Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Krásné sluneční dioptrické brýle, jsem moc spokojená
    • Rozhodně doporučuji, když budu potřebovat další, určitě znovu objednám
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlé doručení a celkově perfektní služby

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše v pořádku,rychlé dodání a kvalita.
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nejkrásnější brýle
    Jsem spokojena na 1000 %
    Děkuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Byl jsem osobně na prodejně v Karlíně… slečny byly neskutečně příjemné, ochotné, profesionální!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Skvělý vyber
    • Jednoduché nastavení parametrů brýlí
    • Příjemná cena
    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nabidka
    • Občas akční ceny
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • doprava rychlá, produkt krásný

    zboží jsem vrátila, nesedlo mi, ale obchod proběhl v pořádku. Jen vrácení platby trvalo trochu dýl, ale bylo to v normě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení,krásné zboží
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání nového zboží
    • Velice široký sortiment
    • Virtuální zrcadlo
    • Relativně dobré ceny
    • Možnost vrácení zboží na náklady obchodu
    • Přehledný web
    • V případě, že je nějaký problém, řešení je na dlouho
    • V případě, že vracíte zboží, připravte se, že peníze zpět neobdržíte dříve, než je zákonná lhůta. (Tedy doufám, že alespoň v zákonné lhůtě, zatím jsem je neobdržel, ale lhůta ještě nevypršela)

    Obchod sice mohu doporučit, avšak určité výtky mám.

    Objednal jsem si sluneční brýle Ray Ban, které mají na nožičkách nalepená loga Ray Ban. Na jedné nožičce však logo nebylo úplné, bylo zde jen Ray B. Je mi jasné, že se jedná o špatnou výstupní kontrolu ve výrobě, nicméně mě vadí přístup obchodu.

    Člověk si objedná věc za 3 a půl tisíce, těší se, až mu přijde a když konečně přijde, tak je zklamán vadou produktu. Následně tedy píše na zákaznické centrum, kde přijde mail, že mu bude odpovězeno do 48 hodin. Telefon jsem ani nezkoušel, protože bylo již po pracovní době obchodu a navíc byl pátek. V pondělí mi přišel e-mail, že je to mrzí a že mám produkt poslat zpět k nim a že to vyřeší. Ano, poštovné mi sice proplatí, ale proč mám s tím mít starost já? Zažil jsem obchody, kde když byl nějaký problém, obratem mi poslali nové zboží a ten samý kurýr si odvezl zboží poškozené, takže mě to stálo navíc pouze jeden kontakt s kurýrem.
    Zde to však takto nefunguje. A je to velká škoda.

    Vzhledem k tomu, že mi absolutně nevyhovovala barevnost skel obdržených brýlí, rozhodl jsem se je vrátit úplně. Poslal jsem je tedy přes Zásilkovnu zpět, přičemž do obchodu byly doručené 21.8., což mi bylo potvrzeno mailem. Avšak dnes máme 30.8. a já nemám zpět peníze. Ano, ze zákona má obchod 14 dnů na vrácení částky, takže nezmohu vůbec nic, vlastně ani nemohu být na obchod naštvaný, nicméně jsem, protože jsem opět zažil spoustu obchodů, kde mi peníze vrátili bezodkladně poté, co jsem jim zboží doručil. A to i velké e-shopy, jako je třeba Alza.
    Já dokáži pochopit, že obchod potřebuje čas, než zboží zkontroluje, ale to se dá, v tomto případě, zvládnout za den až dva. A to ještě přeháním. Ať mi nikdo netvrdí, že jejich oddělení je zavaleno reklamacemi a vratkami. Celé je to operace na 5-10 minut!
    Zde mohu tedy jen doufat, že se peněz dočkám alespoň v zákonné lhůtě. Ale neházím flintu do žita. :-)

    Zakoupil jsem přes obchod brýle jiné, se kterými již problém (naštěstí) nebyl žádný, takže nyní již jen čekám na vrácení peněz za ty první.

    Ještě je zde jedna tzv. drobná past na zákazníka. Na e-shopu mají v košíku volbu "Připojištění balíku" za cca 30 Kč. Docela chápu, proč to tak mají. Brýle dají tak, jak jsou, do krabičky a kolem nich dají dvě nafouknuté plastové výplně. Avšak to není, dle přepravních podmínek dopravců, dostatečné. Tedy žádný přepravce by jim reklamaci nikdy neuznal, pokud by se balík při přepravě poškodil. Je to tedy jakási loterie - buď to dojde v pořádku nebo ne. Pokud si to někdo nepřipojistí (já to samozřejmě také neudělal) a přepravce balík poškodí, tak zákazníka čeká 30 dnů bez objednané věci (jak mají na webu uvedeno), než si obchod vyřeší s přepravcem reklamaci, přestože by se tak úplně nejednalo o chybu dopravce. Protože balík má být zabalen rozhodně více bytelně, aby když na něj vyskládají nějaké těžší balíky, aby něco vydržel. Ale toto je opět něco, co by zákazník vůbec neměl řešit! Já si kupuji nové zboží, chci jej tak doručit a vůbec mě nezajímá, jestli se někomu něco nepovedlo. Zajímalo by mě to pouze v případě, že by se jednalo o mou vlastní chybu. Proč má zákazník trpět za onen obchod?

    Z řádků výše by lecjaký zákazník udělal negativní recenzi, což rozhodně nechci. Snažil jsem se zdůraznit hlavně to, co mi vadí. Pokud si z toho obchod něco vezme, bude to jedině dobře.

    Kdybych někdy opět potřeboval brýle, nebudu mít problém obchod navštívit znovu (jelikož převažují kladné věci), ale budu se modlit, aby nenastal nějaký problém. Protože nemám rád dlouhé čekání. I přesto však doufám, že by obchod problém vyřešil k mé spokojenosti.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • komunikace
    • rychlost dodání
    • info o průběhu objednávky

    druhé brýle od Oakley a jsem naprosto spokojen. Oakley Sutro sedí skvěle, slušivé a na sport suprové - lehký a odolný.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlost dodání zboží a kvalita zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velmi rychlé dodání. vysoká kvalita
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Rychlé dodání, dobrá spolupráce, vše v pořádku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé jednání, dobrá cena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání u položek skladem

    První zkušenost byla ne ta nejlepší kvůli neúměrně dlouhé dodací lhůtě neskladové položky, neochota obchodu zásilky rozdělit na 2. Podruhé již vše v pořádku - rychlost dodání na 1.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Všechno v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Možnost vyzkoušet virtuálně spoustu obrouček je super
    • Na balení zboží je cítit, že obchodu záleží na zážitku zákazníka
    • Není možnost zkoušet virtuálně sluneční skla, takže jsem si musel pomoci screenshotem a zatemněním v editoru fotografií
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • obrovský výběr
    • kvalitní materiály
    • rychlé zpracování zakázky
    • skvělé ceny

    Už jsem objednala dioptrické brýle podruhé a opět max spokojenost. Nemám žádné výhrady a mohu jen a jen doporučit.