Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • rychlost doručení (46)
  • výběr zboží (12)
  • komunikace (10)
  • přehledný web (8)
  • balení (6)
  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 2 týdny

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    nepřehledné stránky, neintuitivní nákup

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Děkujeme za připomínku :-) Nevíme bohužel, co přesně si představit pod ´´neintuitivním´´ nákupem, nicméně je nutné dodržet kroky, kterými Vás systém v objednávce na eshopu provází, stejně jako v jiných eshopech = vložit do košíku, vybrat doručení a platbu, vyplnit své kontaktní údaje, dokončit objednávku :-).
    Systém se neustále snažíme zjednodušovat, takže pokud by jste pro nás měla nějaký konkrétní podnět, budeme za něj rádi a budeme se mu dále věnovat. V případě jakýchkoliv nejasností, dotazů, apod, je možné využít naši zákaznickou podporu na telefonu, on-line chatu či e-mailu :-)
    Za Alegrii, Michaela

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 2 týdny

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ve zkratce, po telefonu potvrzen termin, kdyz mi do dvou dnu neprislo pisemne potvrtzeni, ozval jsem se sam, nacez mi bylo receno, ze jsem se pry do terminu nevesel. Bohuzel Jine terminy pro me nejsou mozne z duvodu stehovani do zahranici. Takze bohuzel, osobne bych nikomu nedoporucil. Celkove zklamani po prvotnim nadseni. Nicmene ocenuji chovani telefonnich operatorek.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, nastalá komplikace nás moc mrzí. Chápeme, že Vás kvůli stěhování tlačí čas...
    Telefonicky byl termín pouze nabízen, s doplněním informace o nutnosti ověření dostupnosti volných míst = termín nebyl automaticky rezervován. Obsazenost termínu bylo nutné prověřit u provozovatele (běžný postup), který na tento náš dotaz sdělil, že termín je již plně obsazený, tudíž nebylo možné vytvářet na něj další rezervace.
    Kolegyně Vám veškeré doplňující info zasílala obratem e-mailem - poprosíme Vás o reakci na něj, dle které budeme dále postupovat :-)
    Za Allegrii, Michaela

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 1 měsícem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostala jse voucher od společnosti Allegria dárkem a byla jsem zvědavá, zda se služby této firmy během pěti let, od mého posledního nákupu, změnily. Nezměnily a má aktuální zkušenost je opět negativní. Nejprve jsem si musela poměrně složitou směnou vyměnit voucher, resp. peníze za body a s těmi jsem pak mohla obchodovat (voucher byl ke kulatinám, takže částka vystačila na dva až tři zážitky). Jakmile jsem si zážitek vybrala zjistila jsem, že si konkrétní datum uskutečnění zážitku nemohu domluvit přímo s poskytovatelem, ale musím přes zákaznickou linku Allegria. Nepohodlné, ale ne nepřekonatelné. Ovšem do chvíle, než jsem potřebovala termín přehodit. Kromě toho, že "někdo" ze zákaznické linky, kde se ke mě s oblibou chovali jako k nějvětšímu pitomci, a to opakovaně, zapomněl poskytovateli můj požadavek vyřídit, aby pak po mě za "neprovedené storno" provozovatel vyžadoval poplatek. Pokud bych jej nezaplatila, nemohla bych si svůj vybraný, ale ani žádný další zážitek, vybrat. Se zákaznickou linkou jsem komunikovala opakovaně a vždy to byla katastrofa. Když jsem se zmínila nejbližšímu okolí upozornilo mě, že to je v případě Allegrie úplně normální. Jsou arogantní a neochotní. Mému dárci bylo nakonec moc líto, že nevybral jiného dodavatele. A já už žádnou další zkušenost zkoušet nebudu. Ani za pět let.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, Zuzano, děkujeme za Váš názor i když se nese v ne zcela pozitivním duchu :-(
    Nákup z kreditu je velmi jednoduchý - bohužel ještě jednodušeji už to udělat nejde (aby vše fungovalo na 100% jak má) = Kredit z univerzálního poukazu si nahrajete na virtuální účet a následně si jím uhradíte objednávku na našem e-shopu. Postup je uvedený krok po kroku také v průvodním dopise :-)
    Rezervace termínu konání se provádí přes nás a tak máte jistotu, že vždy dostanete veškeré služby zakoupeného balíčku. Spousta zážitků/balíčků je s provozovateli sestavena pouze pro naši společnost a naše klienty.
    U zmíněného storna rezervace z naší strany nevzniklo žádné pochybení. Storno rezervace, bez stornopoplatků, je možné minimálně 3 pracovní dny před rezervovaným termínem a dle pravidel provozovatele. Vaše storno proběhlo v den konání, cca 3 hodiny před rezervovaným časem, proto provozovatel na uhrazení stornopoplatků trval.
    Vaše zážitky z předchozích let, které uvádíte, jsem u nás v systému bohužel nedohledala (na Vaše jméno, e-mail) a tudíž nemohu popisované situace porovnat. Mohu jedině s čistým svědomím napsat, že naše služby stále zdokonalujeme a posouváme technicky výš. Zakládáme si na individuálním přístupu ke klientům a tak je naše zákaznická podpora velmi využívaná a také chválená (viz Heuréka.cz).
    Doufáme, že poskytnuté služby/zážitky Váš názor alespoň trochu poupraví k lepšímu :-)
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • složitý postup pro uplatnění

