-
Kočár jsem bohužel po 4 měsících musela reklamovat. Až do informace, o vyřízení reklamace bylo vše v pořádku. Nyní ale ani 10 dní po vyřízení reklamace nemám zboží zpět, nevím kde je, na email nikdo nereaguje, po telefonu mi přislíbili prověření, ale již se nikdo neozval. Reklamační lhůta uplynula a já nemám zboží zpět. Požaduji vrácení peněz !!
-
Objednané zboží nedorazilo, i když bylo zaplaceno, dle vyjádření eschopu byla cena se slevou moc nízká, objednávku i kupní smlouvu zrušili s tím, že byla chyba technického původu. Nikdo nenabídl žádnou kompenzaci, určitě nedoporučuji. Řeším dále.
-
Dobrý den.
Mám tam objednávku (feedo) již od 25.9.2020. Dnes je 6.10. a kde nic tu nic. Nejdřív mi tvrdili že nedokázali spárovat platbu - 25.9. mi přišel mail že je objednávka zaplacená. Potom že to balí a balí už to 6 dní. Příště si hodně rozmyslím tam ještě něco kupovat. -
Dobré recenze si píšou na heureku zaměstnanci .... Udelaji par objednávek a pak zaměstnanci jen napíšou recenzi!!!POZOR!!!!E-SHOP NEDOPORUČUJI OKRÁDAJÍ LIDI!!!!!
-
Zákazníkům většinou recenze do e-mailu nepřijdou
-
-
Feedo.cz —-OKRÁDAJÍ LIDI POZOR—— nezvedaji telefon. Reklamce neřeší
-
Feedo.cz nejhorší e-shop ... 2x reklamovana stejná věc první reklamace v poho chapu 2 reklamace ... už mě rozčilila tak jsme chtěli penize z5 ... v telefonu nám rikaly není problem můžete odstoupit od smlouvy chápeme ze to je po 2 tak ze chcete vratit penize. Pak nám prisel e-mail ze reklamace nebyla uznána a ze vracej kočárek ... my mezi tím koupily novej a teď se nám tu sešly 2 kočárky ... fakt pecka .... NEDOPORUČUJI TENTO E-SHOP jsou to LHÁŘI ... a nejde se jim skoro dovolat sami si nejdriv ozkoušejte zavolat a uvidíte jak jsou neschopný vzít telefon
-
Objednávám z Feedo.cz Hipp bio combiotic a nikdy žádný problém. Platba předem na účet, expedice a dodání v uvedené lhůtě. Doporučuji
-
Dlouhá doručovací doba (až týden, někdy i déle).Přičemž ještě zjistí, že zboží co jste si objednala a při objednaní bylo skladem najednou skladem nemají, takže zase čekáte. Nemají vůbec přehled co mají skladem a co ne. Na e-shopu věčně vyprodané produkty, takže nemáte šanci vybraný produkt objednat. Baliček mi tedy nikdy nepřišel v původní objednávce. !!!!!NEDOPORUČUJI !!!!!
-
Absolutně NEDOPORUČUJI!!!!!!! Objednala jsem a zaplatila před více než měsícem zboží za 9720 Kč. Do dnešního dne nemám ani zboží ani peníze. Na zákaznickou linku se nedá dovolat, na maily nikdo neodpovídá!!! Dávám podnět pro ČOI.
Nikdo zde nic nekupujte, nebo dopadnete jako já!-
Já taky čekala na objednávku tři týdny, pak jsem stornovala a urgovala, kdy mi vrátí peníze... Bez odpovědi... Naštěstí po více jak týdnu peníze došli zpět... Každopádně přístup obchodu, k tomu nemám slov... Taky už jsem si říkala, jestli to nemám nějak řešit
-
-
Zdravím, prosím může mi někdo říct, do kdy vrátí peníze, když stornuji objednávku? 11.7. Jsem si zadala objednávku, kde bylo vše skladem... 15.7.jsem psala dotaz kdy mi bude objednávka odeslána.. Prý tam jeden výrobek nebyl skladem a naskladnen bude 18.7... Dobře, chápu... I když jsem si jistá že na webu skladem byl.... Vždy si to kontroluji.. Nicméně 22.7.dotaz, zda mi byla objednávka odeslána a bez odpovědi... Tak jako sakra, já potrebuju mléko pro dceru... Jelikož jsem zvolila platbu přes PayPal, nebo co to tam mají,tak nemám ani objednávku a ani peníze... No 23.7. Jsem teda objednávku stornovala, kdy mu za půl dne došla odpověď, že je teda stornovana, ale když se podívám na přehled, tak tam o stornu ani zmínka.. No nevím, ale doufám, že nebudu na peníze čekat další 2 týdny... Už včera jsem kupovala dceři z posledních peněz plnotucne mléko, místo kojeneckého... Nemám peníze navíc, jsem samozivitelka... Opravdu děkuju feedo.... Prosím dejte mi někdo vědět, po jaké době vám byli vráceny peníze... Dekuju
-
Ani k jedné objednávce mě nedali daňový doklad, psal jsem na zákaznickou podporu, kde mě napsali, že doklad chodí emailem, ale já ho nemám. Nový doklad mě neposlali. Zboží jsem následně vracel a ani po dvou měsících ještě nemám zpět peníze. Nikdy už bych zde nic neobjednal.
