Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nedodržují ceny

    nekupovat

    Reakce obchodu Fajnkrmiva.cz

    Dobrý den,

    velice mne mrzí Vaše reakce, ale z mé strany se nejednalo o úmysl. Objednala jste si větší množství holistických uší, které nebylo k dispozici. Telefonicky jsme se dohodli na menším množství objednávky, ale toto množství již bohužel nesplňovalo podmínky pro získání slevy na dopravu.
    Velmi mne překvapil Váš následný telefonát ve kterém jste požadovala vrácení poplatku za dopravu z důvodu poškození zásilky při přepravě. Kontaktoval jsem přepravce a dle jeho informace bylo vše v pořádku.
    Pokud zboží přijde opravdu poškozeno má klient vždy možnost zboží vrátit u přepravce. Pokud je zboží doručeno poškozené tak u přepravce dopravu reklamuji a je poskytnutá následná kompenzace.

    Hezký den.

    Rakušan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepravdivé odpovědi na datum spotřeby produktu. Staré granule. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Fajnkrmiva.cz

    Dobrý den,

    je mi velice líto, že jste nebyla s nákupem na našem eshopu spokojena. Chtěl bych Vás alespoň prostřednictvím této cesty ujistit, že se z mé strany nejednalo o úmysl. Bylo Vám nabídnuto krmivo, které má spotřebu 45 dní. Myslel jsem si, že je tato expirační doba k velikosti Vašeho psa více než dostačující. Vycházel jsem ze zkušeností se svým psem, kterému toto krmivo nevydrží déle než 20 dní. Ještě jednou se omlouvám a doufám, že Vás budu moci přesvědčit o tom, že se jednalo o pouhé nedorozumění.

    Krásný den

    Rakušan