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Děkujeme za Váš názor :-) Ve skutečnosti je uplatnění našich poukazů velmi jednoduché - stačí si pouze přečíst přiložené instrukce :-) Pokud by Vám dále bylo něco nejasného, můžete plně využít podpory našeho zákaznického centra, které je tu pro vás denně 9-21:00 na telefonech, on-line chatu i e-mailu a kde vám se vším rádi poradíme :-)
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    Zboží mi sice dorazilo, ale připlatila jsem si za krabičku, aby dárek pod stromečkem vypadal hezky, ale vzhledem k tomu, že to dali jen do obálky, tak krabička v obálce přišla zničení, zmačkaná. Další věc, která se mi nelíbila, že si připlatím za to, abych si to nemusela tisknout, aby zážitek nebyl jen na kusu papíru, ale třeba na nějakém tvrdším, aby to prostě hezky vypadalo. A příjde mi to v poničení krabičce a ještě na papíře velikost A4, který je přehnutý. Takže efekt jako bych si to vytiskla já sama..... to se mi opravdu nelíbí, když jsem připlatila.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, od nás odchází vždy vše v naprostém pořádku. Mrzí nás, že přepravce dodal krabičku poničenou - stačí nás kontaktovat např. telefonicky nebo e-mailem a rádi tuto nepříjemnost napravíme novou krabičkou, aby Váš dárek neztratil svůj půvab :-). Dárkové balení dodáváme ve vycpané bublinkové obálce, která je pro jeho ochranu v 99,99% naprosto dostačující.
    Materiály uvnitř krabičky jsou velikosti A4 = musíme je tedy opravdu přehnout, aby se do krabičky velikosti A5 vešly a doposud se nám nestalo, že by to takto klientům nevyhovovalo :-) Zážitkový poukaz je speciální kartička ošetřená hologramem a ražbou a průvodní dopis je tištěný na tvrdším hlavičkovém papíře. Jediná část, tištěná obyčejně jsou VOP (= všeobecné obchodní podmínky), které jsou taktéž součástí dárkového balení. Dále se s Vámi spojíme e-mailem a doladíme dodání nové krabičky.
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na výběr jen jídlo,pobyty pro dva
    • Pro jednotlivce nic moc.
    • Chtěla jsem něco z kosmetiky. Možnost jen v Brně
    • Slečna na infolince nepříjemná

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, děkujeme za Vaše připomínky :) V naší nabídce najdete celkem cca 1000 zážitků po celé Čr.
    Wellness zážitků, kam spadá mimo jiné i kosmetika u nás najdete cca 150. Gurmánské zážitky a pobyty jsou opravdu zpravidla nastavené pro 2 osoby, nicméně je možné domluvit se individuálně na čerpání poukazu pro 1 osobu. Wellness zážitky jsou nastaveny zpravidla pro 1 osobu.
    Pokud Vás napadne nějaký konkrétní zážitek u konkrétního provozovatele, který by v naší nabídce měl být, budeme rádi za tip :)
    Věříme, že si Váš vybraný zážitek naplno užijete :)
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    Zatím mi nepřišlo objednané. Nemám ve zvyku takto dlouho čekat na zboží objednané přes internet, zvláště pokud se jedná o dárkový poukaz

