Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • žádná
    • špatná komunikace
    • nezvedají telefon ani nevolají zpátky
    • tvrdí Vám v emailu, že se snaží dělat maximum pro spokojenost zákazníka, přitom vás jednoduše pošlou do háje
    • absence prozákaznického přístupu

    Je mi líto, že jsem si špatné recenze obchodu nepřečetla před nákupem. Nakoupila jsem v eshopu na přelomu listopadu a prosince. Bohužel mikina manželovi (k velkému údivu obchodu ji manžel dostal až 24.12.) neseděla. Tepláky měly snížený sed, takže je manžel na sebe ani neoblékal. ROzhodli jsme se o výměnu zboží. Mikinu o číslo menší a tepláky jiné, dražší s tím, že rozdíl doplatím. Oblečení jsme zaslali hned po Novém roce zpět. Mikina a tepláky stály cca 6000,-. Z obchodu žádná reakce , asi po 14 dnech sjem zkoušela volat. Nic. O pár dní později jsem psala email s prosbou, jak to vypadá. Nechtěla jsem nikoho uhánět po Vánocích, každý eshop toho musí mít hodně. Dostalo se mi odpovědi, že už mi psali email (který nedorazil), že zboží jde vrtátit do 14 dnů a tudíž mám smůlu. 14ti denní lhůtu samozřejmě znám, ale asi jsem se ještě nikdy nesetkala s eshopem, který by zboží nevyměnil v období Vánoc. Ani mě to nenapadlo. A především, pokud člověk nechce vrátit peníze, nýbrž utratit ještě více. Dále na mě vyrukovali s tím, že jsem měla vrátitzboží s visačkou a v původním obalu (igelitový pytlík). Je pravda, že z mikiny mohla visačka upadnout, manžel ji zkoušel. Ale z tepláků určitě neupadla, když nebyly ani vyzkoušené. Arogantní chování v emailech vůbec nechápu - a nakonec vám napíší , že se snaží všem vyjít vstříc - asi myslí tím, že člověka pošlou rovnou do háje a dokonce mu to řeknou až po urgencích. Utrácíme ročně hodně peněz za oblečení a z 80% přes eshopy a s takovýmto chováním jsem se nesetkala ani v plenkách eshopového nakupování. Je vidět, že pro někoho je důležitější si dávat fotky kulturistů na facebook než obchodní chování a budování vztahů se zákazníky.

    Reakce obchodu FitnessHouse

    Vážená paní Terezo Malířská, dovolte abych zde vše uvedl na pravou míru.

    Váš nákup proběhl v listopadu, prodloužená výměna zboží byla v prosinci. Tato informace byla jak na eshopu, tak v emailu s potvrzením objednávky. Přesto pokud nás nějaký zákazník, který nakoupil v listopadu požádal o možnost výměny po Vánocích, bylo mu vyhověno (s podmínkou že bude zboží ve stavu, jak bylo odesláno).

    Od Vás bohužel žádný dotaz natož prosba o výměnu zboží nepřišla. Zboží bylo zaslané bez obalu pouze hozené v krabici. Bez původního obalu, bez visaček, bez kódů, které jsou potřebné jak k vyskladnění, tak naskladnění zboží a od zbytků papírové drti která se z krabice při přepravě uvolnila.
    Dovoluji se ohradit proti tvrzení, že naše chování v emailové komunikaci bylo nevhodné. Vkládám zde část emailové komunikace, ve které jste se nás snažila nařknout z nekalé obchodní praktiky.

    „Trošku mi to připadá, že to je nějaký záměr, že rozešlete zboží, které Vám někdo vrátil bez visaček a zkoušíte, kdo se chytí.“


    Všech našich zákazníků si velice vážíme a snažíme se vždy maximálně vyhovět všem požadavkům a přáním které obdržíme, ale na oplátku očekáváme férové a slušné jednání.


