Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi rychlé dodáni, přesně takhle má fungovat eshop

    Kvalitní sortiment, vše rychle vyřízeno, zboží druhý den doms

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kvalitní eshop se pozná při řešení reklamace/vratky. U eshopu jsem měla 2 objednávky. Kdybych věděla, že reklamace první neproběhne v pořádku, druhou bych nedělala (reklamovala jsem zboží a hned v ten den jsem dělala jinou objednávku). U první objednávky mi přišel vadný obal na iphone. V rámci toho jsem chtěla i vrátit 1 produkt (držák). Eshop mi napsal, že mi strhává značnou část za porušení obalu při otevírání, ano, to je pravda, krabička byla poškozená, nenapadlo mě, že produkt bude vadný. To je má chyba. Se strhnutím částky jsem nesouhlasila a požádala obchod, ať mi tedy zboží zašle zpět. Mé vrácené zboží je ale najednou již prodané... vadný obal je prodaný? Ten měl být ale vyměněn za nový - funkční, takže to není argument. Po určité době mi zaslali část peněz, ty jsem poslala zpět s tím, že jsem ihned psala odpověď na tuto reklamaci, že s ní nesouhlasím a zboží si vezmu zpět. Tedy vyměněný obal na iphone za funční a držák - vše bez krabiček tedy. Dodnes nemám zboží z první objednávky, ani peníze. Prý je problém je přeúčtovat. No, co dodat.

    Reakce obchodu FineBike

    Dobrý den, p. Váchová,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Dovolte mi reagovat na tvrzení uvedená ve Vaší recenzi.
    Vaše firma si objednala produkty z našeho e-shopu. Po doručení jste si založila vratku s tím, že se jednalo o nevhodný dárek. Ačkoliv se jednalo o nákup v rámci Vaší podnikatelské činnosti, tak jsme Vám vratku akceptovali. Balíček, který jste nám poslala byl odeslán pod jiným jménem a neobsahoval vůbec nic, jen vracené produkty, bylo tedy dost obtížné jej identifikovat a neměli jsme vůbec šanci zjistit, co tedy opravdu reálně požadujete.

    Po identifikaci zboží a jeho kontrole jsme zjistili, že původní obaly byly roztrhané a u zboží chyběly originální návody, čímž jste nám znemožnila vrácené zboží prodat dalšímu zákazníkovi jako nové/bezvadné. V souladu s odsouhlasenými obchodními podmínkami a informacemi zadanými Vámi v našem online vratkovém formuláři, jsme vystavili dobropis a započítali v něm snížení hodnoty vráceného zboží.

    Vy jste nás následně kontaktovala, že s tím nesouhlasíte a že chcete zboží reklamovat. Kolega se s Vámi domluvil, že tedy dobrá, předáme zboží do reklamačního řízení a řekl Vám, abyste si založila případ pro reklamaci, kde popíšete, co je se zbožím špatně, abychom věděli, co máme řešit. Tím bohužel vše z Vaší strany skončilo. Po týdnu se Vám kolega ještě připomínal, opět bez odpovědi. Uběhl další týden a od účetní nám přišel požadavek, že je potřeba dobropis zaúčtovat a proplatit. Protože nedošlo z Vaší strany k založení reklamace ani po několika týdnech, předpokládali jsme, že jste se rozmyslela a nebudete chtít reklamaci řešit. Dobropis byl tedy proplacen a případ uzavřen, zboží jsme za sníženou cenu odprodali na naší prodejně.

    Následně jste se probudila, obdržené peníze za dobropis jste ze z firemního účtu Vaší firmy poslala nazpátek, bez jakéhokoliv dokladu nebo důvodu, díky kterému by se taková transakce dala účetně započíst a odvolávala jste se opět na reklamaci, která ale bohužel nikdy neexistovala, protože jste nebyla schopná si ji založit. Náš reklamační technik nemůže logicky řešit reklamaci, když neví, co má řešit.

    Ačkoliv došlo ze strany Vaší firmy k hrubému porušení smluvních obchodních podmínek, s kolegou a naší účetní se nám podařilo tento nepořádek nakonec dát dohromady a rozhodli jsme se situaci vyřešit ve prospěch Vaší firmy - kompletní anulací vystaveného a proplaceného dobropisu a zasláním zcela nového a bezvadného zboží v originálních a neporušených obalech - původní zboží bylo již mezitím prodané, jak jsem zmínil výše.

    Berte to prosím jako projev dobré vůle, nerespektování obchodního partnera a rozčilování se, když zjevně porušujete odsouhlasené smluvní podmínky, a naprostá neochota se jakýmkoliv způsobem podílet na řešení vzniklé situace, Vám málokdy přinese kýžený výsledek. Přeji Vám mnoho úspěchů ve Vašem podnikání, dále již bez nás.

    S pozdravem,
    Lukáš Pajač

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Komunikace, rychlost vyreseni pozadavku

    Zatim o zadne nevim

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, profesionalita, schopnost vyborne komunikovat
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace s obchodem výborná
    • Pochází z Ostravy takže to mám tak trochu z ruky

    Ale jinak obchod můžu doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • perfektní jednání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Cena, rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • kvalita zbloží
    • naprosto bezkonkurenční rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlost. Vse klapalp paradne. Diky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    První nákup na eshopu. Vše proběhlo SUPER. Takže další e-shop, na který se budu rád vracet.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rozumí tomu, co prodávají
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Mají snad vše, na co si člověk vzpomene pro kolo a zimní sporty
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zde není co dodat!!! Doporučuji všem
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlé a vstřícné jednání. Zboží (kolo) bylo skladem, dorazilo druhý den Českou poštou v naprostém pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží na e-shopu bylo evidované jako dostupné za 5 dnů, proto jsem objednávku pustil ze zřetele a čekal oznámení o naskladnění mnohem později. K mémi překvapení za 3 pracovní dny přišel e-mail o zrušení objednávky. Obchod důvod zrušení vysvětlil - hromadící se nevyzvednuté objednávky. Důvodu rozumím, přesto do roku 2023 takový přístup k zákazníkovi nepatří.

    Reakce obchodu FineBike

    Dobrý den, p. Obernauere,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, vážíme si jí. Lhůtu na vyzvednutí objednaného zboží necháváme standardně 3 pracovní dny. Pokud si zákazník v dané lhůtě zboží nevyzvedne a zároveň nám nedá žádným způsobem vědět, že by si rád lhůtu prodloužil, tak objednávku stornujeme. Nedržíme to striktně, většinou necháváme i týden nebo víc. Ve Vašem případě jsme zboží nechali připravené 6 pracovních dní od oznámení (SMS a e-mail), že máte zboží připravené na prodejně k odběru.

    Vzhledem k počtu objednávek nejsme schopni držet nezávazně objednané zboží déle, než je tato lhůta. Nicméně jak jsem zmiňoval i v mailové konverzaci s Vámi - pokud víte, že lhůtu nestíháte a máte o zboží zájem, stačí zavolat nebo napsat e-mail. Individuálně Vám lhůtu rádi prodloužíme. Stačí se pouze ozvat - jsme lidé a není problém se domluvit. Pokud nám vědět nedáte, tak to nejsme schopni vyvěštit. :)

    S pozdravem,
    Lukáš Pajač

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé vyřízení mé objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • 0

    Spokojenost s webovkama , objednávkou , rychlou platbou i dodáním !

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Skvělá cena a rychlost dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Neuvěřitelná rychlost doručení! Přes zásilkovnu a druhý den od objednání jsem měl zboží doma.