Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zážitek se nedá objednat přímo u poskytovatele
    • Složitý systém rezervace

    Zbytečně složitý systém rezervací. Dostala jsem univerzální poukaz, ke kterému jsem musela dokoupit kredit, potud vše v naprostém pořádku. Poté jsem si objednala zažitek a byl mi k němu přidělen nový poukaz (nechápu proč, když se jeho číslo stejně nedá použít k rezervaci zážitku na webu The Chamber). Místo toho, abych měla jeden poukaz, který je opravdu univerzální, mám 2 z nichž ani jeden nefunguje pořádně...
    Relativně pomalá komunikace ze strany Allegrie - rezervace zážitku trvala od mé žádosti 3 dny, i přes to, že v žádosti byly uvedeny přesné údaje z rezervačního systému The Chamber. Hrozí velká šance, že si "Váš" vybraný termín zarezervuje někdo přes rezervační portál poskytovatele.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Děkujeme za Vaši reakci :) Čísla všech našich poukazů jsou unikátní = nikdy není žádné stejné. Univerzální poukaz slouží pouze pro přenost kreditu - tím si uhradíte novou objednávku, nového poukazu, na konkrétní zážitek. Od té doby, co provedete objednávku nového poukazu, platí už pouze tento nový poukaz, se kterým se dále pracuje = 1. univerzál už je neplatný, 2. na konkrétní zážitek je plně funkční. Proces čerpání kreditu a objednávky je popsán jak přímo v průvodním dopise, tak také na našem webu v průběhu prováděné činnosti.
    I přes zadané požadavky k rezervaci, dokud nemáme Váš finální souhlas s rezervací, nemůžeme ji provést - Vaše rezervace by byla vyřízena v podstatě obratem, během několika hodin, ale vidím, že se kolegyni nepodařilo Vám dovolat na uvedený telefon, proto Vám poslala e-mail, na který dostala odpověď až následující den - tím vzniklo zmiňované zpoždění, bohužel toto ale nedokážeme nijak ovlivnit... :(
    Pakliže by jste si dělala rezevaci v kalendáři provozovatele napřímo, byla by vyžadována platba zážitku předem - což je v případě, že vlastníte náš poukaz, nežádoucí.
    Jsme rádi, že jste si zážitek užili :)
    Za Allegrii, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Kdybych nedostal voucher tak bych si tady nic neobjednal. Vše strašně předražené. To samé se dá sehnat jinde daleko levněji.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení i názor. V naší nabídce najdete cca 1000 zážitků a naprostou většinu z nich s označením ´´Nejlepší cena´´ = takto označené zážitky u nás zakoupíte za stejnou cenu jako přímo u poskytovatele. Naším cílem není prodej zážitků s 99% slevou, ale zážitky kvalitní, u prověřených poskytovatelů, v mnoha případech také unikátní - tím je následně zručena spokojenost klientů, což jistě oceníte také Vy :-)
    Součástí poukazu je automaticky zahrnutý náš zákaznický servis, zpracování rezevace, možnost výměny, atd :-)
    Za Allegrii, Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měla to být slavnostní večeře, bohužel proběhla ve velmi nepříjemném prostředí

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor - je nám líto, že zážitek nesplnil Vaše očekávání.
    Pokud se bduete chtít více rozepsat, prosím o zaslání mailu na [email protected] abych se tomu mohla dále plně věnovat.
    Za Allegrii, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Velmi nepříjemná paní na lince, když jsem chtěla poukaz vyměnit za jiný zážitek (poukaz k tomu byl uzpůsoben a nemohla jsem jej využít, protože jsem byla v jiném stavu, což člověk, od kterého jsem poukaz dostala, nevěděl).

