Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • První objednávka byla v pořádku, pouze trochu delší lhůta zaslání, ale nic hrozného.

    Druhá objednávka v pořádku nebyla - položka "Makadamové ořechy BIO RAW 1 kg FAJNE JIDLO" - namísto celých ořechů dorazily ořechy ve velmi pochybné kvalitě, v 1kg ořechů byl problém najít celý ořech, vesměs se jednalo o půlky a menší části ořechů. Chuťově - některé ořechy nebyly křupavé ani dobré, zřejmě se jednalo o starší nebo nedobře skladované kousky. Možná se jednalo o záměnu s ořechy kvality "industrial" (přestože sáček s ořechy takto označen nebyl), které jsou ovšem za poměrně jinou cenu a o které jsem neměla zájem.
    První jsem reklamaci řešila po telefonu, měla jsem zaslat e-mailem shrnutí celé věci i s fotografiemi, což jsem také obratem udělala - ani 10. den od odeslání e-mailu nepřišlo k dané věci vyjádření obchodu. Při objednávce chci mít jistotu dodání kvalitního zboží, nikoli se obávat "co a kdy zase příště dorazí". Nechci ztrácet čas reklamacemi ani snahou o komunikaci s obchodem, který nereaguje. Takže za mě po prvotním nadšení teď poměrně velké zklamání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Velmi solidní cey (pro můj produkt nejnižší na trhu), rychlá komunikace a velmi rychlé dodání. Zase tu nakoupím.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše bylo doručeno dle dohody, obchod komunikuje, vzorně zabaleno proti poškození a malá pozornost k tomu :-), spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vyřízeno rychle a k mé úplné spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mám zásadní výhradu k tomuto shopu a už si zde nikdy nic neobjednam. Moje zkusenost:
    objednal jsem zde 4 druhy zboží. Při odjednávání jsem nikde nenašel zemi původu zboží a naivně jsem se domníval, že to snad nebude tak "zlé". Až na po doručení jsem na etiketách zboží našel země původu. A moje obavy předčily nejhorší scénář:

    vlašské ořechy: Jihoafrická republika
    čočka: Turecko
    dýňová semínka: Polsko
    pšenice: na obalu není země původu jednoznačne napsaná

    To, že obchdod jako takový funguje dobře považuji za samozřejmost, ale neuvádět na intzernetu zemi původu BIO potravin považuji za nekorektní jednání prodejce. Zde už nikdy nic.

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Vážený pane Gargosi,
    k Vaší recenzi se zde chceme vyjádřit a to hned z několika důvodů:

    1) Uvádění země původu
    Toto ze zákona není naší povinností uvádět na webu. Protože to NENÍ naší povinností, nečiníme tak. Máme navíc přes 2 000 produktů a někdy bereme suroviny z jedné země, jindy z jiné a není ani v našich silách to vždy předělávat/přepisovat. Na etiketách to samozřejmě máme, tam nám to systém dokáže doplnit dle dané šarže atd.

    2) Odkud pocházejí naše suroviny
    Nerozumím tomu, proč když jste chtěl zboží z jiných zemí, jste nám nenapsal/nezavolal a jednoduše se nás slušně nezeptal? Jsme poctivý e-shop a žádné informace o původu našich surovin netajíme. Dodáváme produkty i do výroby, takže ke každému druhu výrobku máme specifikační list, kde je uvedeno vše, od mikrobiologických informací, až po zemi původu. Pokud jste chtěl suroviny z jiných států, stačilo zavolat/napsat a my bychom Vám informace poskytli předem, takže jste u nás objednávku ani dělat nemusel, kdyby Vám země původu surovin vadily. Nerozumím ani tomu, proč by určité země původu měly být problémové, vzhledem k tomu, jak přísná pravidla pro potraviny stanovuje EU. A u BIO potravin jsou tato pravidla ještě přísnější. Takže ať už je produkt odkudkoli, musí splňovat přísná kritéria EU, aby se k nám vůbec dostal.

    Poškozovat náš e-shop na internetu, obviňovat nás z nekorektního jednání, i když dodržujeme legislativu ČR i EU, navíc jste se vždy mohl obrátit na nás a na údaje, které NEJSME povinni na internetu uvádět, se jednoduše zeptat, považujeme z Vaší strany za neomalenost, hrubost a drzost. A fakt, že u nás někdo jako Vy už nenakoupí, považuji za požehnání, takže děkujeme.

    Chutný den přeje majitelka firmy,
    Adéla Matulová

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Termín dodání byl poměrně dlouhý a nedorazily dvě položky z objednávky, ač se na eshopu tvářily a stále tváří, že jsou skladem. :o\

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Dobrý den, paní Kroutilová,
    ano, musíme přiznat, že tentokrát byla doba doručení opravdu delší, což u nás není pravidlem.

    Proto, prosím, přijměte naši omluvu a věříme, že Váš příští nákup proběhne co nejrychleji a Vaše spokojenost se odrazí i zde, na srovnávači Heureka.

    Chutný den přeje majitelka firmy
    Adéla Matulová

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Byla jsem mile překvapena rychlostí doručení a kvalitou produktů

  • Doporučuje obchod

    80 %

    kvalita

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Skvělé úplně všechno

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Ceny
    • Kvalita
    • Široký výběr
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ceny
    • Kvalita
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Cena

    Vse ok

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Zakoupené zboží nebylo skladem, i když se tak v eshopu jevilo. Tím pádem bude dodána později, ale nejdříve příští rok.

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Dobrý den, pane Ing. Basle,
    za tuto vzniklou komplikaci se omlouváme. Kdyby nebyly svátky, situace by se samozřejmě řešila mnohem rychleji a nemuseli bychom ani my čekat na dodavatele či dopravce.

    Přijměte proto naši omluvu a věříme, že příští Vaše objednávka proběhne bezchybně a odrazí se to i ve Vašem hodnocení tady na Heurece.

    S přáním chutného dne,
    Adéla Matulová, majitelka firmy.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Cenově příznivé.

    V pořádku nakoupeno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ceny
    • Osobní přístup
    • Komunikace
    • Rychlé doručení

    Příjemné ceny a neskutečně milý a osobní přístup p. majitelky. :-) Takto to má vypadat, spokojenost veliká!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    tentokrát to trvalo opravdu dlouho, celých 14 dní od objednávky

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Dobrý den, pane Černý,
    chtěli bychom se Vám omluvit za dlouhé čekání a zároveň objasnit, kde tato chyba nastala.

    V objednávce jste měl polévku hrachovou jemnou BIO 120 g firmy PRO-BIO, která nebyla skladem. U takovýchto produktů čekáme na naskladnění a dodání od dodavatele mnohdy až 2 týdny – zde nastal ten zádrhel, že firma PRO-BIO neposlala námi objednané zboží dostatečně rychle.

    To však nic nemění na faktu, že jsme Vás měli podrobněji informovat e-mailem, kde nastal problém. Za to se velice omlouváme a doufáme, že Vás tato skutečnost neodradila od příští objednávky. Už jste od nás objednával 3x, takže doufáme, že u čtvrtého nákupu budete 100% spokojen a odrazí se to i v hodnocení tady na Heurece.

    Přeji chutný den,
    Adéla Matulová, majitelka firmy