-
Tento internetový obchod nedoporučuji.Na zásilku jsem čekala 10 dni,po spoustě telefonátu jsem zjistila,ze zaměstnanci špatně zadali moji adresu.Neschopni přiznat svoji chybu a žádné kompenzace (sama jsem si musela vytelefonovat vracení peněz za nedoruceny balíček)jsem s tímto obchodem nadobro skončila!
-
Dobrý den, nelíbí se mi, že manipulujete x XML feedem pro export dat na Heuréku. Dnes jsem hledal autosedačku Römer KIDFIX II XP SICT 2017 Flame Red. Seřadil jsem podle ceny a vyšel mi nejlépe váš obchod. Po prokliknutí jsem se ale dostal na úplně jinou sedačku bez bezpečnostního prvku SICT, která je o 1000 Kč levnější. Zřejmě to tak máte schválně, abyste se dostali na přední místa na Heuréce. Považuji to za podvod. Vzhledem k tomu, že jsem z oboru a programováním feedů se zabývám, tak vím že není možné, aby se toto stalo omylem.
-
: Dobrý den,
balení se může zdát přehnané, ale bohužel zkušenosti s poničenými produkty při dopravě nás nutí je balit co nejpečlivěji. Dopravci jsou mnohdy schopni poničit i zdánlivě neponičitelné - třeba plenky :(
Děkujeme za pochopení, Feedo.cz -
Feedo.cz: U Vás v objednávce ani neevidujeme tento produkt. Máme objednávku na chůvičku Avent SD580. :(
-
Feedo.cz: U Vás v objednávce ani neevidujeme tento produkt. Máme objednávku na chůvičku Avent SD580. :(
-
Jan Zářecký: Dobrý den, mrzí nás komplikace s chůvičkou. Samozřejmě v případě, že jste nebyl spokojen s kvalitou produktu, je možné produkt vrátit. Stejně je možné vrátit nepoužitý produkt ve lhůtě do 14 dnů. Upozorníme sklad, aby prozkoumal jak k ušpinění došlo.
Děkujeme za pochopení,
Feedo.cz -
Recenze napsat nejde tak píši sem. Tento obchod NEDOPORUČUJI!! Monitor dechu Hisense 5 přišel špinavý a použitý a nějak zabalený aby se neřeklo. Do krabice to bylo vhozeno a nikdo se s tím nerovnal. Bohužel pro naši smůlu se dítko narodí každou chvíli takže ani nemůžeme zboží reklamovat a čekat na jiné.
-
Dobrý den,
tento týden jsem u feedo.cz objednávala poprvé. S dodáním i samotným zbožím jsem byla naprosto spokojená, jen mám výhradu proti balení.
Vše přišlo v krabici, jednalo se o dětskou kosmetiku a Nutrilon. Veškerá kosmetika (každý kus zvlášť) byla zabalená do úplně zbytečného množství bublinkové fólie, že se prakticky zdvojnásobila velikosti produktu, ačkoli by stačilo víčka přelepit kouskem lepenky a uchránit tak zboží proti případnému otevření a zašpinění.
Takto ofoliované byly i produkty, kdy plastová nádobka byla balená ještě v papírové krabičce, kde rozlití nehrozilo už vůbec. Toto jednání mi přijde nejen zbytečné, neekonomické, ale hlavně velice neekologické. Po vybalení cca deseti produktů jsem měla plnou igelitku celofánu a bublinkové fólie.
S pozdravem, D. Chal. -
Výborný obchod, velká nabídka. Zkušenosti a co všechno nabízí ve Feedo článku na https://www.sledujcenu.cz/a/feedo/