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, děkujeme za Vaši připomínku. Náš zákaznický servis je velmi chválený, jak si můžete všimnout např. zde na Heuréce, kde zákazníci svůj nákup mohou hodnotit (stejně jako Vy). Zmíněný hovor si dohledáme a vyvodíme dle toho následky :)
    V našem systému vidím, že Vám bylo ve všem plně vyhověno a zážitek máte dokonce už i rezervovaný na konkrétní termín, který jste požadovala. Věřím, že budete dále spokojena také se zážitkem jako takovým :)
    Za Allegrii, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • široká nabídka na jednom místě
    • online doručování po zaplacení (řešení dárků na poslední chvíli)
    • nejasné informace o platnosti kreditů a poukazů
    • nemoderně a nehezky zpracované certifikáty

    Služba dobrá, léta jsme ji využívali, ale už od toho upustíme. Jednání a přístup při posledním řešení dotazů a problémů mi přišel hodně neochotný, ač třeba část "problémů" byla v souladu s obchodními podmínkami. Pokud ale potřebujete vyřešit dárek, protože jste zapomněli na někoho, tak služba plní účel, jinak je většinou lepší nakupovat přímo u poskytovatelů, je s nimi lepší domluva a jsou ochotnější.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den :-) Děkujeme za Vaše hodnocení i připomínky.
    Platnost máme na webu jasně uvedenou u každého zážitku, poté je zrekapitulována v mailu s potvrzením objednávky a také je uvedena v průvodním dopise, který patří k poukazu a jsou v něm uvedené veškeré informace o zakoupeném zážitku.
    Pokud máte představu o nějakém aktuálním módním trendu v dárkových poukázkách, budeme rádi, když nám zašlete podnět např. na [email protected] - rádi se necháme inspirovat. Naše poukazy mají jednoduchý/univerzální vzhled - tak, aby se líbil co největšímu počtu klientů, což se nám také daří :-)
    Všem našim klientům se snažíme vždy vyjít maximálně vstříc, pomoct, poradit a naše komunikace s klienty je na přítelské úrovni, za což jsme nejen/také zde na Heuréce velmi často chváleni - mrzí mne, že jste získal jiný dojem...
    Za Allegrii, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není možné vyměnit poukázky koupené v akci, ani si doplatit za dražší.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, přesně tak...
    Pakliže jste se ale dárkem netrefili, můžete nám zaslat žádost o výměnu na [email protected] kde se Vašemu požadavku můžeme plně věnovat - všem klientům se vždy snažíme (i přes některá pravidla) vyjít maximálně vstříc, k plné spokojenosti :)
    Za Allegrii, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prodali jste něco jiného než jste nabízeli. Jednalo se o jiné místo plnění.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, místo srazu s instruktorem se u Vašeho zážitku může měnit termín od termínu a povětrnostních podmínek, avšak vždy je to dojezdová vzdálenost v rámci okruhu několika kilometrů. Věříme, že kolegyně vše jasně vysvětlila a že se Vám zážitek v lednovém rezervovaném termínu bude líbit :)
    Za Allegrii, Michaela.

  • Přestože společnost avizovala 10% slevu pro nového zákazníka a kupón jsem obdržela na svůj mail, kód z kupónu nešel proplatit. Při telefonickém dotazu mi všichni neustále opakovali ... ale jiným klientům to šlo. Je mi líto, ale neviděla jsem vůbec žádnou snahu mi jako zákazníkovi vyjít vstříc. Kdybych nekupovala dárek na poslední chvíli, zakoupila bych poukázku někde jinde.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Slevu uplatníte přes promokód - tento promokód je unikátní, má svou platnost a je nutné zadávat ho v naprosto správném tvaru, aby mohla být sleva uplatněna - tento ´´návod´´ Vám byl sdělen při Vašem zmíneném tel. hovoru.
    Jelikož jste platila objednávku rovnou on-line, nebylo ji bohužel možné zpracovat za Vás s uplatněním slevy dodatečně.
    Vaše sleva přes promokód nebyla na slevu 10% ale na slevu 100,-.
    Dále Vás budeme kontaktovat e-mailem, aby jsme situaci dořešili.
    Za Allegrii, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Byla nutna komunikace prostrednictvim telefoniho operatora a i pote byly vystaveny doklady se spatnymi cisly a koncova firma nechtela toto uznat jako platne.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, v případě čerpání univerzálního poukazu je vždy kreditem z něj uhrazený nový poukaz (= nová objednávka).
    Proto je Vámk této nové objednávce vystavený a zaslaný nový poukaz, s novým unikátním číslem - zde není možné z naší strany provést chybný krok, protože Váš poukaz generoval systém a vše i po kontrole souhlasí :-)
    Rezervace termínu byla prověřena a také potvrzena pro nové číslo poukazu, které Vám bylo zasláno e-mailem (dle Vašeho výběru na e-shopu v průběhu objednávky) a které bylo pro rezervaci telefonicky námi požadováno/Vámi sděleno :-)
    Dále je jen nutné, aby jste na zážitek vyrazil se správným poukazem, který Vám slouží jako vstupenka = překontrolovat číslo poukazu vs. potvrzení rezevace (musí být totožné).
    Všechny podstatné informace najdete od nás uvedené jak na webu tak v potvrzujících e-mailech v průběhu nahrání kreditu, nákupu, potvrzení objednávky a potvrzení rezervace - vše si stačí pouze přečíst, nejedná se o dlouhé texty :-)
    Za Allegrii, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neschopnost zajistit nabízený zážitek, na základě toho problémy ohledně "propadlého" voucheru.....