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, Vaše zásilka je od 29.10.18 uložena na poště k vyzvednutí.
    Od nás jsme ji expedovali hned v den objednání, 26.10.18, kdy jsme o tom odesílali také informační e-mail obsahující mimo jiné podací číslo ke sledování zásilky na cestě k Vám (přes odkaz pro sledování zásilky přímo v systému pošty, kde je její cesta důkladně zaznamenána a popsána).
    Pro více informací k objednávce, jejímu doručení, apod, je možné kontaktovat naše klientské centrum telefonicky, e-mailem nebo přes on-line chat, kde Vám se vším rádi poradíme :-)
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    • Obchodní vztahy dvou subjektů se mohou zrušit, ale bez ohledu kdo spolupráci ukončil přesunula Allegria problém na svého zákazníka, což je nepřijatelné.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Vždy se snažíme všem našim klientům vyjít maximálně vstříc, jak je to jen v našich silách možné... S provozovatelem Vašeho zážitku jsme ukončili spolupráci, proto jsme nabídli vrácení peněz nebo výměnu zážitku za jiný, formou převedení poukazu na kredit. Pakliže si vyberete nový zážitek, který je vícenásobně dražší než hodnota Vašeho poukazu (2999,- vs 7260,-), nemůžeme bohužel takto velký rozdíl ´´prominout´´.
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 9 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    musím říct , že bylo velmi nepříjemné překvapení, že na poukazu byla uvedena cena. Předpokládám, že většina lidí kupuje poukaz jako dárek a na dárek uvádět cenu není zrovna ideální

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. U pobytů jsme bohužel nuceni respektovat zákon, který nám nařizuje uvádět cenu, kterou je uvedený balíček pokrytý. U jiných zážitků cena balíčku uvedená není, týká se to skutečně jen pobytů.
    Chápeme, že je to v případě darování poukazu slabina (proto toto nařízení bedlivě sledujeme), ale zákon bohužel porušovat nemůžeme...
    Děkujeme za pochopení a věříme, že budou obdarovaní s pobytem spokojení a vyváží to toto Vaše negativní hodnocení.
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bohužel obchod nemá vůbec soudnost... objednávka za 3.000 byla zrušena, jelikož jsem nesprávně pochopil termín. Celá situace mne velice mrzí, vzhledem k tomu, že u ostatních obchodů se kterými jsem měl zkušenosti prodloužení platnosti zdarma, vůbec není problém

    Nevyužívat!

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Vaše objedávka nebyla zrušena, ale vypršela platnost Vašeho poukazu...
    Platnost poukazu je uvedena: 1) na webu při zakoupení, 2) v mailu s potvrzením objednávky, 3) v průvodním dopise spolu s dalšími informacemi o zážitku, 4) je dána našimi VOP a 5) jste ji řešil v mailové konverzaci s kolegyní kvůli využití poukazu, kde jste si vše vysvětlili, z čehož nevyplynulo žádné nepochopení z Vaší strany a načež jste se bohužel již dále neozval.
    I nás Vaše situace mrzí, proto se Vám v naší aktuální mailové komunikaci snažíme vyjít vstříc tak maximálně, jak jen dokážeme a i přesto jsme si od Vás mezitím vysloužili takovéto negativní hodnocení...
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 10 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to šaškárna celé

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, děkujeme za názor :-) Bohužel jsme zcela nepochopili, čím jsme si toto hodnocení zasloužili - ve Vašem poukazu a také v rezervaci vidím vše zpracované zcela správně a bez jakýchkoliv prodlev z naší strany... Pokud budete mít čas více se rozepsat a hodnocení nám objsanit, poprosila bych Vás zaslat mail na michaela.mixova@firmanazazitky.cz.
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zážitek se nedá objednat přímo u poskytovatele
    • Složitý systém rezervace