    Petr Zeman
    FitnessHouse.cz

  • 10 %

    • Hezké zboží
    • Cena, poměrně předražené
    • Komunikace naprosto nulová
    • Doba dodání
    • Telefony nezvládají na email Vám ani po týdnu nikdo neodpoví
    • Nejspíš už podruhé nenakoupim
    • Po týdnu ještě zboží nedorazilo, snad se do Vánoc dočkám
  • 10 %

    • Kvalitní značkové zbží
    • Velmi nízká úroveň komunikace se zákazníkem

    Nebudu se tu rozepisovat, nepotrpím si na detaily. Z průběhu nákupu a následného vrácení části objednaného zboží je víc než zřejmé, že těmto obchodníkům nejde o spokojeného zákazníka. Paní si však myslí, že svůj e-shop vede (prý i navzdory časové náročnosti) jak nejlépe umí a její komunikace se zákazníkem je na vynikající úrovni. No nic, nechám jí při tom a budu věřit, že tato moje recenze někomu pomůže. Lituji, že jsem si já před nákupem nepřečetla tu recenzi předešlou.

    Reakce obchodu FitnessHouse

    Vážená paní Radko Tvrdíková,
    dovolte abych nyní vše uvedl na pravou míru.
    Objednala jste u nás zboží v hodnotě cca 8000,- kč. K objednávce jste od nás dostala zdarma tílko za 574,-kč. Poté jste nám vrátila zboží v hodnotě cca 4000,- kč (což je samozřejmě v pořádku a je to u všech zákazníků běžné). Problém tedy nastal s tím že jste už nevrátila tílko které jste dostala zdarma. Každý zákazník v zásilce obdrží informaci, pokud vrací zboží v hodnotě vetší než 30% objednávky je potřeba vrátit i dárek.
    Byla jste tedy požádána o vrácení dárku. Jak jste sdělila, dárek již nemáte, protože jste ho darovala. Z tohoto důvodu Vám byla hodnota tílka odečtena z částky za vrácené zboží, což jste věděla při potvrzení opravného daňového dokladu.
    V našem jednání tedy není nic nestandardního. Myslím, že toto není o kvalitě komunikace jak uvádíte.
    Bohužel některým zákazníkům se nezavděčíte ať se snažíte sebevíc a vždy si budou hledat cestu jak pošpinit….

    Petr Zeman
    FitnessHouse.cz

  • 10 %

    • Dohoda o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
    • Zboží pěkné, škoda, že prodává tak neprofesionální obchod.
    • Při reklamaci, arogantní a výhružné chování. Cituji: "Rádi bychom Vás informovali o tom, že pro zachování dobrých obchodních vztahů jsme Vaši reklamaci přijali a přesto, že se nejednalo o výrobní vadu zboží (došlo k úmyslnému poškození nití) jsme vadu na naše náklady odstranili. Věříme ,že se takové jednání nebude opakovat........."
    • Tuto záležitost jsem řešila 2,5 měsíce.

    Na reklamaci nebyl do dnešního dne vystaven reklamační protokol.
    Zboží vráceno neprofesionálně (křivě) sešité.
    Zboží vráceno špinavé.
    Voláno několikrát, bohužel nikdo nebral telefon.
    Arogantní chování, výhružné, křivé obviňování



    Reakce obchodu FitnessHouse

    Vážená paní Procházková,
    dovoluji si krátce zareagovat na Vaší recenzi.
    V případě Vaší objednávky je potřeba upřesnit některé informace. Dříve,než jste se rozhodla pro reklamaci zboží, nás kontaktoval emailem pan Vodáček, který od Vás šortky dostal jako dárek k Vánocům s tím, že potřebuje jinou velikost. Vzhledem k tomu, že bylo zboží nošené, bez obalu a všech visaček, byl informován, že vrácení je samozřejmě v zákonné lhůtě možné, ale cena bude adekvátně ponížena.
    Následující den jsme obdrželi email od Vás, že po prvním nošení se šortky rozpáraly v pase a žádáte výměnu. Vzhledem k tomu, že se nejednalo o problém, který by nebyl odstranitelný, proběhla v odborném salonu oprava a zboží bylo zasláno zpět k Vám. Poté jste nám zboží opět vrátila a to ušpiněné a rozpárané. Trváme na tom, že došlo k úmyslnému poškození, protože nitě velmi pevně držely všude, krom vypáraných kousků. Tomu také nasvědčuje to, že jste měli napřed zájem o výměnu zboží.

    Pavlína Brussmannová
    FitnessHouse