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, je mi líto, že i přes to, že jsme Vám ve všem ohledně Vašeho poukazu vyšli vstříc vysloužili takovéto záporné hodnocení.
    Poprvé jste nás o rezervaci Vašeho zážitku kontaktovali na konci jeho sezony - ano, zde už opravdu kvůli počasí nešlo zážitek využít, proto jsme Vám poukaz mimořádně porodloužili o 6 měsíců, kdy jste se nám ale ozvali až po uplynutí této prodloužené platnosti poukazu - viz naše mailová komunikace.
    I přesto jsme Vám ale umožnili čerpat kredit z poukazu na nákup zážitků z naší aktuální nabídky na webu s opět prodlouženou platností.
    Takovéto hodnocení jsme si v tomto případě skutečně nezasloužili... :(
    Za Allegrii, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nekomunikace

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, Jaroslave, ve Vašem poukazu vidím pouze objednávku a dále nic. Postup rezervace je uvedený vždy v průvodním dopise = o rezervaci nás máte kontaktovat v rámci platnosti poukazu na uvedených kontaktech.
    Naše call centrum je Vám k dispozici 7 dnů v týdnu 9-21:00.
    Bohužel nevím tedy, co přesně myslíte pod ´´nekomunikuje´´ :-)
    Byla bych ráda, pokud by jste se mi mohl více rozepsat na mail [email protected] abych se tomu mohla dále plně věnovat.
    Za Allegrii, Michaela.

  • Vadéí mi ten spam kolem. Pořád dokola. Odrazuje od příštích nákupů

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, po dokončení objednávky na našem e-shopu obdržíte její potvrzení do e-mailové schránky. Po 10ti dnech obdržíte automatický dotazník spokojenosti s nákupem od Heuréky. Naši klientům můžeme automaticky zasílat newslettery s novinkami, akcemi, atd - tyto rozesíláme cca 1x za 14 dnů - pokud o ně nemáte zájem, je možné jej pár kliknutími odhlásit a dál už žádný neobdržíte :-)
    Jiné maily nebo sdělení pokládané za spam nerozesíláme - pokud máte na mysli něco konkrétního, prosíme o zaslání e-mailu na [email protected]
    Věříme, že obdarovanému zážiktem uděláte radost :-)
    Za Allegrii, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadala jsem požadovaný termín. Pokud jsem sama nevolala, nikdo zpět nezavolal, zda je volný.
    • Po třech dnech sdělili, zda je požadovaný termín volný. V dnešním on line světě neakceptovatelné.

    Dovolené objednávám na internetu často. Pokud by to všude fungovalo jako v Allegrii, uletělo by nám letadlo.
    Firma na zážitky, velké dobrodružství bylo uplatnit poukazy /dostali jsme jako dárek/, aby nepropadly. Cely proces trval 4 dny, navíc složité uplatnění univerzálního poukazu.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, u Vaší rezervace nevidím vůbec žádnou prodlevu kvůli zpracování - vše bylo vyřízeno a potvrzeno hned v den objednání poukazu = 29.6.2017. Rezervace je provedena na Vaše požadované datum.
    Nejedná se o nějaké nedorozumnění?
    Za Allegrii, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rezervace termínu "zážitku" probíhá přes prostředníka, navíc není seznam možných termínů, jak je obvyklé jinde, ale člověk napíše, kdy by měl zájem poukaz na zážitek využít a pak se mu ozve někdo telefonem a nabídne mu úplně jiné termíny.
    • Přesto, že jsem objednávala zážitek v polovině dubna, tak stále ještě nemám termín, kdy ho budu moci uplatnit.
    • ceny jsou příliš přemrštěné