    Zbytečně složitý systém rezervací. Dostala jsem univerzální poukaz, ke kterému jsem musela dokoupit kredit, potud vše v naprostém pořádku. Poté jsem si objednala zažitek a byl mi k němu přidělen nový poukaz (nechápu proč, když se jeho číslo stejně nedá použít k rezervaci zážitku na webu The Chamber). Místo toho, abych měla jeden poukaz, který je opravdu univerzální, mám 2 z nichž ani jeden nefunguje pořádně...
    Relativně pomalá komunikace ze strany Allegrie - rezervace zážitku trvala od mé žádosti 3 dny, i přes to, že v žádosti byly uvedeny přesné údaje z rezervačního systému The Chamber. Hrozí velká šance, že si "Váš" vybraný termín zarezervuje někdo přes rezervační portál poskytovatele.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Děkujeme za Vaši reakci :) Čísla všech našich poukazů jsou unikátní = nikdy není žádné stejné. Univerzální poukaz slouží pouze pro přenost kreditu - tím si uhradíte novou objednávku, nového poukazu, na konkrétní zážitek. Od té doby, co provedete objednávku nového poukazu, platí už pouze tento nový poukaz, se kterým se dále pracuje = 1. univerzál už je neplatný, 2. na konkrétní zážitek je plně funkční. Proces čerpání kreditu a objednávky je popsán jak přímo v průvodním dopise, tak také na našem webu v průběhu prováděné činnosti.
    I přes zadané požadavky k rezervaci, dokud nemáme Váš finální souhlas s rezervací, nemůžeme ji provést - Vaše rezervace by byla vyřízena v podstatě obratem, během několika hodin, ale vidím, že se kolegyni nepodařilo Vám dovolat na uvedený telefon, proto Vám poslala e-mail, na který dostala odpověď až následující den - tím vzniklo zmiňované zpoždění, bohužel toto ale nedokážeme nijak ovlivnit... :(
    Pakliže by jste si dělala rezevaci v kalendáři provozovatele napřímo, byla by vyžadována platba zážitku předem - což je v případě, že vlastníte náš poukaz, nežádoucí.
    Jsme rádi, že jste si zážitek užili :)
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Kdybych nedostal voucher tak bych si tady nic neobjednal. Vše strašně předražené. To samé se dá sehnat jinde daleko levněji.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení i názor. V naší nabídce najdete cca 1000 zážitků a naprostou většinu z nich s označením ´´Nejlepší cena´´ = takto označené zážitky u nás zakoupíte za stejnou cenu jako přímo u poskytovatele. Naším cílem není prodej zážitků s 99% slevou, ale zážitky kvalitní, u prověřených poskytovatelů, v mnoha případech také unikátní - tím je následně zručena spokojenost klientů, což jistě oceníte také Vy :-)
    Součástí poukazu je automaticky zahrnutý náš zákaznický servis, zpracování rezevace, možnost výměny, atd :-)
    Za Allegrii, Michaela

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měla to být slavnostní večeře, bohužel proběhla ve velmi nepříjemném prostředí

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor - je nám líto, že zážitek nesplnil Vaše očekávání.
    Pokud se bduete chtít více rozepsat, prosím o zaslání mailu na michaela.mixova@firmanazazitky.cz abych se tomu mohla dále plně věnovat.
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    50 %

    Velmi nepříjemná paní na lince, když jsem chtěla poukaz vyměnit za jiný zážitek (poukaz k tomu byl uzpůsoben a nemohla jsem jej využít, protože jsem byla v jiném stavu, což člověk, od kterého jsem poukaz dostala, nevěděl).

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, děkujeme za Vaši připomínku. Náš zákaznický servis je velmi chválený, jak si můžete všimnout např. zde na Heuréce, kde zákazníci svůj nákup mohou hodnotit (stejně jako Vy). Zmíněný hovor si dohledáme a vyvodíme dle toho následky :)
    V našem systému vidím, že Vám bylo ve všem plně vyhověno a zážitek máte dokonce už i rezervovaný na konkrétní termín, který jste požadovala. Věřím, že budete dále spokojena také se zážitkem jako takovým :)
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    60 %

    • široká nabídka na jednom místě
    • online doručování po zaplacení (řešení dárků na poslední chvíli)
    • nejasné informace o platnosti kreditů a poukazů
    • nemoderně a nehezky zpracované certifikáty

