně velký problém, dopředu to bohužel nezjistíte (prodávají např. málo), pak pouze dají záporný komentář bez možnosti dohody
    • zcela chybí garance kvality služeb prodávajících, nákupy zde mohou být rizikové
    • pracovníci fler.cz Vám v případném sporu nikterak nepomohou

    Jako vše, i zde jsou výhody a nevýhody. Dosud jsem portál používala velmi ráda a nesetkala jsem se s nepříjemnými prodávajícími, takže nikdy nebyl problém se dohodnout. Nicméně můžete narazit na prodejce, který neví, že lze vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu, při dotazu na vrácení zboží udělí okamžitě záporný komentář, nechce se dohodnout a nemáte možnost se bránit. Fler.cz pracovníci Vám nijak v případném sporu nepomohou.
    Tj. to, co standardně funguje, když si např. něco objednáte po internetu a můžete bez problémů vrátit, na fler.cz moc nemusí fungovat.
    Nákupy zde tedy mohou probíhat zcela bez problémů nebo být velmi rizikové - odvíjejí se od toho, na koho narazíte. Bohužel nefunguje jakákoliv garance kvality dodávky - např. zda zboží bude odpovídat popisu apod., slušného jednání prodávajících.

    Reakce obchodu Fler

    Hezký den, Fler tým se každým dnem stará o zákazníky a v případě sporu s nakupujícími jsme vám určitě k dispozici. Jako nakupující máte samozřejmě zákonné právo na vrácení (v případě, že není zboží vyráběné "na zakázku") či reklamaci zboží. Mrzí nás, že máte s nákupem na Fleru negativní zkušenost.

  • 90 %

    • Velký výběr zboží nejrůznějšího druhu
    • originální výrobky
    • nic podstatného

    Moje zkušenost s Flerem je výborná, nakupuji přes něj poměrně často a ještě se mi nestalo, že bych byla vysloveně nespokojená. Výjimkou byla jedině v jednom případě nepřiměřeně dlouhá čekací lhůta.
    Reklamaci je možné uplatnit, lze i objednané zboží stornovat.

  • 30 %

    • zboží nemůžete vrátit
    • peníze nevrací ani prodávající ani Fler
    • Fler nekomunikuje

    rozhodně nedoporučuji,protože pokud se vám zakoupená věc nelíbí nebo je jiná, než jste očekávali co do vzhledu a kvality, jednoduše Vám peníze nevrátí a nekomunikují, prostě podvodníci, měla by se na ně zaměřit ČOI i FÚ

    Reakce obchodu Fler

    Hezký den, každý nakupující má zákonné právo vrátit zboží, pokud není spokojen nebo zboží neodpovídá vyobrazené položce (v případě, že není zboží vyráběno "na objednávku"). Stačí kontaktovat prodávajícího případně Fler tým, který je vám k dispozici. Náš tým komunikuje se zákazníky každý pracovní den.

  • 80 %

    • - Mají i to co jinde nemají
    • - O zboží je toho napsáno v průměru víc než zvyknu jinde vídat.
    • - Zboží dorazilo do 4 dnů i na SR.
    • - Pokud chcete něco co stojí pár korun, musíte do košíku ještě něco přidat, protože ,,uznávají,, danou minimální sumu.
    • - Doprava, čas dopravy nepřehledný, odpovídat na mail /objednávka/ nemá cenu /bude nedoručen/.

    ...

  • 100 %

    • - s nákupem jsem byla velice spokojená
    • - zboží vypadá jako na fotografii, možná ještě lépe
    • - dodací lhůta 3 týdny, mě zboží přišlo 4 dny po odeslání platby
    • - super komunikace

    I přesto, že jsem četla ne zrovna hezké recenze jsem to riskla a jsem velice spokojená.

  • 10 %

    • pokud nechcete zboží vrátit a jste ticho, tak je vše krásné, překrásné a milé.
    • Pokud nedej bože zboží vrátíte, nařkne vás prodávající, že jste zboží použil a nosil. Proboha, jak tohle za prvé může vědět. A když to není pravda, nevyhnete se tomu. Vy jako kupující, nemůžete komentovat hodnocení prodávajího, ale prodávající může vše. Něco jako, když z prodávajícího něco máme, budeme zticha a dáme jim větší pravomoce. Na kupující kašleme.

    Nikdy nevíte, na koho narazíte. Velmi špatný obchod.

    Reakce obchodu Fler

    Hezký den, mrzí nás, že máte negativní zkušenost s nákupem u některého z prodávajících. Každý nakupující má zákonné právo vrátit zboží, pokud není spokojen nebo zboží neodpovídá vyobrazené položce (v případě, že není zboží vyráběno "na objednávku"). Stačí kontaktovat prodávajícího, případně Fler tým, který je vám k dispozici. Náš tým komunikuje se zákazníky každý pracovní den.
    Co se týče hodnocení, hodnocení může udělovat jak prodávající, tak kupující.

  • 80 %

    • Daný prodávající s kterým jsem jednala, byl slušný, komunikoval a vše proběhlo v pořádku. Dodací doba byla trochu delší než jsem čekala (9dní), ale to spíše záleželo na poště, která se někde zdržela.
    • Nevíte na koho narazíte, ale hodnocení od jiných uživatelů Vám může napovědět.

    Dle recenzí na internetu jsem se bála objednání. Ale některé nádherné kousky nikde jinde nebyly, takže jsem se rozhodla to zkusit. Musím říct, že jsem si dala pozor, aby prodávající měl kladné hodnocení a to se vyplatilo. Za mě vše v pořádku.