    Nedoporučiji nákup - špatná komunikace ohledně termínu realizace (viz výše)

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Přejeme Vám pěkný den - věříme, že si společný let s paní Jiřinou užijete naplno.
    Do poptávky rezervace nám můžete uvést v podstatě libovolný počet požadovaných termínů. Jelikož se jedná pouze o poptávku, záleží na vytížení daných požadovaných termínů, kterou zná poskytovatel = Vaše požadované termíny musíme prověřit přímo u poskytovatele, zda má/nemá pro Vás volno a zda se tedy zážitek ve Vašem požadovaném termínu uskuteční nebo se bude muset vybrat termín jiný, který bude mít poskytovatel volný a který Vám bude vyhovovat. Bohužel u tohoto specifického zážitku není reálné mít volné termíny vypsané on-line.
    Dle informace od poskytovatele se nyní čeká na kontakt z Vaší strany (dle Vaší přímé telefonické dohody) - toto tedy bohužel ovlivnilo Vaši spokojenost s průběhem rezervace v náš neprospěch...
    Ceny zážitků v naší nabídce jsou v naprosté většině stejné, jako přímo u poskytovatelů (označení ´´Nejlepší cena´´).
    Za Allegrii, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • protože jsem dostala dárek
    • nejsou nabídnuty konkrétní termíny a přesto že jsem splnila vaši podmínku napsat si termíny -3, nebyly dodrženy

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, paní Jiřino, do poptávky rezervace nám můžete uvést v podstatě libovolný počet požadovaných termínů. Jelikož se jedná pouze o poptávku, záleží na vytížení daných požadovaných termínů, kterou zná poskytovatel = Vaše požadované termíny musíme prověřit přímo u poskytovatele, zda má/nemá pro Vás volno a zda se tedy zážitek ve Vašem požadovaném termínu uskuteční nebo se bude muset vybrat termín jiný, který bude mít poskytovatel volný a který Vám bude vyhovovat.
    Dle informace od poskytovatele se nyní čeká na kontakt z Vaší strany (dle Vaší přímé telefonické dohody).
    Věřím, že si Váš let balonem užijete naplno :)
    Za Allegrii, Michaela.

    • Žádné výhody, jen komplikace
    • Zákazník je nezajímá. Veškerá vstřícnost končí v momentě připsání platby na jejich účet. Jsou to takoví klasičtí čeští vyčůránci, které nezajímá, jestli se k nim zákazník vrátí, ale to, aby ho co nejvíce podojili.

    Silně doporučuji vyhnout se této firmě velkým obloukem a nejlépe kupovat nabízené služby přímo u dodavatele, ne u zprostředkovatele, který nepřidá žádnou hodnotu, ale pouze problémy.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, pane Vítku, děkuji za Váš příspěvek. Každý poukaz má nastavenou svou platnost, která je pro obdarovaného uvedena v průvodním dopise (společně s dalšími informacemi o zážitku jako takovém). Touto platností je nutné se řídit, po tuto dobu je možné zážitek rezervovat a následně využít. Opravdu nás mrzí, že jste Váš poukaz (i přes dostatečně dlouhou dobu pro jeho využití) nevyužil a tím jeho platnost propadla - poukaz tak bohužel dále není možné využít.
    Každého našeho klienta si vážíme, všem našim klientům se snažíme vždy vyjít maximálně vstříc ať už se řeší jakákoliv záležitost - proto je náš zákaznický servis velmi chválený. Je mi líto, že jste přesvědčený o opaku.
    Nezbývá nám než doufat, že svůj názor časem přeci jen změníte.
    Za Allegrii, Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Složitost výměny bodů za zážitek
    • Ověřování termínů přes agenturu zdlouhavé

    Ne, raději věnuji peníze než poukaz

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, děkujeme za Vaše komentáře.
    Výběr univerzálního poukazu je ve skutečnosti jednoduchá záležitost, se kterou Vám v případě potřeby velmi rádi poradíme, pomůžeme: kredit z univerzálního poukazu si nahrajete na účet následně jím uhradíte objednávku zážitku na e-shopu.
    Rezervace termínu konání jde následně skutečně přes nás - toto je jedna z našich přidaných služeb a je tak vždy 100% jistota, že dostanete službu v plném rozsahu zakoupeného balíčku a tak budete s zážitkem plně spokojení, což je pro nás velmi důležité :-).
    Je mi líto, že tuto naši službu, kterou pro Vás zajišťujeme Vaši plnou spokojenost se zážitkem jako takovým, vnímáte jako nevýhodu :-(
    Doufáme, že zážitek jako takový splní Vaše očekávání a užijete si jej naplno :-)
    Za Allegrii, Michaela.