    Služba dobrá, léta jsme ji využívali, ale už od toho upustíme. Jednání a přístup při posledním řešení dotazů a problémů mi přišel hodně neochotný, ač třeba část "problémů" byla v souladu s obchodními podmínkami. Pokud ale potřebujete vyřešit dárek, protože jste zapomněli na někoho, tak služba plní účel, jinak je většinou lepší nakupovat přímo u poskytovatelů, je s nimi lepší domluva a jsou ochotnější.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den :-) Děkujeme za Vaše hodnocení i připomínky.
    Platnost máme na webu jasně uvedenou u každého zážitku, poté je zrekapitulována v mailu s potvrzením objednávky a také je uvedena v průvodním dopise, který patří k poukazu a jsou v něm uvedené veškeré informace o zakoupeném zážitku.
    Pokud máte představu o nějakém aktuálním módním trendu v dárkových poukázkách, budeme rádi, když nám zašlete podnět např. na kontakt@firmanazazitky.cz - rádi se necháme inspirovat. Naše poukazy mají jednoduchý/univerzální vzhled - tak, aby se líbil co největšímu počtu klientů, což se nám také daří :-)
    Všem našim klientům se snažíme vždy vyjít maximálně vstříc, pomoct, poradit a naše komunikace s klienty je na přítelské úrovni, za což jsme nejen/také zde na Heuréce velmi často chváleni - mrzí mne, že jste získal jiný dojem...
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není možné vyměnit poukázky koupené v akci, ani si doplatit za dražší.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, přesně tak...
    Pakliže jste se ale dárkem netrefili, můžete nám zaslat žádost o výměnu na kontakt@firmanazazitky.cz kde se Vašemu požadavku můžeme plně věnovat - všem klientům se vždy snažíme (i přes některá pravidla) vyjít maximálně vstříc, k plné spokojenosti :)
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prodali jste něco jiného než jste nabízeli. Jednalo se o jiné místo plnění.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, místo srazu s instruktorem se u Vašeho zážitku může měnit termín od termínu a povětrnostních podmínek, avšak vždy je to dojezdová vzdálenost v rámci okruhu několika kilometrů. Věříme, že kolegyně vše jasně vysvětlila a že se Vám zážitek v lednovém rezervovaném termínu bude líbit :)
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    Přestože společnost avizovala 10% slevu pro nového zákazníka a kupón jsem obdržela na svůj mail, kód z kupónu nešel proplatit. Při telefonickém dotazu mi všichni neustále opakovali ... ale jiným klientům to šlo. Je mi líto, ale neviděla jsem vůbec žádnou snahu mi jako zákazníkovi vyjít vstříc. Kdybych nekupovala dárek na poslední chvíli, zakoupila bych poukázku někde jinde.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Slevu uplatníte přes promokód - tento promokód je unikátní, má svou platnost a je nutné zadávat ho v naprosto správném tvaru, aby mohla být sleva uplatněna - tento ´´návod´´ Vám byl sdělen při Vašem zmíneném tel. hovoru.
    Jelikož jste platila objednávku rovnou on-line, nebylo ji bohužel možné zpracovat za Vás s uplatněním slevy dodatečně.
    Vaše sleva přes promokód nebyla na slevu 10% ale na slevu 100,-.
    Dále Vás budeme kontaktovat e-mailem, aby jsme situaci dořešili.
    Za Allegrii, Michaela.

  • nakoupil v obchodě Allegria - Firma na zážitky před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Byla nutna komunikace prostrednictvim telefoniho operatora a i pote byly vystaveny doklady se spatnymi cisly a koncova firma nechtela toto uznat jako platne.

    Reakce obchodu Allegria - Firma na zážitky

    Dobrý den, v případě čerpání univerzálního poukazu je vždy kreditem z něj uhrazený nový poukaz (= nová objednávka).
    Proto je Vámk této nové objednávce vystavený a zaslaný nový poukaz, s novým unikátním číslem - zde není možné z naší strany provést chybný krok, protože Váš poukaz generoval systém a vše i po kontrole souhlasí :-)
    Rezervace termínu byla prověřena a také potvrzena pro nové číslo poukazu, které Vám bylo zasláno e-mailem (dle Vašeho výběru na e-shopu v průběhu objednávky) a které bylo pro rezervaci telefonicky námi požadováno/Vámi sděleno :-)
    Dále je jen nutné, aby jste na zážitek vyrazil se správným poukazem, který Vám slouží jako vstupenka = překontrolovat číslo poukazu vs. potvrzení rezevace (musí být totožné).
    Všechny podstatné informace najdete od nás uvedené jak na webu tak v potvrzujících e-mailech v průběhu nahrání kreditu, nákupu, potvrzení objednávky a potvrzení rezervace - vše si stačí pouze přečíst, nejedná se o dlouhé texty :-)
    Za Allegrii, Michaela.