• Doporučuje obchod

    100 %

    • nevim

    vždycky nám vyhoví

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Při nákupu bez registrace nejste schopni ani přes firmou poslaný link zjistit stav vaší objednávky. Vždycky skončíte u přihlášení. A doprava PPL 24 expres neexistuje, firma PPL nic takového nenabízí, je to výmysl, ověřeno přímo u PPL, koukněte se sami na nabídku PPL.

    Objednal jsem zboží podle nabídky z Heuréky a držel jsem se ceny. Po urgenci zboží mi zástupce firmy uvedl nepravdivý údaj, kdy předali zboží na PPL (bylo by to 6 minut po objednání), přitom mi o dva dny později od nich přišel mail, že zboží expedují a i PPL tvrdí, že zboží převzalo až 9.4. Dva dny zadržují zboží skaldem, pak to svádí na přepravní firmu a další. Takové jednání se mi nelíbí, už tam nakupovat nechci.

    Reakce obchodu Mark IS s.r.o.

    Mrzí nás problémy se zakázkou, nicméně v tomto jsme osočováni neprávem.
    Na takto vypjatou stížnost se reaguje jen obtížně, takže jen pro pořádek:
    - nákup bez registrace: je to samozřejmě diskutabilní "výhoda", se kterou přišla většina e-shopů. V našem případě je toto výsledkem použití komerčního software třetí strany pro obsluhu e-shopu. Pokud zboží zasíláme zákazníkovi přepravní službou s daňovým dokladem, musíme znát a dlouhodobě evidovat veškeré údaje potřebné pro odbavení zakázky. Nákup bez registrace se tedy liší od registrovaného zákazníka pouze tím, že zákazníkovi je vygenerováno jednorázové heslo, v případě registrace si zákazník heslo volí sám.
    - doprava PPL 24 expres je naše označení typu dopravy a s PPL to nemá co dělat. Tento typ dopravy funguje tak, že zboží objednané do 17ti hodin distribuujeme příkazem VO skladu tentýž večer a PPL rozváží zásilky následující pracovní den. Takto fungujeme léta se stovkami spokojených zákazníků.
    - snažili jsme se zákazníkovi vysvětlit, že anomálie u jeho objednávky vznikla prokazatelně problémem mezi VO a PPL. PPL mj. o potížích s novým informačním systémem informovalo na svých www stránkách. To zřejmě bylo důvodem, proč nebylo expedované zboží naloženo v den objednání, ale o dva dny později. Mrzí nás to, ale nic víc jsme s tím v dané situaci nemohli dělat.
    - Nic jsme nezadržovali, pokyn VO k expedici jsme zadali ihned po objednání zákazníkem - to je těch zmíněných 6 minut po objednání.
    - zaslání mailu o expedici je automatická aktivita spojená s naložením zásilky přepravci. Nic to nevypovídá o tom, proč a u koho došlo ke zdržení expedice proti běžnému postupu o dva dny.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dobré ceny, rychlost
    • Nevím o žádných

    Rychlý nákup, dobrá komunikace, v případě potíží výborná komunikace při řešení.
    Doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízké ceny
    • nevhodná otevírací doba
    • obchod naprosto bez komunikace
    • reklamace se u nich neřeší, obchod stylu - zaplať a už se nevracej

    Raději se tomuhle "jakoby obchodu" vyhněte.

    Reakce obchodu Mark IS s.r.o.

    Stížnost zákazníka vychází z oznámené reklamace toneru zakoupeného v r. 2013. Dotaz k reklamaci jsme obdrželi e-mailem 11.8.2014 odpoledne, reagovali jsme 13.8.2014 odpoledne.
    Ostatní skutečnosti nemůžeme ověřit. Komunikace v době prázdnin může být ztížena, nicméně nařčení z neřešení reklamací je zcela nesmyslné. Naopak, snažíme se zákazníkům maximálně vyhovět a po dohodě často fungujeme i v hodně nestandardních časech včetně víkendů a svátků.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • níské ceny
    • jediné co by vytkl,přehlednost stránek

    jedním slovem skvělý

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nízké ceny a rychlost dodání.