    • nevidím žádné výhody
    • složité objednání
    • málo nabídek

    nevhodný dárek, s malým výběrem, se složitým procesem

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
    Je nám líto, že Vám kupující dárkem/odměnou neudělal radost, jak popisujete.
    Výběr univerzálního poukazu je jednoduchá záležitost, se kterou Vám v případě potřeby velmi rádi poradíme, pomůžeme: kredit z univerzálního poukazu si nahrajete na účet následně jím uhradíte objednávku zážitku na e-shopu.
    V naší aktuální široké nabídce najdete téměř 1000 různých zážitků po celé Čr, aby si u nás každý klient přišel ´´na své´´ - jistě uznáte, že toto není zanedbatelné číslo :-).
    Věříme, že si Váš vybraný pobyt i přes Vaše hodnocení nákupu užijete.
    Za Allegrii, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádné výhody zde nejsou
    • nabídky na eshopu jsou mají stejnou cenu, jako když koupíte poukaz napřímo
    • při nabízení slev platí slevy jen když platíte kartou, pokud máte slevový voucher na kredit, tak Vám dečtou plnou cenu a ani to nedají při objednání vědět, takže slevy jsou jen na oko

    nejsem spokojena, nakoupila jsme zde jen proto, abych uplatnila dárek, ale už zde nenakoupím, ceny jsou přemrštěné a příště raději nakoupím jinde

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, naše společnost není slevový portál, proto zážitky v naší nabídce skutečně zakoupíte za stejnou cenu, jako přímo u poskytovatele (označení ´´Nejlepší cena´´) + automaticky dostáváte naše další služby.
    Lednová akce byla nastavena tak, že v případě platby kreditem se sleva skutečně nezapočítala, kredit se strhl v plné ceně. Na tuto výjimku jsme však na webu upozorňovali = informace byla uvedena u každého zážitku, kterého se daná akce týkala, následně byla uvedena po přidání položky do košíku.
    Díky Vaší připomínce budeme další případné akce koncipovat jinak, tak, aby všichni naši klienti byli plně spokojení.
    Naše dodavatle si pečlivě vybíráme, proto věříme, že jako výhodu později označníte kvalitně poskytnutou službu, zážitek jistě splní Vaše očekávání a budete spokojená :-)
    Za Allegrii, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostala jsem poukázku na 1000Kč.
    • Objednala jsem masáž, která byla ve slevě za 990,- původní cena 1400,-
    • Sleva se na předplacený kupon nevztahuje a já si musela 400Kč doplatit. Kdybych si masáž koupila sama bez Alegrie, tak ji mám jistě do 1000,-. Beru jako nešikovné nevztahovat na předplacené poukazu slevy zážitků. Toto považuji jako nešikovné a NEDOPORUČUJI takto někomu udělat radost, ať si sám vybere.. akorát to naštve

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, lednová akce byla nastavena tak, že v případě platby kreditem se sleva skutečně nezapočítala, kredit se strhl v plné ceně. Na tuto výjimku jsme však na webu upozorňovali = informace byla uvedena u každého zážitku, kterého se daná akce týkala, následně byla uvedena po přidání položky do košíku.
    Díky Vašim připomínkám budeme další případné akce koncipovat jinak, tak, aby všichni naši klienti byli plně spokojení.
    Zážitky v naší nabídce zakoupíte za stejnou cenu, jako přímo u poskytovatele (označení ´´Nejlepší cena´´) = kdyby jste stejnou masáž kupovala přímo v daném salonu, bude za stejnou (plnou) cenu jako na našem webu :-)
    Věříme, že i přes Vaši uvedenou nespokojenost si masáž jako takovou užijete :-)
    Za Allegrii, Michaela.