    Jednoznačně spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Osobní odběr
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Je multifunkční
    • Nemá žádné slabiny

    Je super

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doporučuji - byla jsem spokojena. Bohužel jeden z objednaných akumulátorů nefungoval, takže právě vyřizuji reklamaci. Ale i toto probíhá bez problémů, obchod reagoval rychle.

    • Místo zboží mi nejdřív dorazil email: Musíte doplatit 64Kč za dopravné. Podotýkám, že dopravné bylo součástí objednávky, kterou jsem v plné výši uhradil předem. Obchod mě tedy doslova nutil připlatit si za dražší dopravu, a to kvůli tomu, že mnou zvolený druh dopravy je určený pouze pro objednávky do 5kg. Toto ale při procesu objednávání zboží (krok: výběr druhu dopravy) nebylo uvedeno - u jednotlivých durhů dopravy jsou uvedeny pouze ceny.
    • Odeslané zboží obchod vůbec nezabalil (posláno pouze v tenkém obalu od výrobce, na kterém byla nalepená moje adresa - přestože bylo křehké), takže mi dorazilo poškozené. Reakce obchodu: "kontaktujte řidiče přepravní služby". To, že bylo poškození způsobeno nevhodným zabalením, nebyl prodavač obchodu pan J. ochotný v rámci naší konverzaci (celkem 16 emailů) připustit.

    Katastrofa.

    Reakce obchodu Mark IS s.r.o.

    Zákazník si objednal zboží o hmotnosti přes 10 kg, konkrétně dva kartony, tj. 10 balíků kancelářských papírů. Přesto, že máme v obchodních podmínkách na e-shopu výslovně uvedeno, že tzv. ECO doprava je určena pro drobné zásilky do 5 kg, tuto informaci ignoroval.
    Zboží bylo zabaleno standardně, nejedná se o křehké zboží. Tj. 5 balíku papíru v kartonu výrobce, opatřeno páskami.
    Podstata nespokojenosti tkví v údajném poškození zásilky, které zákazník neřešil na místě přímo s řidičem a odmítá poškození doložit fotografií s odůvodněním, že nemá žádný fotoaparát k dispozici. Přesto se dožaduje nějakého uznání své škody a poskytnutí nějaké slevy. To je samozřejmě v rozporu s platnými zákony a s obecnými zvyklostmi. Na takovouto reklamaci se prostě nedá reagovat.

    Co dodat? Prostě Katastrofa. Doufám, že tento zákazník lépe uspěje u jiných e-shopů. Už jen proto, že čas, který jsme trpělivě strávili nad jeho e-maily ve snaze pomoci a nějak to vyřešit, byl evidentně čas ztracený...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • dobrá cena zboží, vynikající komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost

    Vše jak má být.

    • neberou telefony a nereagují

    nakupovat jinde

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Spolehlivost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Neuvěřitelná rychlost - ve čtvrtek 16:30 jsem objednal, balíček přivezli v pátek 10:30 !

    Vše OK. Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Pro mně možnost osobního odběru a relativně i cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost
    • o žádných nevím

    velice kladný

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Možnost získat zboží, které se nevyskytuje v okolí mého bydliště, za rozumnou cenu.
    • Relativně drahá cena dopravy vzhledem k ceně koupeného zboží.

    Doporučuji.
    Zboží bylo dodáno dopravcem v domluvený čas.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • často velmi dobré ceny
    • otevírací doba při osobním vyzvednutí
    • trochu zmatky v informačním systému e-shopu
    • oproti jiným obchodům menší výběr sortimentu

    Až na menší uvedené negativa je obchod dobrý. Pokud v něm najdete to co hledáte, tak je to v drtivé většině levnější než jinde.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • nízké ceny vybraného zboží